Aihe: Rankin/sekopäisin hemmo rockin historiassa
1 2 3 4 511 12 13 14 15 16 17 18
Max-X
18.06.2006 23:08:05
rick james a.k.a. super freak.

"i'm rick james bitch!"
"cocaine is hell of a drug"

kattokaa kaikki toi chappelle's shown rick james episodi!
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
greshgurt
19.06.2006 04:20:24
Itseasiassa jotkut tuon GG Allinin pointeista tuossa Springer-showssa kuulostaa aika järkeviltä. Jos jätetään pois kuitenkin se, että ei kenenkään sellaisen tulisi joutua raiskatuksi, joka ei sitä myös ns. itse halua.

Miehen syntymänimi oli muuten Jesus Christ Allin. Messias teki comebackin ja menikin jo?
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Epämuusikko
19.06.2006 09:23:20
Vaikutti hieman häiriintyneeltä kaverilta tämä GG. Ääni hänelle.

Ja jazzpuolelta Jaco Pastoriukselle, mikäli Milkowskin kirjoittamaa elämäkertaa on uskominen
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
HungryFD
19.06.2006 10:15:57
Varmaam Iron Maidem..
"And did we tell you the name of the game, boy, We call it Riding the Gravy Train." THV-klubi #51
foetor ex ore
19.06.2006 12:32:45 (muokattu 19.06.2006 12:34:28)
GG Allin voitti kaikki 6-0. Lukkoa, bannia.
salmivaara
19.06.2006 19:07:16

En usko, että kukaan oikeasti jäi kaipaamaan sitä kun kuoli?

Haha.

Vaikka surullistahan se aina on, kun joku kuolee.

HAHA!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Loijaa
19.06.2006 19:17:52

GG Allin voitti kaikki 6-0

Ei voittanut. Tämä äijä ei kuulu edes tähän topicciin. Mielisairaalapotilaita ei lasketa. Väkinäistä ja teennäistä oli tyypin "sekopäisyys". Esimerkiksi Keith Moon oli "terveellä" tavalla hullu, jos ymmärrätte mitä tarkoitan, ja siksi sopii hyvin yhdeksi valinnaksi. Mutta GG Allinin kaltaiset idiootit eivät.
That's The Way That It Is
salmivaara
19.06.2006 19:30:04

Ei voittanut. Tämä äijä ei kuulu edes tähän topicciin. Mielisairaalapotilaita ei lasketa. Väkinäistä ja teennäistä oli tyypin "sekopäisyys". Esimerkiksi Keith Moon oli "terveellä" tavalla hullu, jos ymmärrätte mitä tarkoitan, ja siksi sopii hyvin yhdeksi valinnaksi. Mutta GG Allinin kaltaiset idiootit eivät.

Älä itke. GG Allin 6 - muut 0.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Jkob
19.06.2006 22:17:56
Komppaan erästä nimimerkkiä ja vastaan Onni Waris. Nimenomaan positiivisen sekopäisyyden puolesta. Oikeastaan vastaan koko Eläkeläiset -köörin
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Chunga
20.06.2006 10:22:55

Topicia kunnioittaen:
Rankin: GG Allin
Sekopäisin: Moon
Uh, try and be nice to people, avoid eating fat, read a good book every now and then, get some walking in, and try and live together in peace and harmony with people of all creeds and nations, and, finally, for something completely different:
McNulty
20.06.2006 10:43:11
miljoonatta kertaa tässä threadissa... GG Allin!
Siinä oli kohtalaisen sekopää.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
http://www.myspace.com/dimeshred
carnation
20.06.2006 11:24:43

Höpöhöpö kuule. Oli se sitten väkinäistä tai teennäistä, niin kyllä Allin on silti rankin ja sekopäisin hemmo, turha ruveta nillittämään kun "oma suosikki" ei "voittanut". Ja miksi pitäisi olla "terveellä" tavalla hullu, sekopäitähän tässä haetaan.

GG Allin voittaa kaikki.
"A celestial voyage, to reach the shores and bathe in pools of divine nectar."

Osta levy
Mikael
20.06.2006 11:34:27

Onkohan Captain Beefheart mainittu jo?
Siitä mistä aita on matalin...
Colturkeu
20.06.2006 11:44:54
rupesin lukemaan tätä topikkia toiveikkaana et olisi kaikkea oikeasti hauskoja känniröytöjä mut sit jauhetaanki vaa jostai vitun gg allenista joka ei ole ollenkaan rankka, pelkästään idiootti.

mä ainakin kokisin olevani pilkattu ja lähtisin vetään jos joku suosikki bändini tyyppi rupeis juomaan kusta keikalla tai jotain vastaavaa. alkaa vituttamaan tollainen. liian homoa
;:ASD;:ASD;:_ASD;:_ASD;:_AS;:_D
MV
20.06.2006 12:25:59 (muokattu 20.06.2006 12:26:36)
mä ainakin kokisin olevani pilkattu ja lähtisin vetään jos joku suosikki bändini tyyppi rupeis juomaan kusta keikalla tai jotain vastaavaa. alkaa vituttamaan tollainen. liian homoa

EDIT:Prkl, ei mitään.
"Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth
FlatOutFucked
20.06.2006 12:27:34
rupesin lukemaan tätä topikkia toiveikkaana et olisi kaikkea oikeasti hauskoja känniröytöjä mut sit jauhetaanki vaa jostai vitun gg allenista joka ei ole ollenkaan rankka, pelkästään idiootti.

GG Allin on parempi ihminen kuin sinä.
Juugeli
20.06.2006 12:33:37
Perkeles, kun en nyt löydä sitä yhtä juttua GG Allinista. Väittivät nimittäin siinä, että silloin kun hänet tuomittiin vankilatuomioon raiskauksesta (jonka, hän siis itse kielsi perusteella, että nainen teki itsekin GG:lle kaiken mitä GG teki hänelle), tutkimuksissa todettiin, että miehestä ei löytynyt mitään mielenvikaisuuden merkkejä ja oli itseasiassa melko älykäskin kaveri.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Epämuusikko
20.06.2006 12:45:10
GG Allin on parempi ihminen kuin sinä.

????????????????????????????
Saa perustella.
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
Ari-77
20.06.2006 12:51:27
Jerry Lee Lewis
bamalamaloo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)