Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 521 22 23 24 25131 132 133 134 135
south_of_heaven
18.06.2006 17:53:21
Slayer ei vaan ole tehnyt ikinä moista kuraa muihin levyihinsä nähden kuten Metallica..

vrt. vaikkapa Master Of Puppets - Load/Reload/St. Anger, Reign in Blood - Diabolus In Musica/GHUA.

Oli se Diabolus aika kamala tekele, mutta muuten olet oikeassa,.
itki south_of_heaven
south_of_heaven
18.06.2006 17:56:06
Jos olet lukenut slayerista 2 vuoden sisällä tehtyjä haastatteluja, niin niissä king maininnut useasti että tulevalla levyllä on elementtejä ghualta esim. Ite sillon ajattelin että perkele.....mutta nytten kun kuullut nuo biisit, niin todennut että tällä uudella on ne elementit kehittyneempiä tai jalostuneempia, joten ei haittaa ghuamaisuus enää.

Kerry King tunnetusti puhuu paskaa :D No ei, kyllähän se uus levy diaboluksen ja GHUAn voittanee, mutta laulu on kyllä minusta tismalleen samanlaista. Ehkä se on se pahin "GHUAmaisuus"
itki south_of_heaven
Ben_D
18.06.2006 18:29:55

Ei levyssä mun mielestä ole mitään vikaa. Perusmättöö, joka toimii toisin kuin muutamat edellämainistemani Metallican levyt. No joo...St.Anger ja Frantic on ihan hyviä tsipaleita.
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
south_of_heaven
18.06.2006 18:41:27
Ei levyssä mun mielestä ole mitään vikaa. Perusmättöö, joka toimii toisin kuin muutamat edellämainistemani Metallican levyt. No joo...St.Anger ja Frantic on ihan hyviä tsipaleita.

...ja Stain of Mind ja... öö.
itki south_of_heaven
Räkkipeli
18.06.2006 18:55:02
En oikein ymmärrä miksi monet eivät tykkää GHUAsta. Minusta siinä on semmoinen levy että oksat pois! Niin raskasta, vihaista ja äijjää levyä saa ettiä aika kauan ennen kuin löytää vertaisensa. Onhan se selvää ettei se sitä samaa ole mitä Slayer on aina ollut, mutta minusta GHUA kuuluu myös Slayerin isoimpiin ja parhaisiin tuotoksiin mitä se on ikinä saanut aikaan! Diabolus In Musica vaan ei minuun iskenyt puoliksikaan niin lujaa kuin edellämainittu mutta onhan sielläkin pari kovaa biisiä kuten Staind Of Mind ja Scrum.

Uudet biisit ovat kyllä hyviä kans!
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Ben_D
18.06.2006 19:00:51

...ja Stain of Mind ja... öö.

Metallican levyillä Stain Of Mind?
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
south_of_heaven
18.06.2006 19:47:07
Metallican levyillä Stain Of Mind?

Ei vaan mietin DIMn vastaavia.
itki south_of_heaven
ps3t
18.06.2006 21:33:30

Mun mielestä taas diabolus on puhtaasti Slayerin paras lätty. Kyllä reign in bloodkin kelpaa mutta diaboluksella on sellaista raskautta josta pidän.
Ja Metallican loadista oli täällä puhetta niin mulla se menee kolmen parhaan joukkoon Puppetsin ja Justicen kanssa. Loistava hardrock levy.
Teknisyys on perseestä.
Jööhannes
25.06.2006 21:55:29
Uusimmassa Metal Hammerissa on Kingin ja Lombardon haastattelua. Uudesta levystä oli jotain pientä juttua. Reign In Blood oli myös valittu siinä parhaaksi metallilevyksi viimeisen 20 vuoden aikana. Tosin se nyt ei mikään järin suuri yllätys ollut.
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
kaptah76
04.07.2006 10:17:48
Noin liput hankittu 12.11. keikalle, kentälle tietenkin. Lippupalvelun kauppa taas kerran meinasi tehdät temput. Olin ostamassa neljää lippua ja kaikki meni siihen asti kunnes sain hyväksyttyä maksun luottokortilla: tilaus menikin tilaan "peruttu"? Ja sen jälkeen se tarjos vaan paikkoja katsomosta. Mutta kun otti yhden lipun kerrallaan niin saikin sitten paikkoja kentältä. Näitäkään ei tosin saanut maksettua luottokortilla vaan ne piti maksaa heti verkkopankilla. Eli nyt maksettiin sitten jokaisesta lipusta 5,50€ toimitusmaksua. Mites muilla, pelasiko tuo kauppa ihan normaalisti? Puhelimella en meinannutkaan päästä läpi...

Kaptah
Helvetinpartaterä
04.07.2006 10:31:58

Paikalla olin jonottamassa. Nyt on lippu Helsingin keikalle katsomoon, vastapäätä lavaa. Varmaankin myöhemmin hellittää, mutta nyt on hieman silmään kustu olo. :(
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Earthquake
04.07.2006 10:38:39
Ite jonotin kapulalla vartin ja tulos: 3 kenttää tanpereen hervantaan
-Qstock 28-29.7 -Jalometalli 2006 -Iron Maiden 12.11 -Slayer 13.11
Werde
04.07.2006 11:00:53
Vittu mikä mäihä.. olin unohtanu että lipunmyynti alkaa tänään mutta onneks satuin tähän ketjuun.

Täyttä ravia lähimpään lippupalveluun, ja 10 minuutin päästä 4 kenttälippua kourassa /,,/
Kuuro paimen sokeana pelosta
kaptah76
04.07.2006 11:52:02
Täyttä ravia lähimpään lippupalveluun, ja 10 minuutin päästä 4 kenttälippua kourassa /,,/

Helsinki vai Tampere? Kiinnostais vaan tietää johtuiko noi mun ongelmat vaan tuosta verkkopalvelusta vai mistä?

Kaptah
ossip
04.07.2006 12:30:40
Jonotin klo 8.20 lähtien Turun Euromarketissa ja vasta 8.40 tuli seuraava jonoon. Senkin jälkeen vain pari lipunostajaa ilmaantui paikalle.

Nyt on siis kenttäliput hallussa Helsingin keikalle.

Vissiin noi Maidenin keikat syö melkoisesti katsojamäärää.
Life sucks and then you fuckin' die
Berserkki
04.07.2006 12:44:43
Heräsin kaksi tuntia sen jälkeen kun liput oli tullu myyntiin. Silti sain neljä lippua kentältä. Tampereellla nähdään!
"joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk
Bonesaw
04.07.2006 13:04:58
Paikalla olin jonottamassa. Nyt on lippu Helsingin keikalle katsomoon, vastapäätä lavaa. Varmaankin myöhemmin hellittää, mutta nyt on hieman silmään kustu olo. :(

Joo. Sama juttu. Mutta kukapa sielä vahtii,että missä sitä istutaan. Ekana ainekin yritän rynnätä lavan eteen.
Lapis
04.07.2006 16:01:46
Liput on Tampereelle! Nam!
Futurebre
04.07.2006 16:45:01

Äsken näytti olevan vielä kenttälippuja stadin keikalle. Ostin. Siellä nähdään!
WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)