cosmob83 19.06.2006 11:17:53 | |
---|
Käyn kahdessa työssä opiskelun ohella, jotta voin kustantaa harrastukseni. Arkisin nukun keskimäärin n. 5 tuntia yössä kun töiden lisäksi pitää keretä räpläämään niitä teknisiä hilavitkuttimia. Viihdyn paljon paremmin kotona puhumassa tietokoneilleni sekä syntikoille kuin baarissa. Suurin osa rahoista menee johonkin järjettömään tekniseen hilavitkuttimeen. Työssäni olen miljoonien eurojen teknisten hilavitkuttimien keskellä ja siltikään se ei riitä minulle. Olenko narkkari? Onko muilla samoja oireita? |
Muilta osin puhut myös minusta, mutta: Suurin osa rahoista menee johonkin järjettömään tekniseen hilavitkuttimeen. Koskaan en ole käyttänyt rahaani järjettömään hilavitkuttimeen. Kukin heistä on toistaan järkevämpi ja kätevämpi apuväline. Työssäni olen miljoonien eurojen teknisten hilavitkuttimien keskellä ja siltikään se ei riitä minulle. Omat vitkuttimet ovat hienointa mitä mun lähipiirissä on. Olenko narkkari? Onko muilla samoja oireita? Olet. On. "We are the winners, of Eurovision.
Vote! Vote! Vote for the Winner!!!"
-Liettuan Euroviisuedustaja 2006 |
Antti1 19.06.2006 13:45:02 | |
---|
Höh, miten täällä tiedetään mun yksityiselämästä näin paljon? :) The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
dewil 19.06.2006 17:42:41 | |
---|
Olenko narkkari? Onko muilla samoja oireita? Oikea termi lienee hilavitkuttelija. Itse parannuin vuosien vieroituksella. Nykyään retkahdan enää hyvin harvoin. Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
Jape Muusa 20.06.2006 09:54:33 | |
---|
Olin juuri parin viikon työsuhteessa ns. normaalissa työmaailmassa. Pyynnöstäni koko palkka maksettiin eurojen sijaan hilavitkuttimina, jotka kävin valitsemassa paikallisesta musaliikkeestä. Hyvä mulle,hyvä työnantajalle(kuitit verotukseen). Laitenarkkaaminen on iloinen asia! Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?! |