jjw 20.06.2006 16:29:12 | |
---|
uutta tilu/hevi keppiä kattelu hetken ja suunta nyt kallistunu ibanezin rg sarjan suuntaan tarkennettuna 1570MRB Prestigeen jonku verran näkyny kritiikkiä mikeistä kyseistä mallia ei ole ollut mahdollisuutta päästä testamaan mutta halvempaa rg mallia on tullut koitettua jonka kaula tuntui suht hyvältä tosin tässä halvemmassa mallissa kaula tuntui jotenkin oudolta & 'vanerimaiselta' (johtunee siitä että kyseessä oli 'halvempi' malli?) ja noin ympäripyöreästi jos löytyy kyseisen kepin omistavia saisiko pientä palautetta kyseisestä kitarasta pienenä lisänä olis kysymys muista ~600-900 hintaluokan rg kepeistä että onko muita 'parempia' vaihtoehtoja rg sarjasta tuohon hintaan kuin 1570 (jollekkin toinen sopii parimmin kuin toiselle) mutta jos löytyy kokemusta niin pistäkääpäs tulemaan |
Schenker 20.06.2006 17:46:00 | |
---|
Mulla on tollanen keppi. Pirun hyvä soitettava. Eikä ne alkup. mikit nyt mitkään älyttömän huonot ole, outputtia on ihan reilusti niissä ja erottelevuuskin ihan tasokasta luokkaa, mielestäni. Eihän ne nyt mitkään DiMarziot ole, mutta ajaa asiansa paremmin kuin monet muut "halpis" mikit. Floikka tossa on todella hyvä, pysyy vireessä. "Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde |
oiva tumpeloinen 20.06.2006 17:49:54 (muokattu 20.06.2006 17:51:13) | |
---|
Mulla on tollanen keppi. Pirun hyvä soitettava. Eikä ne alkup. mikit nyt mitkään älyttömän huonot ole, outputtia on ihan reilusti niissä ja erottelevuuskin ihan tasokasta luokkaa, mielestäni. Eihän ne nyt mitkään DiMarziot ole, mutta ajaa asiansa paremmin kuin monet muut "halpis" mikit. Floikka tossa on todella hyvä, pysyy vireessä. Muuten tuohon on ihan helppo yhtyä, paitsi tuohon mikkien erottelevuuteen. Siinä olisi reilusti parantamisen varaa, ja siinä ne mikit on huonoimmillaan. Mutta kuten sanottu, kyllä niillä ihan hyvin kuitenkin soittaa. Tosin mulla ei ollut RG1570, vaan RG570...... EDITH: Pitipä vielä sanomani, että toivottavasti tuo hintahaitari on hinta uudelle kitaralle. Käytetystä se on reilusti liikaa. |
-Aleksi- 20.06.2006 17:55:37 (muokattu 20.06.2006 17:55:44) | |
---|
Voisin myydä mun RG1570:n, ei sovi mulle vaikka onkin hyvä keppi, liian ohut kaula ja pelkkään heviin tarkoitettu |
jjw 20.06.2006 17:59:23 | |
---|
uudelleppa hyvinkin kyseinen hintahaarukka ja -aleksi- saatanpa olla kiinnostunut tekemään kauppoja jos tosiaan meinaat myydä pistäppä vaikka priva viestiä niin katsotaan jos tulee kaupat |
Käytettynä kannattaa hommata. Noiden RG5xx/RG15xx mikit ovat aika kuraa, joten niiden vaihtamiseenkin kannattaa varata rahaa. Mielestäni ne Ibanezin DiMarzio/IBZ mikitkään eivät mitään loistavia ole. |
Swan 20.06.2006 18:36:42 | |
---|
Voisin myydä mun RG1570:n, ei sovi mulle vaikka onkin hyvä keppi, liian ohut kaula ja pelkkään heviin tarkoitettu Paskanlatvat se mitään pelkkään heviin ole. Vedin monta humppakeikkaa RG1570 ykköskeppinäni. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: MXR Phase 100 Ostetaan Peavey Classic 50 -nuppi! |
tommiot 20.06.2006 18:46:35 (muokattu 20.06.2006 18:47:17) | |
---|
Käytettynä kannattaa hommata. Noiden RG5xx/RG15xx mikit ovat aika kuraa, joten niiden vaihtamiseenkin kannattaa varata rahaa. Mielestäni ne Ibanezin DiMarzio/IBZ mikitkään eivät mitään loistavia ole. Njääh, kaverille saatiin tingittyä Evolutionit kaupanpäälle uuteen RG:hen Levytukusta. Paskanlatvat se mitään pelkkään heviin ole. Vedin monta humppakeikkaa RG1570 ykköskeppinäni. Hehe, voin kuvitella. Humppaa RG:llä jossain ruotsinlaivalla... :) |
Swan 20.06.2006 18:56:28 | |
---|
Hehe, voin kuvitella. Humppaa RG:llä jossain ruotsinlaivalla... :) Ei ny laivalla, mutta ravintoloissa, häissä, pikkujouluissa sun muissa. Nykyään tilalla on desert crackle -Charvel. ;) Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: MXR Phase 100 Ostetaan Peavey Classic 50 -nuppi! |
jogo3000 20.06.2006 20:14:41 | |
---|
Onko muilla samaa kokemusta että RGistä pamahtelee elektroniikka? Oon törmänny muutamaan, itelläkin on yksi, ja kaikissa on menny vähintään potikat ja mikkivalitsin rikki alta aikayksikön. Havaintoja myös muista vähän halvemmista RGistä vastaavaa. Itsellä on siis RG570. Think about it think think about it. |
oiva tumpeloinen 20.06.2006 20:16:36 | |
---|
Onko muilla samaa kokemusta että RGistä pamahtelee elektroniikka? Oon törmänny muutamaan, itelläkin on yksi, ja kaikissa on menny vähintään potikat ja mikkivalitsin rikki alta aikayksikön. Havaintoja myös muista vähän halvemmista RGistä vastaavaa. Itsellä on siis RG570. Kovasti noista puhetta kuulee. Mulla ei ole tullut yhdessäkään vastaan kuin rahinaa, mikä on pyörittelemällä tai renkutuksella hävinnyt. |
MyssyE 20.06.2006 20:43:58 | |
---|
Paskanlatvat se mitään pelkkään heviin ole. Vedin monta humppakeikkaa RG1570 ykköskeppinäni. "soitin metalcoree jemillä" BD No vitut. Rg:t on kyllä jokapaikan höyliä. |
Werde 20.06.2006 20:46:03 | |
---|
Tuon laatuluokan RG:llä et tilulilu-touhuissa voi mennä metsään, jos kaula vaan on kouraan miellyttävä. Kuten edellä on mainittu niin mikit eivät ole samaa laatuluokkaa muun kepin kanssa, mutta nehän nyt vaihtaa lennossa. Männäviikolla tuli 500-800€ hintaluokan japsi-Jaskoja kopeloitua muutamaan kertaan (vaahtera-otelautainen DK2M kummittelee hankintalistalla), mutta kun ei niin ei. Oma RG tuntui joka suhteessa pesevän nuo aivan 92-14. Näkemäni yksilöt olivat tosin vielä vanhaa MG- ja Pro-sarjaa, ja uudessa mallistossa mikki- ja tallapolitiikka on vaihdettu pykälän parempaan.. joten huomioni kiinnittyi lähinnä viimeistelyyn joka ei aivan vastannut huutoon. Kaulaliitos tuntui myös hirveältä möykyltä AANJ:n jälkeen. Kannattaa ostaa tuo kepakko käytettynä jos ei välttämättä tarvitse olla uusi. Viikoittain noita näkyy torilla, ja muistathan että karkeasti 550=570=1550=1570=2570.. eli aika samaa kauraa pienillä eroilla. Vanhempi voi olla jopa parempi vaihtoehto pykälää paremman tallansa vuoksi, ja usein noihin on keretty vaihtaa mikit jo valmiiksi. ps. 570 EX on noista perusmalleista tosin ylivoimaisesti tyylikkäin ;) "My Lifestyle Determines My Deathstyle" |
JuSu 20.06.2006 20:52:50 | |
---|
Tuon laatuluokan RG:llä et tilulilu-touhuissa voi mennä metsään, jos kaula vaan on kouraan miellyttävä. Ainakin RG620QM -mallissa on hiukan tukevampi Ultra -profiilinen kaula, joka ainakin meikän käpälään on oikein mukavan tuntuinen. JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |
Swan 20.06.2006 21:06:48 | |
---|
Ainakin RG620QM -mallissa on hiukan tukevampi Ultra -profiilinen kaula, joka ainakin meikän käpälään on oikein mukavan tuntuinen. JuSu Pari milliähän tuolla paksuuseroa wanhaan Wizardiin on, mutta ero on huomattava, parempaan suuntaan. Parhaita kauloja ikinä missään on tuo. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: MXR Phase 100 Ostetaan Peavey Classic 50 -nuppi! S.M.A.K. |
jjw 20.06.2006 21:09:04 | |
---|
tosiaan uuttahan ei ole mikään pakko hommata melkeinpä mielummin käytetyn ostaa niin saapi mikitkin vaihdettua yli jääneellä rahalla jos ei miellytä pitää vähän toria/k. pörssiä/huutonettiä selailla jos vastaan tulee pitääpi varmaan myös 550/570/1550/2570 malleja pitää silmällä jos vastaan tulee kiitokset kommenteista ja jos löytyy palautetta lisää kyseisistä malleista niin lisää voi laittaa ei sitä liikaa voi tulla kun uutta kitaraa valitsee :) |
Werde 20.06.2006 21:11:28 (muokattu 20.06.2006 21:11:59) | |
---|
Pari milliähän tuolla paksuuseroa wanhaan Wizardiin on, mutta ero on huomattava, parempaan suuntaan. Parhaita kauloja ikinä missään on tuo. Vanhan 500-sarjan 17mm super-wizard on kyllä jo aika rajoilla soittotuntuman suhteen. Uudet RG:t tulevat milliä paksummalla wizard-kaulalla, joka varmasti on asteen miellyttävämpi soittaa. "My Lifestyle Determines My Deathstyle" |
tommiot 20.06.2006 21:17:06 (muokattu 20.06.2006 21:17:52) | |
---|
Vanhan 500-sarjan 17mm super-wizard on kyllä jo aika rajoilla soittotuntuman suhteen. Uudet RG:t tulevat milliä paksummalla wizard-kaulalla, joka varmasti on asteen miellyttävämpi soittaa. Heh, kyllä mä tykkään oman RG:n kaulasta, vaikka onkin 17mm. Ei se nyt helvetti yhdestä millistä kiinni ole kuitenkaan... :) EDIT: Se on tosin Wizard, ei Super Wizard |
Swan 20.06.2006 21:22:50 | |
---|
Heh, kyllä mä tykkään oman RG:n kaulasta, vaikka onkin 17mm. Ei se nyt helvetti yhdestä millistä kiinni ole kuitenkaan... :) EDIT: Se on tosin Wizard, ei Super Wizard Millinkin ero tuntuu ja voi olla ratkaiseva tekijä soittotuntuman kanssa. Mun 1570 oli vielä sillä wanhalla Wizardilla, eli 17mm paksulla, ja tottahan sekin meikäläisen käteen sopii, kun profiili on kuitenkin onnistunut. Ultra meneekin sitten vieläkin paremmaksi. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: MXR Phase 100 Ostetaan Peavey Classic 50 -nuppi! S.M.A.K. |
tommiot 20.06.2006 21:37:27 | |
---|
Millinkin ero tuntuu ja voi olla ratkaiseva tekijä soittotuntuman kanssa. Mun 1570 oli vielä sillä wanhalla Wizardilla, eli 17mm paksulla, ja tottahan sekin meikäläisen käteen sopii, kun profiili on kuitenkin onnistunut. Ultra meneekin sitten vieläkin paremmaksi. No juu, voi olla. Tossa kuukauden päästähän sen näkee kun saan Jemin kaulan :) |