Aihe: yamaha rbx170
1
Zarmo
08.03.2004 16:13:17

Onko kokemusta otsikon mukaisesta bassosta? 250 euroa luki hintalapussa ja ihan hyvältä tuntui minusta, kun kaupassa kokeilin. Tosin vain aika pikaisesti ja ilman vahvistinta. Tuntui minusta paremmalta kuin saman hintaiset Squierit.
Don´t you know there ain´t no Devil That´s just God when he´s drunk - Tom Waits
balzary
08.03.2004 16:16:27

Onko kokemusta otsikon mukaisesta bassosta? 250 euroa luki hintalapussa ja ihan hyvältä tuntui minusta, kun kaupassa kokeilin. Tosin vain aika pikaisesti ja ilman vahvistinta. Tuntui minusta paremmalta kuin saman hintaiset Squierit.

kävin joulun alla ostamassa kaverille ekaks bassoks ms-shopin loppuunmyynnistä tollasen. ihan ok hintasekseen (makso 170e alennetulla hinnalla). liian ohut kaula mun mieleiseksi, mutta en mä siitä hirveesti muuta valittamista keksiny. en oo niitä squiereita hirveesti kokeillu, että enpä ossoo verrata niihin...
Str prd skrz prdel!
pussokisu
06.03.2005 19:30:22
Jaa millä tavalla erosi squierista.
Itsekkin semmosta hankkimassa ja squierilla oon tykänny soitta niin tykkäänkö silläkin?
niin siinä joskus käy.
Hullu basisti
06.03.2005 20:53:40
Ei kannata maksaa 250 erkkiä 170-sarjalaisesta. Itse maksoin RBX260:stä 245 ekee joku neljä vuotta sitten.
"I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill
Teijo K.
06.03.2005 20:57:52

Ei kannata maksaa 250 erkkiä 170-sarjalaisesta. Itse maksoin RBX260:stä 245 ekee joku neljä vuotta sitten.

Niin, ne kaupan hintalaput nyt on musaliikeissä sellaisia osviittoja. Se mitä oikeasti joutuu maksamaan on kiinni asiakkaan pärstästä, kuun asennosta ja kauppiaan krapulasta.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
projekti
06.03.2005 21:48:21
Mulla oli vielä muutama viikko sitten kakkosbassona rbx-260 mutta luovuin siitä 90 €:llä, se oli muuten ihan ok mutta se ei kuulostanu bassolta...
pardy
06.03.2005 21:55:43

se oli muuten ihan ok mutta se ei kuulostanu bassolta...

Hoho, jos saa sen verran udella että miltä se sitten kuulosti? :D
Basisti.
projekti
06.03.2005 22:10:32
Tunkkaiselta kitaralta. Kyllähän sillä kuitenkin soittelee jos ei niin älyttömiä vaadi.
Zarmo
06.03.2005 22:31:33

Miulla on tuo 170 ollu nyt noin vuoden ajan ihan keikkasoittimenakin, ku on mukavan kevyt. Nyt siinä on flatwoundit ja kivan pehmeä soundikin tulee. Ihan kelpo soitin, jos valkkaa kelvon yksilön.
Lukekaa runoutta
Ice9: "opna kömsöst"
projekti
06.03.2005 23:05:51
No mun kohalle tietenki sattu se naamantaikappale ;) Bassoissa on eroja, kuten myös basisteissa. Molemmista löytyy niitä naamantaikappaleita...
Hullu basisti
07.03.2005 10:14:55
Mulle ilmeisesti siunaantui sitten sellanen ei naamantaikappale. Ainoa isompi modaus mitä olen tehnyt on mikin vaihto. Muuten olen ollut tyytyväinen.
"I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill
A.l
07.03.2005 10:47:58
Puoli vuotta sitten ostin. Todella hyvän tuntuinen. Kävin kokeilemassa viime viikolla joitan fendereitä ja warwickeja ja ne tuntuivat ihan kamalilta kun siihen on tottunut. Lakkapinta alkaa tosin kulua aika rankasti kaulan takaa. Mitähän sille pitäisi tehdä?
pardy
07.03.2005 15:58:00

Puoli vuotta sitten ostin. Todella hyvän tuntuinen. Kävin kokeilemassa viime viikolla joitan fendereitä ja warwickeja ja ne tuntuivat ihan kamalilta kun siihen on tottunut. Lakkapinta alkaa tosin kulua aika rankasti kaulan takaa. Mitähän sille pitäisi tehdä?

Ei mitään, välttämättä. Annat vaan kulua rauhassa, ei se haittaa muuta kuin korkeintaan itseäsi.
Basisti.
NYdoll
07.03.2005 16:15:42

nuo RBX-sarjan bassot on kyllä ainakin uskomattoman rumia. Soundista en sitten tiedä.
metalli sykkii...
Dropped C
08.03.2005 13:22:47
Kahdeksan vuotta on täällä kestänyt RBX-250, ei mitään valittamista. Kestävä peli. On pudonnut sun muuta, ja mitään ei ole hajonnut.

Tokkopa nuo muutkaan RBX-sarjalaiset sen kummempia ovat? Eivätkä ne omasta mielestäni rumia ole, ainakin oma vehje näyttää ihan normaalilta passolta....
Hullu basisti
09.03.2005 20:12:49

Tuntus Yamahalla vaihtelevan laatu tai sitten uudemmissa säästelty sillä kävin testaamassa soitinliikkeessä samaa mallia kuin mulla on ja huomasin että kaulan lakkaus oli mun mielestä paljon huonompi siinä kaupassa olleessa kuin omassani.

Yamahat on mun mielestä kanssa hyvän tuntusia ja kaula on pirun nopee. Ei liian paksu ja ei liian ohut, just sopiva mun käteen. Ja koko soitin on hyvin balanssissa, ei ole kaulapainoinen.
JE
20.06.2006 21:01:31
nuo RBX-sarjan bassot on kyllä ainakin uskomattoman rumia. Soundista en sitten tiedä.

Ruma basso, ruma soittaja = Sellainen basistin kuuluu olla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)