Perzzza 05.06.2006 19:08:19 | |
---|
Tarvisin hieman jelppiä, tässä pari tummaa kauluspaitaa joihin on ilmestynyt ihan pienen ajan kuluessa kainaloihin dödö"tahrat", joita en ole saanut ihan pesulle pois. Eli onko näihin jotain kommervenkkiä vai pitäisikö kenties värjätä paidat mustaksi vai onko kangas itsessään "palanut" dödöstä vaaleammaksi vai onko se sitä itse ainetta? Kiitoksia, tosi epäselvästi tuli asiat mutta tykkäisin jos antaisitte vähän inffoa :P Vastuuttomat ihmiset raiskaavat luonnon ekosysteemiä pitämällä bassoa pussissa. Basso tykkää että sillä soitetaan! |
Joees 05.06.2006 19:42:51 | |
---|
Tarvisin hieman jelppiä, tässä pari tummaa kauluspaitaa joihin on ilmestynyt ihan pienen ajan kuluessa kainaloihin dödö"tahrat", joita en ole saanut ihan pesulle pois. Eli onko näihin jotain kommervenkkiä vai pitäisikö kenties värjätä paidat mustaksi vai onko kangas itsessään "palanut" dödöstä vaaleammaksi vai onko se sitä itse ainetta? Kiitoksia, tosi epäselvästi tuli asiat mutta tykkäisin jos antaisitte vähän inffoa :P Millä sä oot ne sinne saanu? Mulla ei oo ikinä tullu yhtään mihinkään. Anna kuivua kunnolla ennenku heität paidan päälle? Tohon itse onkelmaan en osaa sanoo sen enempää. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Perzzza 05.06.2006 19:46:18 | |
---|
Millä sä oot ne sinne saanu? Mulla ei oo ikinä tullu yhtään mihinkään. Anna kuivua kunnolla ennenku heität paidan päälle? Tohon itse onkelmaan en osaa sanoo sen enempää. Sitä minäki ihmettelen että mistä ne vaaleat läikät sinne on tullu. Avustuksia otetaan vastaan, tänks juuh! Vastuuttomat ihmiset raiskaavat luonnon ekosysteemiä pitämällä bassoa pussissa. Basso tykkää että sillä soitetaan! |
konehes 06.06.2006 11:23:07 | |
---|
Kuulostaa paremminkin hien aiheuttamilta "tahroilta". Itsellä on parissa mustassa t-paidassa ja ei ole tosiaan lähtenyt pesussa pois. cherub with heavy metal machine |
Joees 06.06.2006 21:41:25 | |
---|
Kuulostaa paremminkin hien aiheuttamilta "tahroilta". Itsellä on parissa mustassa t-paidassa ja ei ole tosiaan lähtenyt pesussa pois. Aika häijyä olisi tuokin. Aika myrkkyä on teillä hiki. Tai sitten pesette vaatteet kerran vuodessa ja sillonkin max vedellä :P Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Torniojaws 06.06.2006 22:31:10 | |
---|
Aika häijyä olisi tuokin. Aika myrkkyä on teillä hiki. Tai sitten pesette vaatteet kerran vuodessa ja sillonkin max vedellä :P No, hiki on pääasiassa suolaa ja ureaa. Eipä esim. suola tee hyvää maanteille, niin miksipä kankaalle :) |
Joees 07.06.2006 01:32:59 | |
---|
No, hiki on pääasiassa suolaa ja ureaa. Eipä esim. suola tee hyvää maanteille, niin miksipä kankaalle :) No mutta omasta kokemuksestani voin sanoa jotta ei ole käynyt koskaan yhtään mitään. Mä käytin aina pelatessani mustaa tai jotain muuta t-paitaa. Ja mä pelasin salibandya kymmenisen vuotta aktiivisesti. Yksi paita kulki viitisen vuotta reeneissä ja ainoat mitä sille kävi oli ihan normaali kuluminen. Hiki ei sen pahemmin vaikuttanut yhtään mitenkään. Ja välillä tuo paita oli pesemättä monen monta viikkoa. Ja noihin viikkoihin sisälty reenit jos toisetkin. Haisi kuin vietävä mutta jälkiä ei ikinä tullu. No mut kai jokaisen hiki on hieman erilaista, jollain se kai voi syövyttää paitaa vähän tehokkaammin. :) Mut salibandykengät kyllä haisee vieläkin, vaikka ne on ollu ulkona tuulettumassa ja pois käytöstä jo jonkin aikaa. Mä en uskalla luopua niistä. ERITTÄIN off topic. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
JPQ 07.06.2006 05:11:26 | |
---|
Hiessä on kyllä yksilö eroja sen minäkin tiedän. |
ANtTIKRISTUS 07.06.2006 10:40:06 | |
---|
Eikös hiki ollut aika pitkälti samaa ainetta kuin kusi? Siis en nyt meinaa, että jengi ihan kusta hikoilis vaan että esim. ureaa ja jotain muita aineita kuuluu kumpaankin litkuun. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Kemppilä 07.06.2006 14:25:49 | |
---|
Kyl mää huomasin, että kun vaihoin dödöä axe-cacasta rexonaan, niin paikoitellen tuli tahroja t-paitoihin kainaloihin. Mutta kyllä mää oon saanu ne ihan pesussa lähtemän, ilman mitään kommervenkkejä. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion |
Noita 09.06.2006 18:53:01 | |
---|
Minäkin uskon että dödö siihen vaikuttaa, ei pelkkä hiki sellaisia tahroja tee. Kaipa niitä ihmelääkkehiä (vanish oxiäxön ym.) voi kokeilla.. En allekirjoita. |
-HeavyMetal- 09.06.2006 22:55:10 | |
---|
oon kyl kans miettiny millä ne sais pois... muutama musta paita melki pilalla vaaleiden läikkien takia..:S |
JPQ 10.06.2006 01:19:47 | |
---|
Minäkin uskon että dödö siihen vaikuttaa, ei pelkkä hiki sellaisia tahroja tee. Kaipa niitä ihmelääkkehiä (vanish oxiäxön ym.) voi kokeilla.. No tiedän kaksi joiden hiki lähdettää väriä vaatteista toisekseen oma sylki lapsena kun vaatetta tuli imeskeltyä kovetti vaatteita eikä pesu palattanut entiselleen.:( |
kirjoittelija 10.06.2006 20:10:53 | |
---|
Ainakin etikka poistaa hienhajun vaatteista, joten voishan sitä kokeilla näkyviinkin kainalotahroihin. Etikkaa paidankainaloon ja koneeseen vaan. On kivaa olla kiva. |
Skebameizi 12.06.2006 18:12:04 | |
---|
Mulla on kanssa näitä tahroja. Kaipa se on voimakas hikoilu/dödö-yhdistelmä. Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
konehes 13.06.2006 22:58:22 | |
---|
Minäkin uskon että dödö siihen vaikuttaa, ei pelkkä hiki sellaisia tahroja tee. Kaipa niitä ihmelääkkehiä (vanish oxiäxön ym.) voi kokeilla.. No siis ei mulla mitään sen kummempaa hikiongelmaa ole koskaan ollut. En hikoile normaalia enemmän tai voimakkaammin. Ehkä nuo sitten on dödön tekosia. cherub with heavy metal machine |
Spadee 17.06.2006 23:49:53 | |
---|
Noniin, teille epäuskoisille, jotka väitätte että hiki ei tee tahroja. newsflash: kyl ne tekee. Otetaan esimerkkinä lippis. lippistä pidät päässä urheillessa jne. niin kohta väri on palanut pois. Ja nyt on turha väittää että aurinko aiheuttaisi myös värin palamista. Sitä se ei tee. Sen sijaan ikinä en ole kuullut "dödötahroista". itselläni on tapana suihkuttaa kainaloon ja myös vaatteiden päälle, eikä ikinä ole näkynyt mitään perhanan dödötahroja. Saapukaa helvettiin, voitte nähdä minut siellä. |
stickyfinger 19.06.2006 23:39:48 | |
---|
Sen sijaan ikinä en ole kuullut "dödötahroista". itselläni on tapana suihkuttaa kainaloon ja myös vaatteiden päälle, eikä ikinä ole näkynyt mitään perhanan dödötahroja. Meikäläinen ei kyllä hikoa yhtään normaalia enempää, mutta muutamassa tiukemmassa t-paidassa on kyllä kainaloissa topicin aloittajan kuvailemat tahrat. Ihan selkeästi on dödön aiheuttamia. Kyseessä on juurikin tiukemanmalliset puserot joissa kainalo-osa on jatkuvasti ihossa kiinni. Niin, ja ei niitä pois mitenkään saa. Roskiin on rätit lähteneet. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Niin, ja ei niitä pois mitenkään saa. Roskiin on rätit lähteneet. Tämä on harmi. Tummat paidat eivät sovi miulle, vaikka olen vaihdellut dödöä spraysta roll-oniin, stickki on kaikkein pahin tahraamaan minusta. Vastuuttomat ihmiset raiskaavat luonnon ekosysteemiä pitämällä bassoa pussissa. Basso tykkää että sillä soitetaan! |
JPQ 20.06.2006 20:19:42 | |
---|
Noniin, teille epäuskoisille, jotka väitätte että hiki ei tee tahroja. newsflash: kyl ne tekee. Otetaan esimerkkinä lippis. lippistä pidät päässä urheillessa jne. niin kohta väri on palanut pois. Ja nyt on turha väittää että aurinko aiheuttaisi myös värin palamista. Sitä se ei tee. Sen sijaan ikinä en ole kuullut "dödötahroista". itselläni on tapana suihkuttaa kainaloon ja myös vaatteiden päälle, eikä ikinä ole näkynyt mitään perhanan dödötahroja. Kyllä aurinko polttaa väriä varmasti koska mikään väriaine ei ole absoluuttisen valonkestävä. Toisekseen tiedän eräät verhot josta olikos keltaiset kohdat paloi puhki muut värit eivät. PS. en väitä ettei hikikin tekisi. |