Aihe: Hitchcock esittää.
1 2 3 4 5 6
SuvantoJ-
14.06.2006 15:21:12 (muokattu 14.06.2006 15:22:59)
Eilinen jakso oli aivan helevetin hyvä! Olen nyt kolme jaksoa katsonut ja aion katsoa kyllä jokaisen. Montakos jaksoa näitä on yhteensä ja näyttääkö nelonen kaikki?

Kymmenen kautta on IMDb:n mukaan tehty, seitsemänä ensimmäisenä jaksojen pituus tämä 30 minuuttia, kolmena viimeisenä tunti, joskin nimi muuttui tuon jaksopituuden muuttumisen myötä. Yhteensä jaksoja näyttäisi olevan siinä kolmen ja puolen sadan tienoilla. Nelosen sivuilla esitysaikoja on listattu 25.8. asti, joten ainakin koko kesän saa näistä nauttia.
Blessed are the cheesemakers - Salon Seudun Bändit
Bluesmies
14.06.2006 15:26:33
Kymmenen kautta on IMDb:n mukaan tehty, seitsemänä ensimmäisenä jaksojen pituus tämä 30 minuuttia, kolmena viimeisenä tunti, joskin nimi muuttui tuon jaksopituuden muuttumisen myötä. Yhteensä jaksoja näyttäisi olevan siinä kolmen ja puolen sadan tienoilla. Nelosen sivuilla esitysaikoja on listattu 25.8. asti, joten ainakin koko kesän saa näistä nauttia.

Voi jösses!!! Onko näistä mitään dvd-boxia??
ozz3
14.06.2006 17:04:59 (muokattu 14.06.2006 17:10:18)
Voi jösses!!! Onko näistä mitään dvd-boxia??

Ainakin tuon "halvaantunut mies" -jakson haluaisin itselleni. Aivan helvetin kovaa kamaa.

EDIT:
http://www.videodivari.fi/index.asp … DAB05B4A78%26id%3D0%26Page%3DBrowse

Tälläinen löytyy ainakin.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
NHR
14.06.2006 17:12:44

Ainakin tuon "halvaantunut mies" -jakson haluaisin itselleni. Aivan helvetin kovaa kamaa.

Oonkohan mää vaan vähän tyhymä tai jottain, kun mun mielestä tuo oli ehdottomasti tylsin jakso, mitä oon tähän mennessä nähnyt. Loppuikin ihan hönösti. Ne vaan sit niinku huomas, ettei se äijä ollukkaan kuallu? Ja sit se loppu siihen. Mitähän hienoja vertauskuvia sun muita multa taas meni ohi, kun en tuon jakson hienoutta ymmärtänyt...
There's nothing you can do that can't be done.
Bluesmies
14.06.2006 18:03:14
Tuo videodivarin boxi pitäisi varmaankin hommata. Harmi, ku ei oo suomitekstejä, mutta toisaalta nuo ovat hemmetin selkeästi puhuttuja jne. Eli eipä tuo oikeastaan haittaisi.
Ritsie
14.06.2006 20:35:26
Se oli kyllä hyvä tyyppi, tulee ovesta sisään, heittää pokkana, että "tapoit vaimosi" ja vetää tupakaksi. Toisella kertaa sitten pokkana lapio käteen ja puutarhaa penkomaan.

Loppu oli jännästi tehty. Akka hautaan, ukko linnaan ja iilimato-vakuutusmies voitti. Meni omat veikkaukset rumasti mettään (mikä ei ollut mitään uutta).
Vuokrataan mainostilaa. Ostan Straton tallahumpparin.
Jenka
15.06.2006 00:16:05

Oonkohan mää vaan vähän tyhymä tai jottain, kun mun mielestä tuo oli ehdottomasti tylsin jakso, mitä oon tähän mennessä nähnyt. Loppuikin ihan hönösti. Ne vaan sit niinku huomas, ettei se äijä ollukkaan kuallu? Ja sit se loppu siihen. Mitähän hienoja vertauskuvia sun muita multa taas meni ohi, kun en tuon jakson hienoutta ymmärtänyt...

Musta oli hienoa kun sen elossa olo tajuttiin vasta kun alkoi kyynelehtimään. Ja ne kyyneleet taisivat tulla ikäänkuin vahingossa kun alistui jo kohtaloonsa.

Itsekään en tajunnut kyyneleiden mahdollisuutta, joten luulin että mennyttä on.

Onnellinen loppu ja tuskan kyyneleet kääntyivätkin onnen kyyneleiksi. :)
Bluesmies
15.06.2006 18:20:19
Eilinen jakso oli JÄLLEEN KERRAN mahtava. Jokainen jakso, jonka olen katsonut, on ollut helevetin hyvä. Ja niin oli tämäkin. Äijä vaikutti aluksi leppoisalta kaverilta, mutta paljastuikin kostonhimoiseksi ahmaksi. Mahtava sarja!

DVD-boxi saattaa lähtä tilaukseen...
NHR
15.06.2006 18:56:17

Itsekään en tajunnut kyyneleiden mahdollisuutta, joten luulin että mennyttä on.

Niin joo, no tuo se tais olla, mikä multa meni vähän ohi siinä lopussa.

Onnellinen loppu ja tuskan kyyneleet kääntyivätkin onnen kyyneleiksi. :)

Niin no, äijä välttyi tietysti elävältähautaamisen kauhuilta, mutta pitemmän päälle elämä täysin liikuntakyvyttömänä saattaisi tuollaiselle "toiminnan miehelle" (mihin siinä alussa viitattiin) kuitenkin muodostua melkoiseksi helvetiksi...

Mutta ei se sitten niin huono jakso tainnut loppujen lopuksi ollakaan.

Eilinen jakso oli JÄLLEEN KERRAN mahtava. Jokainen jakso, jonka olen katsonut, on ollut helevetin hyvä. Ja niin oli tämäkin. Äijä vaikutti aluksi leppoisalta kaverilta, mutta paljastuikin kostonhimoiseksi ahmaksi. Mahtava sarja!

Mulle se oli hiukan tylsä, kun oikeestaan heti arvasin mitä äijällä oli mielessä. Olen ehkä tuon jakson joskus kauan sitten nähnyt, tai onhan noita tarinoita varmaan vuosien varrella käytetty pohjana elokuviin yms. Yllätys meni kuitenkin vähän pilalle mun kohdalla nyt. Sama juttu kävi muuten siinä jaksossa, jossa tytön äiti katosi hotellissa jäljettömiin.
Jani The Rock
15.06.2006 19:26:36

Sama juttu kävi muuten siinä jaksossa, jossa tytön äiti katosi hotellissa jäljettömiin.

Se jakso perustu tositapahtumiin, btw.
The road never ends for me, kid.
Eddy
15.06.2006 19:38:48
Joskus 80-luvulla nämä tuli katsottua, ja jäänyt positiivinen kuva. Nyt ei ole ehtinyt seurata, mutta tarkoitus katsoa jatkossa. Onko muuten näytetty jo se jakso, missä kaveri pakenee vankilasta ruumisarkussa (ruumis messissä)?
Koskettelen soittimia...
NHR
16.06.2006 01:55:10

Se jakso perustu tositapahtumiin, btw.

Tai ainakin erittäin tunnettuun urbaanilegendaan...
Ritsie
16.06.2006 10:53:35
Kävipä gangsterille likasesti eilisessä jaksossa. Melkeen kävi jo sääliksi.
Musta Michael Jackson on paras. Ostan Straton tallahumpparin.
Jani The Rock
16.06.2006 10:54:00

Tai ainakin erittäin tunnettuun urbaanilegendaan...

Kyllä toi mun käsittääkseni on tapahtunut. Uskottavuutta tosin heikentää se, että ainakaan niissä teoksissa mitä mulla on ei mainita sen paremmin äidin kuin tyttärenkään nimeä.
The road never ends for me, kid.
Bluesmies
19.06.2006 18:55:10
Kävipä gangsterille likasesti eilisessä jaksossa. Melkeen kävi jo sääliksi.

Joo, perjantain jakso oli mielestäni (jälleen kerran) hyvä. Innolla odotan tämän päivän jaksoa.
Metallityöläinen
19.06.2006 20:37:40
On muuten hyvä miten Hitchcock aina dissaa niitä mainoksia (mitä ei siis enää ole). "Ja nyt se mitä me kaikki olemme odottaneet". Hoho! Tänä päivänä mainostajien rahat on niin pyhiä ettei onnistuisi moinen. Mutta siis, hyviä tarinoita, katson aina kun muistan.
IMIK #24
Mechanizm
19.06.2006 21:06:23
Jeee, huomenna alkaa kesäloma ja minäkin pääsen katsomaan noita, jihuu!!
"Well, isn't that what you're supposed to do with shit? Scrape it up with a little shovel?" -Arnie Cunningham
Ritsie
20.06.2006 11:57:37
Mitäs eilisessä jaksossa tapahtui kun jäi miulta väliin?
Musta Michael Jackson on paras. Ostan Straton tallahumpparin.
NHR
20.06.2006 12:16:41

Mitäs eilisessä jaksossa tapahtui kun jäi miulta väliin?

Joku jätkä meni johonkin luostariin tappamaan jotain toista jätkää, mut sitten se tappokin jossain asemalla jonkun kolmannen, mut sit se toinenki oli jo kuollu, vaikkei se enää ees halunnu sitä tappaa.

Joo, en taaskaan tajunnut tarinan pointtia, kun vähän niinku sivusilmällä vaan seurasin. Näitä katsoessa pitäis vissiin hiukan enempi keskittyä. Joku ystävällinen toivottavasti taas kertoo...
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)