Jormaz 18.06.2006 02:18:49 | |
---|
Voi venäjä, kyllä vituttaa. Tasapeli omalla maalilla. Oli kyllä täysin ylilyönti toi jenkin punanen. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Anonymous-jazz 18.06.2006 05:47:14 | |
---|
Tsekillä on ennenkin ollut noin avoimien omien puolustus. Suomihan oli jopa painaa tasurin Tsekkiä vastaan noissa karsinnoissa mutta 3-3 peli päättyikin Tsekin tehtyä vielä sen 3-4 voittomaalin. Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
Tympee Huttunen 18.06.2006 09:27:28 | |
---|
Ei kyllä Italian peli miellytä. Olikohan manikyyri jäänyt väliin tai hoitoaine ollut väärää merkkiä... |
Jamminen 18.06.2006 11:08:03 (muokattu 18.06.2006 11:09:06) | |
---|
Tsekillä on ennenkin ollut noin avoimien omien puolustus. Suomihan oli jopa painaa tasurin Tsekkiä vastaan noissa karsinnoissa mutta 3-3 peli päättyikin Tsekin tehtyä vielä sen 3-4 voittomaalin. Niin siis oli painaa voittomaalin. EDIT Äh, tarkoititkin tasapeliä, juu kyllä, mutta kyllähän se voittokin lähellä kävi... Maybe nothing matters anyway... |
carlos 18.06.2006 11:20:08 | |
---|
Olipa veikeitä pelejä E-lohkossa, ja jännitettävää jäi viimeiselle kierroksellekin roppakaupalla. Ghana ja Tsekki voittoihin silloin, ja italiaanot kotimatkalle! Hohoo, tätä toivon itsekin! Täytyy nostaa hattua jenkeille (huh), että olivat niin hyvin peesissä eilisessä ottelussa. Italiahan ne maalit kuitenkin teki :) |
greshgurt 18.06.2006 14:47:56 | |
---|
Kylläpä Italiaa dissataan, ja kylläpä olen hyvin kestänyt provosoitumatta, vaikka kyseessä onkin sentään jalkapallo, laji joka on synnyttänyt sodankin kahden eteläamerikkalaisen valtion välille. Noh, kaikki dissaus vain varmentaa mielipidettäni siitä (jos sitä enää enempää voi varmentaa), että Italia on meikän lemppari all time favourite paras the mestarisuosikki ja sen ansaitsija. Vaikkei tämä nykyjoukkue se kaikkein mieluisin olekaan. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Härski 18.06.2006 16:00:31 | |
---|
Olipa se eilinen makaroonien konttaus perseestä. Toivottavasti jatkossa menee _hieman_ paremmin. |
greshgurt 18.06.2006 16:35:22 | |
---|
Hoho. Onko toi kenttä huono vai miten toi pallo mokelta noin pomppas? Muistakaa ettei se ollu moken vika! Ihan oudosti pomppas jalan yli. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
carlos 18.06.2006 23:44:46 | |
---|
ETELÄ_KOREAAAAAAA!!!!!!!! woo-ooo!!! toivottavasti tekisivät vielä toisenki kassin ja pudottaisivat patonkipojat pois jatkopeleistä! :) |
Varaani 19.06.2006 09:49:54 | |
---|
Osaako kukaan opastaa, mistä näkisi videon tuosta Argentiina-Serbia pelin toisesta maalista. Taisi olla aikas maukas, yli 20 onnistunutta syöttöä ja pallo maaliin... Meni matsi sivu suun, kun pipi olla appiukon häissä hiukan soittelemassa ja jyhlimässä. |
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
Varaani 19.06.2006 10:14:24 | |
---|
Ole hyvä! Jyyh!! Kiitti. Plussaa tulee. Nyt ei tylsyys iske töissäkään.
|
Silkki 19.06.2006 10:26:38 | |
---|
Ken tietää, että Alan ymmärtää |
Varaani 19.06.2006 10:46:58 | |
---|
Hollantia vihataan yllätävän paljon, siihen nähden että parhaimmillaan pelaavat Euroopan iloisinta ja hyökkäysvoittoisinta peliä. Katsoitko viikonloppuna tulppaanipäiden peliä? Iloista ja hyökkäävää? Peruuttelivat ja puolustivat sekä itkivät. Kauhealla prosentilla kyllä aluksi maalipaikat käyttivät. |
Bonham 19.06.2006 11:18:05 | |
---|
Enimmäkseen harvinaisen masentavia pelejä... miksiköhän? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Varaani 19.06.2006 11:24:44 | |
---|
Enimmäkseen harvinaisen masentavia pelejä... miksiköhän? Ai? Minun mielestäni suurimmaksi osaksi ollut mukavia pelejä. Johtunee siitä että MM-kisat pelataan vain joka neljäs vuosi :) |
DJKaaos 19.06.2006 11:32:28 | |
---|
Katsoitko viikonloppuna tulppaanipäiden peliä? Iloista ja hyökkäävää? Peruuttelivat ja puolustivat sekä itkivät. Kauhealla prosentilla kyllä aluksi maalipaikat käyttivät. Mä oon ihan samaa mieltä. "Iloinen, hyökkäävä ja totaalinen jalkapallo" on nykyään lähinnä muisto, mikä leijuu Hollannin maajoukkueen yllä. Kyllähän se Robben menee iloisesti ja hyökkäävästi siellä hyökkäyspäässä, mutta koko joukkueen peliä kun katselee, niin ikävä tulee 90-luvulla oikeasti iloisesti ja hollantimaisesti pelannutta Hollantia. Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin. |
aksiom 19.06.2006 12:27:26 | |
---|
Mä oon ihan samaa mieltä. "Iloinen, hyökkäävä ja totaalinen jalkapallo" on nykyään lähinnä muisto, mikä leijuu Hollannin maajoukkueen yllä. Kyllähän se Robben menee iloisesti ja hyökkäävästi siellä hyökkäyspäässä, mutta koko joukkueen peliä kun katselee, niin ikävä tulee 90-luvulla oikeasti iloisesti ja hollantimaisesti pelannutta Hollantia. Höpöhöpö. Eka matsi ja norsunluurannikkomatsin ensimmäinen puoliaika oli oikeasti ihan hyvää peliä. Kuvauksiinne sopii lähinnä sitten se toinen puoliaika. Mielenkiintoisuudessa Hollannin pelille pärjää näissä kisoissa vain Argentina, ja tuokin ehtii vielä muuttua. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
HaloOfFlies 19.06.2006 18:41:01 | |
---|
Olenko väärässä jos sanon että Brasilia on toistaiseksi ollut kisojen paras joukkue? It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Rattata 19.06.2006 18:50:11 | |
---|
Olenko väärässä jos sanon että Brasilia on toistaiseksi ollut kisojen paras joukkue? Ekan ottelun perusteella ainakin olet. En tosin nähnyt Brasilian toista matsia. Pelas vissiin sitten aika hyvin? |