MrHands 20.06.2006 14:24:04 | |
---|
Kuulin muuten tällaista juttua, että Varg olisi saanut pidennystä tuomioonsa, koska hän oli vankilasta lomilla ollessaan lähtenyt matkaamaan kohti Ruotsia aikeinaan teurastaa jokunen "epätr00" henkilö. Pitäneekö paikkansa? En usko? Tai lähtihän se karkuun, mutta tuskin aikeinaan tappaa joku? Burzum.org: When you tried to escape from the prison in October 2003, there were quite a lot of publications in Norwegian newspapers about it. According to the statement of your lawyer John Christian Elden in Aftenposten, you "had no concrete plan except that you wanted to get away from Norway" and "wanted to go somewhere where you could live without being treated as a leper because of your past. That is why you considered the French Foreign Legion." Though nobody has heard a word from you. So if possible can you tell people what was your real motivation to escape the prison and what were you planning to do? Varg Vikernes: "You should never trust anything reported by the media. Their first priority is to spread propaganda, their second priority is to make money. They never really care if they tell the truth or not. As for my real motivations we'll see about that later." |
Hahah, otin kaksi biisiä, Lost Wisdom ja War. Siis eihän tämä nyt voi olla mitään muuta kuin joku vitsi? "Paljon tunnetta takana", ei herranjestas. :) Kyllä kuulee, että mies on tosissaan. Mielestäni tästä sitä on juuri todella vaikea erottaa. Luulin että kyseessä on oikeasti jotakin vihaista meininkiä, mutta kuulostaa siltä että hemmo on koittanut ottaa jonkun mahdollisimman koomisen huutamisen/kiljumisen välimuodon ja heittää sillä jatkuvasti samaa sanaa, aivan päin helvettiä soitetun taustan päälle. Jos tämä on tosissaan tehtyä, niin saa kyllä hakea parempaa tahatonta komiikkaa. :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
KTR 21.06.2006 01:13:14 | |
---|
Hahah, otin kaksi biisiä, Lost Wisdom ja War. Siis eihän tämä nyt voi olla mitään muuta kuin joku vitsi? "Paljon tunnetta takana", ei herranjestas. :) Waria en suosittelisi tutustumisbiisiksi. Paska biisi. Lost Wisdom on periaatteessa hyvä, mutta ei nyt kuitenkaan. Kannattais kuunnella niitä Hvis Lyset Tar Oss ja Filosofem-juttuja. Toisaalta on paljon porukkaa jolle sekään matsku ei oikein mene jakeluun, eikä siinä mitään. Mulle Hvis Lyset Tar Oss on aika merkittävä lättynen. Nimittäin musan kannalta. Sonosmetallicos ymmärtää näköjään myös. http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=1243 |
MV 21.06.2006 02:04:50 | |
---|
Olen kuullut joitain kappaleita...Kaikki muu oli pahinta paskaa maailmassa lukuunottamatta jotakin pirun hienoa instrumentaalia...Nimi taisi olla joku Han som reiste tai jotain tommosta:D "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
Colturkeu 21.06.2006 02:21:51 | |
---|
Hahah, otin kaksi biisiä, Lost Wisdom ja War. Siis eihän tämä nyt voi olla mitään muuta kuin joku vitsi? "Paljon tunnetta takana", ei herranjestas. :) miten kaikki onnistuu aina kuulemaan just warin ja tuomita sen jälkeen koko burzumin iha roskaksi. ;:ASD;:ASD;:_ASD;:_ASD;:_AS;:_D |
ydinaukio 21.06.2006 08:01:57 (muokattu 21.06.2006 08:02:49) | |
---|
Nuo kaksi ekaa levyä ovat ihan paskoja. Hommaa moottorisaha kuunneltavaksi juurikin nuo Hvis lyset tar oss ja Filosofem. EDIT: tsekkasin millaista musaa kuuntelet, älä vaivaudu. |
carnation 21.06.2006 11:30:28 | |
---|
Ymmärrän kyllä täysin jos joku ei Burzumista pidä, mutta kannattaa kuitenkin kuunnella Hvis Lyset Tar Oss ja Filosofem ajatuksen kanssa ennen kuin täysin lyttää kaikkia yhtyeen tekeleitä. "A celestial voyage, to reach the shores and bathe in pools of divine nectar."
Osta levy |
Bonesaw 21.06.2006 12:35:46 (muokattu 21.06.2006 12:38:16) | |
---|
Waria en suosittelisi tutustumisbiisiksi. Paska biisi. Lost Wisdom on periaatteessa hyvä, mutta ei nyt kuitenkaan. Kannattais kuunnella niitä Hvis Lyset Tar Oss ja Filosofem-juttuja. Toisaalta on paljon porukkaa jolle sekään matsku ei oikein mene jakeluun, eikä siinä mitään. Mulle Hvis Lyset Tar Oss on aika merkittävä lättynen. Nimittäin musan kannalta. Sonosmetallicos ymmärtää näköjään myös. http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=1243 Njoo. Musta tuo War on huomattavasti mielenkiintoisempi biisi,kuin ne ylipitkät "upea ja jylhä fiilis"-biisit. Det Som En Gang Var on kyllä ihan hyvä juu. Edit. Eikös tuo Warin kitarasoolo oo Eurnonymouksen soittama? |
meeza 21.06.2006 12:53:06 | |
---|
Täytyy myöntää että melko kovista ennakkoluuloista huolimatta Filosofem on älyttömän kova lätty. Pitänee hommata Hvis Lyset Tar Oss jostain. Det Som Engang Var:ia olen kuullut jonkin verran, ja se kuulosti oikeastaan todella paskalta. Mutta makuasioita, sanoi mummo kun paskoi piirakkaan tai jtn. [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
carnation 21.06.2006 12:59:52 | |
---|
Olen kuullut joitain kappaleita...Kaikki muu oli pahinta paskaa maailmassa lukuunottamatta jotakin pirun hienoa instrumentaalia...Nimi taisi olla joku Han som reiste tai jotain tommosta:D Joo, Han Som Reiste on aika hilpeä instrumentaalipätkä. Vaikka tossa aiemmin haukuin nuo vanhemmat levyt, niin taisi se Det Som Engang Var olla silti ihan hyvä ja tunnelmallinen levy. Edit. Eikös tuo Warin kitarasoolo oo Eurnonymouksen soittama? Onhan se. "A celestial voyage, to reach the shores and bathe in pools of divine nectar."
Osta levy |
kyuss 21.06.2006 13:08:57 | |
---|
Burzumilla on maailman rumimmat levynkannet. Period. Ihan hyvä juttu, että pistivät vankilaan Vargin. |
meeza 21.06.2006 13:13:55 (muokattu 21.06.2006 13:15:54) | |
---|
Burzumilla on maailman rumimmat levynkannet. Period. Ihan hyvä juttu, että pistivät vankilaan Vargin. 1800-luvun norjalaistaiteilija Theodor Kittelsenin maalauksia/piirroksiahan taitavat nuo kansikuvat enimmäkseen olla. Minun mielestäni toimittavat virkansa ihan mainiosti. E: Vargista olen kyllä samaa mieltä. [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
carnation 21.06.2006 13:19:13 | |
---|
1800-luvun norjalaistaiteilija Theodor Kittelsenin maalauksia/piirroksiahan taitavat nuo kansikuvat enimmäkseen olla. Minun mielestäni toimittavat virkansa ihan mainiosti. Juuri näin. Varsinkin Filosofemin kansi on yksi tyylikkäimmistä ikinä. Aivan uskomaton, hieno, paras. "A celestial voyage, to reach the shores and bathe in pools of divine nectar."
Osta levy |
MrHands 21.06.2006 13:52:00 | |
---|
Ihan hyvä juttu, että pistivät vankilaan Vargin. Ois ollu melko hurjaa jos murhamies ei olis joutunu vankilaan! OJ Simpson! |
lethus1 21.06.2006 14:12:58 | |
---|
Burzumilla on maailman rumimmat levynkannet. Period. Ihan hyvä juttu, että pistivät vankilaan Vargin. Todella väärä mielipide, nuo kannet siis. Todella tunnelmallisia ja sopivia. |
Bonesaw 21.06.2006 15:12:27 | |
---|
|
ydinaukio 21.06.2006 15:15:42 | |
---|
Burzumilla on maailman rumimmat levynkannet. Period. Väärin mielipide koskaan. |
Nita Nitro 21.06.2006 17:52:40 | |
---|
Omistan Burzumilta ainoastaan Filosofem -tuplavinyylin ja pidän sitä aika hyvänä levynä. Tosin niitä lopun ambientteja ei ole vielä jaksanut hirveästi kuunnella. Pitää se Hvis Lyset kai sitten hommata seuraavaksi. Onko kukaan muuten nähnyt tuota Lords of Chaos (the bloody rise of satanic underground tjsp.) -kirjaa missään myytävänä? Oon sitä koittanut tässä tilailla, mutta kirjakauppa ei saa toimitusta perille vaikka aikaa on mennyt jo kuukausia... :/ mystische! |
mango__ 21.06.2006 18:28:18 | |
---|
Onko kukaan muuten nähnyt tuota Lords of Chaos (the bloody rise of satanic underground tjsp.) -kirjaa missään myytävänä? Oon sitä koittanut tässä tilailla, mutta kirjakauppa ei saa toimitusta perille vaikka aikaa on mennyt jo kuukausia... :/ Tilaapa Amazonista. Itse tilasin saksan Amazonista, toimitus kesti ehkä viikon ja hinnaksi tuli reilut 20€. Ja ettei ihan off-topikiksi mene niin sanotaan vielä et onhan se Burzum kova. Inside crystal mountain, evil takes its form |
Heissi 21.06.2006 18:34:42 | |
---|
Onko kukaan muuten nähnyt tuota Lords of Chaos (the bloody rise of satanic underground tjsp.) -kirjaa missään myytävänä? Oon sitä koittanut tässä tilailla, mutta kirjakauppa ei saa toimitusta perille vaikka aikaa on mennyt jo kuukausia... :/ Kyl sitä kirjakaupoissa on näkynyt. Ainakin Tampereen Akateemisessa on sitä uudistettua painosta jossa on mm. Suomen paloitteluleikeistä myös juttua lisättynä. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |