McNulty 16.06.2006 11:43:29 | |
---|
Mitään uutta kuulunut? Njet... Tosin, katsoin just että viikko sitten oli vasta mennyt viesti Ritalle perille. Odotellaan vielä hetki ja jollei parissa viikossa vastausta kuulu niin laitan uudestaan Atlanticin välikädelle postia. Ritalle on kuitenkin toimitettu kuvat paidasta ja saatekirjelmät. Se vain kun tuo Rita hoitaa vissiin jollain tasolla parin muunkin bändin asioita niin sitä mailia ja muuta duunia varmaan pukkaa. Ei heti ole käsittelyssä about 300 paidan tilausmaili :) Odotellaan... oikeastaan hyväkin odotella. Meinaan vain että painossa sanoivat alkukesän olevan ruuhkaista aikaa niin että parempikin näin. |
Räkkipeli 16.06.2006 12:21:50 | |
---|
Niin siis minkä merkkisiä ne paidat tulee olemaan? Meinaa Fruit Of The Loom on semmonen merkki joka ei mielestäni ole hyvä. kaikissa sen merkin paidoissani venyy kaulus ikävästi, mustat värjääntyy jos hikoilee edes vähän, ja muutenkin kangas jotenki kuolee käytössä liian nopeasti. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
nicholai 16.06.2006 12:32:34 | |
---|
Liekö noissa Loomeissa sitten paljon laadussa vaihtelua tai eri tyyppisiä mallistoja? Itellä on pysyny mustissa paidoissa hyvin värit, mitä noita Fruittien paitoja nyt on. |
Bonesaw 16.06.2006 12:37:19 (muokattu 16.06.2006 12:37:35) | |
---|
Mun mielestä Fruitit on parhaita paitoja mitä omistan. Ei kutistu ja värit pysyy. "Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen." |
McNulty 16.06.2006 12:58:33 | |
---|
Fruit of the Loomia tulevat paidat olemaan, sillä se on merkki jota lähes järjestäin kaikki painattajat suosivat. Itsellänikin on ihan hyviä kokemuksia FotL-paidoista joita on kaapit väärällään. Painattajan mukaan se Fruitin materiaali on uusiutunut tässä 2004-2006 välisenä aikana ja nykyään se materiaali on kestävämpi ja siihen on helppo painaa. Kenties joku painattaja on käyttänyt vanhat paitavarastot loppuun, mutta uudet FotL-paidat ovat 100% puuvillaa Belcoro-langasta. http://www.fruitoftheloom.be/ |
Tompsi 16.06.2006 15:55:28 | |
---|
Mun mielestä Fruitit on parhaita paitoja mitä omistan. Ei kutistu ja värit pysyy. Samoja kokemuksia täälläkin, erittäin pitkäikäisiä paitoja mielestäni. |
Räkkipeli 16.06.2006 15:56:33 | |
---|
Niin, voihan seki olla että ne mitä mulla on ollu ni ne on sitte valmistettu ties millon. Toivottavasti kestävät. Onhan ihmiset kyllä kehuneet niitä ja niin edelleen mutta mulla vaan sattu olemaan tällasia kokemuksia. Jokatapauksessa olen valmis ostamaan useamman kappaleenkin ehkä kyseisiä paitoja! Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Marshallga 19.06.2006 21:11:08 | |
---|
Kuulunut mitään uutta? Hevi on paskimmillaankin parasta. |
Invader 19.06.2006 21:19:09 | |
---|
Veikkaan että tähän ketjuun päivitystä tulee heti kun sieltä jotain uutta kuuluu. Tai sitten ei.. |
LepakonNahka 19.06.2006 23:24:25 | |
---|
Mulle kans paitaa! Alakulovaroitus on annettu |
Bonesaw 19.06.2006 23:27:12 (muokattu 19.06.2006 23:27:28) | |
---|
Mulle kans paitaa! Juujuu. Turha niitä on tänne enää huudella. Se tilausketju tulee sitten,kun Bonecrusher saa lisätietoja:) |
McNulty 20.06.2006 09:48:31 | |
---|
Juu, täällä kyllä informoidaan edistymisestä jos sellaista tulee. Lähetin juuri viestin Warnerille ja Atlantic Recordsille, että ottaisivat vielä yhteyttä Ritaan ja pyytäisivät häneltä jonkin sorttimentin vastausta asian tiimoilta. Saas nähdä tuleeko koskaan... voihan se olla ettei laillista tahoa kiinnosta joku 300 paidan pikkudiili ollenkaan. Uskoisin että siinä vaiheessa kun tuohon lukumäärään laitetaan 2-3 nollaa vielä perään, saattaisi siellä joku älähtää :) Mutta odotellaan nyt, jos sieltä Ritalta vaikka vastaus saapuisi ja josko tuo uusintatiedustelu tuottaisi hedelmää. |
onko sitä lopullista kuvaa ja teksti fonttia jo päätetty? vai onko ne vielä työn alla? http://k-18.org/~tero/dime.html niin onkos sitä lopullista nähtävillä? ei tuo linkki mene minnekkään. vois kiinnostaa vaikka huppari kertaa2 ja t-paita Ötzin kirous tappaa
-Iltalehti '05 |
Bonesaw 20.06.2006 11:26:45 (muokattu 20.06.2006 11:26:59) | |
---|
|
pehko 20.06.2006 12:11:50 | |
---|
onkohan tää paita menossa millon tialukseen? meinaan jos tässä nyt vielä menee tovi, nin saattasin sitte tilatakkin tuommosen, kuhan päivärahat sun muut rupee juokseen... HEAVY...FUCKING...METAL! |
Fortune 20.06.2006 15:13:54 | |
---|
Look behind you, a three-necked guitar! |
McNulty 20.06.2006 15:26:35 (muokattu 20.06.2006 15:30:48) | |
---|
niin onkos sitä lopullista nähtävillä? ei tuo linkki mene minnekkään. vois kiinnostaa vaikka huppari kertaa2 ja t-paita Kyllä minulla toimii tuo linkki. Kokeileppas copy/paste suoraan selaimeen, eli älä klikkaa suoraan. onkohan tää paita menossa millon tialukseen? meinaan jos tässä nyt vielä menee tovi, nin saattasin sitte tilatakkin tuommosen, kuhan päivärahat sun muut rupee juokseen... Paidat menee painoon seuraavan kahden vaiheen jälkeen: 1. Saadaan Rita Haneyltä vahvistus/lupa painattaa paidat 2. Järjestetään viikon auki oleva tilausthread jossa ilmoitan sähköpostiosoitteen minne tilausviestit laitetaan tilaajan yhteystietojen ja paitojen mallin ja lukumäärän mukaan. Teen valmiiksi sellaiset pohjat, mihin tilaaja läiskii vain tietonsa ja tilattavat paitamäärät ja lähettää sen maililla minulle, heti kun tuo 1. kohta toteutuu :) PS. tämän threadin alussa kyselin tilaajia ja lukumääriä vain siksi, että osasin arvioida porukan innostuneisuutta. Porukan innostus Dime-paitaa kohtaan yllätti minut täysin ja siksipä tässä tehdäänkin töitä jotta kaikille innokkaille saataisiin paidat. Sais vaan tuo Rita jo vastailla :) PPS. Ja kaikki paidasta innostuneet... muistakaa Fortunea vähintään kiitoksella, sillä hän vektoroi meille tuon paidan grafiikan jonka minä toimitin painattajalle. Eli Fortunelle ISO KÄSI! |
pehko 20.06.2006 15:47:06 | |
---|
noh, sitten kun tilaus lähenee, niin voitko ottaa ehkä mahdollisesti vielä yhteyttä pikaviestillä, ni katson rahatilanteen...? HEAVY...FUCKING...METAL! |
Marquiesce 20.06.2006 15:50:02 | |
---|
Suuret kiitokset bonecrusherille ja Fortunelle koko hommasta jo valmiiksi. Itse kuulun myös varmasti tuleviin tilaajiin, kyllä se on pakko kun on noin komea paita saatavilla ja pitää sitä Dimeä jotenkin saada muistella. Ain't Life Grand |
Marshallga 20.06.2006 19:48:31 | |
---|
Kappas, en ole huomannut Fortunea Bonecrusherin lisäksi vielä kiittääkään, joten vielä oikein big hand kummallekin! Hevi on paskimmillaankin parasta. |