south_of_heaven 19.06.2006 20:21:19 | |
---|
..että Ville Valo aikoo lopettaa tupakinpolton. ei se sen laulu siitä paranis itki south_of_heaven |
Fuck! Huomasin juuri antaneeni väärää tietoa, kyseessä eivät olleetkaan Abbotin veljekset vaan Alex ja Edward Van Halen. Anteeksi. Edit: näköjään kerroinkin täyttä paskaa, muokkasin. Hevi on paskimmillaankin parasta. |
Marshallga 19.06.2006 20:59:07 (muokattu 19.06.2006 20:59:55) | |
---|
Metallican äijät eivät olleet uransa kovinkaan paljoa naisten suosiossa ruman ulkonäkönsä takia. Tiedä sitten nykyään... Hevi on paskimmillaankin parasta. |
moottorisaha 19.06.2006 21:07:44 | |
---|
Edit: näköjään kerroinkin täyttä paskaa, muokkasin. Ei ole kyllä Vinnie ikinä soittanut kitaraa. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Spiral 19.06.2006 21:23:03 | |
---|
Lemmy on "tuottanut" Albert Järvisen jonkun biisin, vai oliko jopa älpeen. Joskus Metalliliitossa soittivat biisn nimeltä Countdown, mulla on se vieläkin jossain c-kasetilla. Aika raskasta jyristelyä. |
south_of_heaven 19.06.2006 22:06:07 | |
---|
Opeth on black metallia. itki south_of_heaven |
KTR 19.06.2006 22:16:36 | |
---|
Opeth on black metallia. Ei se. Jätkät itse kai pitää itseään death metal-bändinä edelleen, mutta jos oikein genretettäisiin niin se ois __________________________-metallia. |
dunlop 19.06.2006 22:21:34 | |
---|
Dave Mustaine = Mika Häkkinen Kyllä mä sen oon tienny että sillä on suomalaisia sukujuuria mutta että ihan häkkinen? ;D |
Ze Kink 20.06.2006 00:23:05 | |
---|
Sepultura on tehnyt Luchiano(miten vitussa se kirjotetaan?) Pavarotin kans oman version Roots biisistä missä tuo oopperan mestari hoilaa ROOTS! BLOODY ROOTS! Olin kyllä huvittunut kun kuulin biisin. Eipäs ole. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Ze Kink 20.06.2006 00:27:06 | |
---|
Eikös ne vaan puhunut, että vaikka levyn teossa käytettiin Pro Toolsia, niin silti Herrera soittaa oikeasti levyllä rumpuosat? Näin se munsta oli, vaikka vanha postaus onkin. Sen takia se siinä sitten esittelikin taitojaan. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
hullu_ukko 20.06.2006 00:33:01 | |
---|
Eipäs ole. Onpas! Minulla kun sattuu koneen uumenissa kyseinen biisi lojumaan. ''Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten...'' -Friedman |
Incarnation 20.06.2006 00:41:12 | |
---|
Onpas! Minulla kun sattuu koneen uumenissa kyseinen biisi lojumaan. "The recording entitled "Sepultura vs. Pavarotti - Roots Bloody Roots" circulating on the Internet in MP3 was in fact done by German band J.B.O. - contrary to popular belief, it does not contain any of the supposed singers' voices." -Wikipedia "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Kurimus 20.06.2006 00:49:21 (muokattu 20.06.2006 00:50:40) | |
---|
Timo Rautiainen -bändin rumpali Jussi Lampi teki aikanaan hauskahkon roolin "valaistuneena kukkakauppiaana" kotimaisessa sarjassa Ruusun aika, jossa näyttelivät mm. Paavo Vesterberg (vai W:llä) aka "Susikoira Roin Tomi" sekä Jukka Puotila. En oikein tajunnut, oliko tässä nyt pointtina se että se Jussi Lampi esiintyi juuri tiettynä hahmona? Jussi Lampihan on näyttelyt jo pitkään. Esiintynyt mm. Rölli elokuvassa.
|
Ze Kink 20.06.2006 00:59:30 | |
---|
"The recording entitled "Sepultura vs. Pavarotti - Roots Bloody Roots" circulating on the Internet in MP3 was in fact done by German band J.B.O. - contrary to popular belief, it does not contain any of the supposed singers' voices." -Wikipedia Näin just. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
south_of_heaven 20.06.2006 01:01:47 | |
---|
Näin just. näin on, ei kannata mitä tahansa paskaa imuroida mitä tulee vastaan. itki south_of_heaven |
Leper Messiah 20.06.2006 01:14:39 | |
---|
Siis Devin Townsend on siis niinku kuulemma ihan oikeesti niinku hullu? skitzo freenikko tai jotain... siis se joka on siinä sylissäki?! JA sit soadin tyypit kuulemma käyttää huumeita???en kyllä tiiä tosta.. siis se, niiillon se byob ja sit cigaro.. system of down.. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
|
MrHands 20.06.2006 01:17:07 | |
---|
Tiesittekö että SOADin rumpali ei käytä huumeita. SUEsta luin, jep. |
ogre 20.06.2006 01:54:16 | |
---|
Deicide-yhtye toimitti demonsa Road Runnerille vähän erikoisemmalla tavalla: Bändin laulajabasisti Glen Benton myrskysi sisään toimistoon, iski kasetin pöydälle, huusi "Sign us you fuck!" ja ryntäsi yhtä nopeasti tiehensä. Jäipähän kaverin naama väärin päin olevine risteineen levy-yhtiön miehen mieleen. Se risti poltettiin naamalle kyllä vasta vuosien päästä. |
south_of_heaven 20.06.2006 01:57:36 (muokattu 20.06.2006 01:58:08) | |
---|
Se risti poltettiin naamalle kyllä vasta vuosien päästä. silti turhaa touhua, sehän joutuu polttamaan sitä kokoajan uusiksi. itki south_of_heaven |
ogre 20.06.2006 02:02:14 | |
---|
silti turhaa touhua, sehän joutuu polttamaan sitä kokoajan uusiksi. Joo. Ei Glen-setä muutenkaan enää ole samassa vireessä kuin ennen vanhaan, Bentonista kun on puhe... Glen-setä lupasi faneilleen että siinä 33 ikävuoden paikkeilla on itsemurhan paikka. Ei kuulemma halua elää vanhemmaksi kun ei enää ole hauskaa. Glen-setä on lähemmäs 40 nykyään! |