Aihe: Provinssi 2006
1 2 3 4 513 14 15 16 17 18
aarghto
18.06.2006 12:56:09

Strapping Young Lad. Paras_keikka_ikinä.
en ehkä ole niin kova jätkä mitä luulet
monkeyheaven
18.06.2006 20:34:53
mitäs mietteitä Deftonesin keikka teiss herätti?

ihan hullua, haluun kokea jotain tuollaista taas pian. tiedäpä onko mahdollista.
Rattata
18.06.2006 21:46:21

Lyhyesti sanottuna: Aivan helvetin hyvä keikka. Tahdon ne uudestaan tänne.
rakula
18.06.2006 22:45:08
in flamesin settilistaa?
Ei voi lähtee jos on tullu
zepper
18.06.2006 23:10:00
Jumankavita jäi hyvät fiilikset bändeistä! Ehdoton ykkönen minulle oli Soulfly. Perkele, että se potki ja lujaa! Hyvänä kakkosena SYL. Kerrassaan mahtavaa! Jaetulle kolmossijalle pääsee Marzi ja Alice In The Chains. Makoisaa.
BlackWidow
19.06.2006 00:17:48
In Flamesin setti: soittojärjestys ei ihan oikee
The quiet place
Pinball Map
Leeches
System
Colony
Graveland
Behind Space
Trigger
Cloud Connected
Take This Life
Come Clarity
Scream
Only For The Weak
Watch Them Feed
My Sweet Shadow
MV
19.06.2006 00:51:16
In Flamesin setti: soittojärjestys ei ihan oikee
The quiet place
Pinball Map
Leeches
System
Colony
Graveland
Behind Space
Trigger
Cloud Connected
Take This Life
Come Clarity
Scream
Only For The Weak
Watch Them Feed
My Sweet Shadow

No mites, oliko muuten kova?
"Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth
Kalamazoo
19.06.2006 01:24:53

Mitä biisejä Deftones soitti ennen Be Quiet ann Drive Far Awayta...? Itse kun missasin keikan ensimmäisen vartin.
ZAP!
Juntunen
19.06.2006 09:30:31

ihan hullua, haluun kokea jotain tuollaista taas pian. tiedäpä onko mahdollista.

Uskomaton keikka. Olin lavan edessä oikealla, pahimman moshpitin kyljessä lähellä "keskikonsolia". Oli mahtavia vetoja. Ja pikkasen porukka riehui.
Letkeästi funkkaavaa alternativerymistelyä: Dian. Myös MySpacessa.
Pablo Kigero
19.06.2006 10:33:06

Mä olin sit se jätkä joka käveli puu kädessä ympäriinsä. Okke mooe.
Now it's right, time to roll!
Lähikauppias
19.06.2006 10:35:45

Uskomaton keikka. Olin lavan edessä oikealla, pahimman moshpitin kyljessä lähellä "keskikonsolia". Oli mahtavia vetoja. Ja pikkasen porukka riehui.

Mepä oltiin sitten suht samoilla paikoilla. Mie olin siinä mosh pitissä suurimmaksi osaksi. Ja oli muuten harvinaisen hauskaa.

Keikka sinänsä ei mun mielestä ollut ihan yhtä hyvä kuin Deftonesin edellinen Provinssi-keikka. Bändi tuntui jotenkin vähän poissaolevalta, kun taas viimeksi Chino daivasi lavalta, oli levottomia välispiikkejä, yms. Alkavat vissiin tulla vähän vanhoiksi jo. Tai sitten eivät olleet tällä kertaa kännissä.

Kyllä siellä riehuttua silti tuli. Ja oli pirun kivaa.
www.johnnysuperhero.tk
Rock over London, rock on Chicago.
Jari Nikkola
19.06.2006 11:46:54 (muokattu 19.06.2006 11:48:52)

Turun Sanomissa mehustellaan So Called Planin Provinssin keikalla. Paikallisen toimittajan mielestä kovin-koskaan-missään-ikinä: http://www.turunsanomat.fi/kulttuur … 006-06-19,104:5:386504,1:0:0:0:0:0:
monkeyheaven
19.06.2006 12:01:23
...Olin lavan edessä oikealla...

sama! joku teistä varmasti lienee nähnytkin minut: 185 senttinen vihreäpaitainen vaaleatukka, joka lähes väkivaltaisesti suojeli 150 senttistä vaaleaverikköä. =) sori jos tönäisin jotain teist liikaa, ei ollut tarkoitus! :p

oon kai ollut liian vähän tällaisilla keikoilla, en meinaa missään toisessa keikassa oo nähny yhtä montaa moshpittiä (jos siis siksi sitä pyörivää liharinkiä kutsutaan) pyörivän. hoho, ja vieläpä Suomessa. yleisö meni kyll ihan sekaisin kun Shove Iti:n eka kertsi pamahti. (minun tilantees katsottuna ehkä vähän hankalaa, mutta kuitenkin niin) loistavaa.

korjaamaton, joskin varmasti totuutta lähellä oleva keikkalista löytyy epävirallisesti tästä: http://www.provinssirock.fi/cgi-bin/forum?ketju=2151
Jusma
19.06.2006 12:06:15
Kuka myöntää olleensa se pupu-pukuinen häiskä In Flamesin keikalta?
Tulitus lopetetaan vasta, kun vihollinen käyttäytymisellään osoittaa, että haluttu vaikutus on saavutettu.
konehes
19.06.2006 12:31:38
Olihan tuo Provinssi taaskin kiva, vaikka esiintyjien osalta vaisu olikin. Parhaita luonnollisestikin Matti Johannes Koivu, Alice In Chains, TV-Resistori, Jarkko Martikainen ja Samuli Putro. Pulloja tuli kerättyä parin kaverin kanssa noin 150 euron edestä! Niillä saikin katettua ruoka- ja juomakulut. Jeah!
cherub with heavy metal machine
KoRn88.
19.06.2006 12:36:47
Kuka myöntää olleensa se pupu-pukuinen häiskä In Flamesin keikalta?

Herättipä muuten kyseinen sälli hienosti huomiota. Devin heitti nimittäin myös läppää pupumiehestä. Oli kyllä jälleen todella mukava provinssi. Ihmiset olivat mukavia ja bändit kovia. SYL ehdoton ykkönen, mutta erittäin kovia olivat myös mm. Deftones ja In Flames. Jostain syystä Soulfly oli ehkä hienoinen pettymys minulle. Saattaa tosin johtua siitä, etten aivan kaikkia heidän biisejä ollut ennakkoon kuullut.

metallia Kemistä: UNIC
enema
19.06.2006 13:01:09
Pupumies kutitteli mua ruokajonossa niillä korvillaan jo perjantaina. Rento sälli. Hänen seurassaan oli myö PITKÄ VIITTAMIES MIES joka oli erittäin huomiotaherättävä tapaus. The Ark oli kova.
Labambaa oppii tanssimaan kun työntää tussin perseeseen ja rupeaa piirtämään seinään kahdeksikkoa.
ozmo
19.06.2006 13:41:53
Aivan mahtava sää! Ja muutenkin todella onnistunut festari mielestäni. Järkkärit vaan välillä vitutti kun meitsiäkin ahdistelivat In Flamesin aikana... Kuulemma jos olisin vielä yhden kerran pitin aloittanut niin olisivat heittäneet meitsin pihalle. Ihan kuin niitä yksi ainut ihminen aloittaisikin. :P Joo mut siis tosiaan todella mukava festari oli tänä vuonna.
Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1
Rattata
19.06.2006 14:25:04
HIM veti ihan hyvän keikan, mielestäni parempi kuin toissavuonna. Mutta lähdin silti kesken kaiken pois koska halusin nähdä DJBB:stä loppuosan. Ja huhheijaa että kannatti, oli varmaan yks parhaista keikoista mitä olen niiltä nähnyt. Ja DJBB:n jälkeen olikin sitten The Valkyrians, joka sai kyllä tanssijalan vipattamaan ja oli ehdoton piristysruiske. Letkajenkkaa oli superhauskaa mennä, provinssin parhaita keikkoja.

Miten Gnarls Barkley? Tuli missattua se, koska lähdettiin kohtuu aikaisin sunnuntaina pois. Olis ollu kyllä mielenkiintoista nähdä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)