Keke Urlaub 17.06.2006 15:33:23 | |
---|
OLiko jotain special questiä? Ei ollut. Mitähän se huhuilu sen Duffin suhteen oli. What's this funk that you call junk - To me it's just monkey business |
käsi 17.06.2006 15:56:48 | |
---|
Ei ollut. Mitähän se huhuilu sen Duffin suhteen oli. Jaa-a sellaista puhetta vaan on ollut aika paljon. ja onhan duffi taasen aic:n jätkien kaveri. Ja aic:llahan on ollut noita vierailevia artisti kavereita monilla keikoilla. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
reino 17.06.2006 18:17:09 | |
---|
Mun mielestä keikka oli todella hyvä. Vaikka laulaja ei tietenkään Layne ole (eikä niin kannata edes ajatella), mutta hyvin hommansa hoiti. Eikä ollut mikään pelkkä Layne-Kopio. Ja kyllähän Jerryn miehekäs haara-asento ja soundi sulattaa kovemmankin jätkän sydämmen. Vitut, sano Vatanen |
rockpock 17.06.2006 20:18:08 | |
---|
Mun mielestä keikka oli todella hyvä. Vaikka laulaja ei tietenkään Layne ole (eikä niin kannata edes ajatella), mutta hyvin hommansa hoiti. Eikä ollut mikään pelkkä Layne-Kopio. Ja kyllähän Jerryn miehekäs haara-asento ja soundi sulattaa kovemmankin jätkän sydämmen. Oli se todella hyvä. Siis teknisesti. Laulaja oli tylsä esiintyjä ja ei (tietenkään) saanut lauluihin magickia. Mut mä oonkin Layne Staley/AiC-fani, en AiC =) Muuten Rock Am Ring 2006 keikka-DVD:n voi lataa netistä. Tullut siis telkkarista. Siinä vierailee James Hetfield "Would":ssa. Ko. pätkä myös: http://youtube.com/watch?v=sD4uVNtf4Sw "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
Hannu H. 17.06.2006 21:14:35 (muokattu 17.06.2006 21:15:39) | |
---|
Joo oli ihan perhanan kova keikka. Melkonen meno siinä oikealla puolella ihan aidassa kiinni missä sombasin. SINÄ! Jolla oli wanha m.net-paita jossa luki selässä HOHO! ja jotain "onneksi kitaralle ei käynyt kuinkaan" ja jotain GASista. Kuka olit?! =) Koitin koputtaa olkapäälle mutta ajauduin moshpittiin ja sain kyynärpäätä naamaan. Jerryn plektra tuli myös saatua =) Ihan jees synttäripäivä tähän mennessä siis. Vaan ei perhana kun lähettiin jo torstaina niin ei saatu noita numeroita talteen niin ei löydetty miittiä. Kovin koiteltiin katella että missä olis kauhea rölötys päällänsä muttei ainakaan siinä beachilla ketään näkyny :/ EDIT: Näytteleeköhän yle noita keikkoja joskus talvella tai jotain kun ainakin amorphiksen keikalla luki screenissä "yle live" muttei miltään kanavalta sitä ainakaa tullut livenä? |
MV 18.06.2006 00:19:26 | |
---|
Vissiin tulee YLE-liveä noista isomman teltan bändeistä jos oikein olen ymmärtänyt. Vissiin syksystä lähtien. "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
Hannu H. 18.06.2006 02:02:06 | |
---|
Vissiin tulee YLE-liveä noista isomman teltan bändeistä jos oikein olen ymmärtänyt. Vissiin syksystä lähtien. Just just. Pitänee katella niitä sitte. Harmi jos Alicesta ei tuu.. meikkis olis ehkä näkyny kuvissaki sitte! Voi kyl olla et ne sohis vaan screenille sitä kuvaa siel.. |
Keke Urlaub 18.06.2006 16:40:57 | |
---|
Jerryn plektra tuli myös saatua =) Heh mä taisin tsekata sulta sitä plektraa millainen se oli. Hyvä mäihä kävi sulla! Toverin, Mrq:n ja Zpochenin mä tunnistin siitä ympäriltä. Toverilla vissiin putosi kenkä välissä jalasta. Onneksi sakki oli hyvällä meiningillä mukana, rajussa menossa kaatuneet nostettiin heti ylös. Se eräs sankari siinä mun vieressä oli kyllä hieman turhan naamat, aiheutti yleistä huolestuneisuutta porukassa... What's this funk that you call junk - To me it's just monkey business |
Angus 18.06.2006 17:47:11 | |
---|
Jaa-a sellaista puhetta vaan on ollut aika paljon. ja onhan duffi taasen aic:n jätkien kaveri. Ja aic:llahan on ollut noita vierailevia artisti kavereita monilla keikoilla. Juu ja täällä mnetissäkin tossa ylhäällä bannerissa pyörii Fernandes-kitaroiden banneri jossa mainostetaan "Duff Mckagan (Alice In Chains) - Provinssi 16.06.2006" tms. |
bedlam 18.06.2006 17:50:52 | |
---|
Juu ja täällä mnetissäkin tossa ylhäällä bannerissa pyörii Fernandes-kitaroiden banneri jossa mainostetaan "Duff Mckagan (Alice In Chains) - Provinssi 16.06.2006" tms. Niinpäs muuten näyttää pyörivän. Harvoin tulee bannereita vilkaistuakaan. http://www.mikseri.net/kiasma |
Etukaiteessa kiinni Cantrellin edessä suoraan, plektra hallussa, hieno keikka! Olikohan m.netistä sakkia siinä samoilla nurkilla? "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
muulipetteri 18.06.2006 20:36:33 | |
---|
Meikä oli siinä jerryn edessä kans, tosin n 5 metrin päässä reunasta. Pitissä nilkka sököks, joku astu päälle ku kaaduin. |
hjukke 18.06.2006 20:58:29 (muokattu 19.06.2006 00:46:25) | |
---|
Oli se todella hyvä. Siis teknisesti. Laulaja oli tylsä esiintyjä ja ei (tietenkään) saanut lauluihin magickia. Mut mä oonkin Layne Staley/AiC-fani, en AiC =) Muuten Rock Am Ring 2006 keikka-DVD:n voi lataa netistä. Tullut siis telkkarista. Siinä vierailee James Hetfield "Would":ssa. Ko. pätkä myös: http://youtube.com/watch?v=sD4uVNtf4Sw Hei, mistä voi ladata? Ja btw, jos joku omistaa kuvia, niin privaillaan. Itse en siinä aidalla pystynyt mitään kuvia ottamaan :D Lopuksi jutskattiin jonkun kanssa Jerryn kitarakamoistakin. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Perjula 19.06.2006 01:22:36 | |
---|
Jeee. Jerryn eessä rokkailin. Niin vitun kova meininki että vieläkin ihan innoissaan. uuu Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy. |
rockpock 19.06.2006 11:22:43 | |
---|
Hei, mistä voi ladata? Ja btw, jos joku omistaa kuvia, niin privaillaan. Itse en siinä aidalla pystynyt mitään kuvia ottamaan :D Lopuksi jutskattiin jonkun kanssa Jerryn kitarakamoistakin. laitoin privaa.. "Life is very short, and there’s no time
-The Beatles- |
Toveri 19.06.2006 13:50:19 | |
---|
Toverin, Mrq:n ja Zpochenin mä tunnistin siitä ympäriltä. Toverilla vissiin putosi kenkä välissä jalasta. Onneksi sakki oli hyvällä meiningillä mukana, rajussa menossa kaatuneet nostettiin heti ylös. Pätee. Eijjuma mikä keikka. Miitti jäi väliin, kun olin jo vähän pihalla noista kuvioista silloin... Rokrok! Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Sarko 19.06.2006 15:38:52 | |
---|
Kyllähän Jerry Cantrell on aikamme kuninkain muskeli-kitaristi. Stakes are high, but so am i. |
Lamonte 19.06.2006 19:08:18 | |
---|
tät vos mäknifösent.. ei vittu. meitsikin oli jerryn edessä aidassa kiinni. Kyllä se uus laulaja hommat hoiti hyvin. Ainoa biisi mitä olisin toivonut lisäksi olis ollut god smack, mutta kyseessä oli kuitenkin sellainen hittiparaati että ei tuosta voi pahaa sanoa. Ja se Jerryn soundi oli tosiaan aika jytäkkä. |
kyuss 19.06.2006 22:32:35 | |
---|
tät vos mäknifösent.. ei vittu. meitsikin oli jerryn edessä aidassa kiinni. Kyllä se uus laulaja hommat hoiti hyvin. Ainoa biisi mitä olisin toivonut lisäksi olis ollut god smack, mutta kyseessä oli kuitenkin sellainen hittiparaati että ei tuosta voi pahaa sanoa. Ja se Jerryn soundi oli tosiaan aika jytäkkä. Godsmack ei varmaan oo mikään kiva biisi "imitoida". |
rockpock 20.06.2006 00:39:50 (muokattu 20.06.2006 00:45:56) | |
---|
"Life is very short, and there’s no time
-The Beatles- |