AK80 20.06.2006 13:43:50 | |
---|
Far Beyond Metal.... ei muuta sanottavaa |
zorro 20.06.2006 13:50:28 | |
---|
itse en kyllä tykänny muusta kuin ma nummisesta. olisi melkeen voinut jättää ostamatta sen kolmen päivän lipun. olis samalla voinu keskittyä vielä enemmän siihen juomiseen. ps- kaikki jotka siellä kyseli että mistä olin saanut sen Jamiroquai paidan, vastaan tähän että saksan ebaystä. |
Juha86 20.06.2006 14:01:32 | |
---|
Hieno oli provinssi taas. Parasta antia tarjosivat Egotrippi, Marzi, HIM ja Apulanta. Irroitetaan käsi rokkas. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Rattata 20.06.2006 14:22:26 | |
---|
Olin ensimmäistä kertaa Törnävän leirintäalueella ja täytyy sanoa että tosi iso pettymys. Joutui kävelemään huomattavasti enemmän kuin Kyrkösjärvelle, jossa olen aina ennen ollut. Ja muutenkin Kyrkösjärvi on huomattavasti viihyttävämpi paikka mielestäni, ja vielä halvempikin. No tulipahan tuokin tsekattua, jatkossa painun suoraan Kyrkösjärvelle. |
Harmittaa vaan kun SYLia ja Von Hertzeneitä en nähnyt kokonaan. No, onneks jälkimmäiset tulee telkkarista jossain vaiheessa. Mitämitä, näkyykö SYL telkkarista?? Heh, pääsee bongailemaan omaa pärstää sieltä. Mä ku luulin et vaan siellä teltassa esintyneet näkyis telkassa... Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
patonki 20.06.2006 15:05:56 | |
---|
Mitämitä, näkyykö SYL telkkarista?? Heh, pääsee bongailemaan omaa pärstää sieltä. Mä ku luulin et vaan siellä teltassa esintyneet näkyis telkassa... Jälkimmäiset, eli von Hertzenit tulee töllöstä, kuten tuossa ylempänä lukikin. Kannattaa lukea lainaamasi viesti ennen kuin postailet... Ja niin, SYL oli kyllä järjettömän kova. Melko vaisut festivaalit noin niinkuin muuten. Paitsi Martikainen oli tietenkin parhautta, mutta sen suhteen olen kyllä melkoisen jäävi. |
ozmo 20.06.2006 15:15:41 | |
---|
Jälkimmäiset, eli von Hertzenit tulee töllöstä, kuten tuossa ylempänä lukikin. Kannattaa lukea lainaamasi viesti ennen kuin postailet... Nillinnillinvittu. Miksi se käyttäisi monikkoa jos ei aio katsoa SYLiä telkkarista? Silloin olisi loogisinta kirjoittaa et onneksi jälkimmäinen tulee telkkarista. Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
patonki 20.06.2006 16:12:44 | |
---|
Nillinnillinvittu. Miksi se käyttäisi monikkoa jos ei aio katsoa SYLiä telkkarista? Silloin olisi loogisinta kirjoittaa et onneksi jälkimmäinen tulee telkkarista. No kun von Hertzen Brothersien nimi on monikossa, on yhtyeestä luonnollista käyttää monikkoa tuollaisessa tilanteessa... |
ozmo 20.06.2006 16:16:16 | |
---|
No kun von Hertzen Brothersien nimi on monikossa, on yhtyeestä luonnollista käyttää monikkoa tuollaisessa tilanteessa... Niin mut jos puhuu monista eri bändeistä, niin silloin on paljon loogisempaa käyttää yksikkömuotoa. Ja yleensäkin... Joo. Mut jatkakaa! :) Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
Toveri 20.06.2006 16:52:08 | |
---|
Ai niin, m.net-kohtaamiset. MrQ, polfus, kivi ja ten. Muistaakseni. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
ten 20.06.2006 17:25:31 | |
---|
Deftones oli kova! Eivät tosin kovinkaan paljoa ottaneet yleisöä mukaan. SYL oli kova! Devin on hullu! Stam1na, Mokoma, Valvomo, Diablo... mitä noita nyt oli! TIKTAK! Juma! Hyvät festarit. Ens vuonna uudestaan. :D THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Skebameizi 20.06.2006 17:27:51 | |
---|
Mulla on armottomat vierotusoireet Provinssista. Tahtoo takasin! :( www.neverend-hq.net |
chachi 21.06.2006 03:58:38 | |
---|
Ai niin, m.net-kohtaamiset. MrQ, polfus, kivi ja ten. Muistaakseni. Tässä mun lista. Helppo kuin mikä: kivi. :) http://www.qstock.org/2006 |
myrskis 21.06.2006 14:12:54 | |
---|
Eipä tässä voi muuta sanoa kun että DJBB veti uransa keikan. Onneksi maltoin lähteä katsomaan enkä juuttunut HIMin luo koko setin ajaksi. Täyttä ekstaasia alusta loppuun! Tosin tuntu ettei ihmiset olleet oikeen mukana siinä kyykkäämisessä. Ei tullut sellasta fiilistä mitä joskus, kun puolet ihmisistä vaan itsepintaisesti seisoo ja katselee tiukkana muita: "Ja minähän SEISON!" Ja oli muuten Tokio night matekin mukava kokemus. Hienoa että niin moni ihminen oli osannut hakeutua paikalle, Rytmi-teltta pullollaan. Se paikkas vähän ainakin mun omaa Zen Cafe-tyhjiötä kun en Tavastian keikoille päässyt. Fiilis oli hyvä kuten aina, sää oli hyvä kuten aina ajoittain (selän punaisuudesta päätellen liiankin aurinkoista), ja oli mukava päästä nyt ensimmäisen kerran myös anniskelualueelle vetämään sitä ylikallista Fosterssia. Anna sun hiusten olla hei ne on hyvät noin |
pardy 22.06.2006 00:01:04 | |
---|
Kuka se yks heppu oli jolla oli sellanen Mnet-paita, jossa luki Muusikoiden.net pienellä edessä vasemmalla puolella ja nuottiavain selässä? Perjantaina näin tyypin se paita päällä, myöhemmin muussa paidassa. Taisi jotkut mustat rastat herralla olla, samoin kuin huulilävistys. |
bigbadwolf 22.06.2006 10:51:10 | |
---|
Itse en tykännyt. Jos lauantai päivän kohokohta on Apulanta niin artistibuukkaus ei ehkä ole ihan kunnossa, Kornia ja C&C:tä lähdin sinne katsomaan kun muut suuremmat ulkomaalaiset bändit näen Roskildessä kuitenkin. No peruutuksia tuli ja en voi sanoa kun että olipas huono line-up. Ei viitsi kyllä enään lähteä Seinäjoelle suomibändien takia. Ilma sentään pelasti tunnelman. |
jarkkkk 22.06.2006 12:41:13 (muokattu 22.06.2006 12:45:43) | |
---|
Kuka se yks heppu oli jolla oli sellanen Mnet-paita, jossa luki Muusikoiden.net pienellä edessä vasemmalla puolella ja nuottiavain selässä? Perjantaina näin tyypin se paita päällä, myöhemmin muussa paidassa. Taisi jotkut mustat rastat herralla olla, samoin kuin huulilävistys. hoho. minä? |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
KoRn88. 22.06.2006 20:17:12 | |
---|
Itse en tykännyt. Jos lauantai päivän kohokohta on Apulanta niin artistibuukkaus ei ehkä ole ihan kunnossa, Kornia ja C&C:tä lähdin sinne katsomaan kun muut suuremmat ulkomaalaiset bändit näen Roskildessä kuitenkin. No peruutuksia tuli ja en voi sanoa kun että olipas huono line-up. Ei viitsi kyllä enään lähteä Seinäjoelle suomibändien takia. Ilma sentään pelasti tunnelman. Apulantaa edeltävä bändi saarilavalla oli ehdoton kohokohta. Luultavasti suurin kohokohta pitkään aikaan missään. |
pardy 23.06.2006 15:08:25 | |
---|
hoho. minä? Juuri sinä! Heiluit perjantaina meijän leirin vieressä ku tyttökaverit luukutti jotain Jukkapoikaa tms. |
jarkkkk 23.06.2006 17:15:00 | |
---|
Juuri sinä! Heiluit perjantaina meijän leirin vieressä ku tyttökaverit luukutti jotain Jukkapoikaa tms. voi ei.. sanoin varmaan mun loistavan mielipiteeni ko orkesterista.. =D jotain hämäriä muistikuvia mulla on, että olisin jonkun mnettiläisen siellä tavannut.. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |