hanu767 24.05.2006 13:17:52 | |
---|
Helkkari kun en tajuu tota päiväyshommelia. Mulla on Gibsonin Studio LP 93545327 ja tyttöystäväni haluis pitää sille synttärit.... Voisitte kertoo koska ne on. Kiitos ;) Joulukuun 20. päivä 1995 Korjatkaa jos olen väärässä.. "Balanced heart needs no disguise"
-Kingston Wall, For All Mankind |
Janzu 08.06.2006 23:30:00 | |
---|
jackson sl3 soloist ja kaulassa numero 031854 (japan) osaako kukaan sanoa mitään sen synttäreistä tai jotain ? kiitos. |
arzi89 14.06.2006 15:37:25 (muokattu 14.06.2006 15:39:18) | |
---|
Olisiko mahdollista, että kitaran body ja kaula on valmistettu eri aikaan? Kitarani on siis Fenderin '50s Stratocaster made in mexico. Lavan sarjanumeron pesusteella kitara on valmisettu 2002-2003. Sarjanumero siis MZ2001670. Bodissa kaulan kiinnityskohdassa (en muista nimeä) on kuitenkin merkintä "MAR 2001". Eli siis... olenko ymmärtänyt tuon merkinnän väärin vai huijaako fenderin sivuilla oleva kitarantunnistus juttu minua? Ero on siis vain yksi tai pari vuotta, mutta tämä laittoi ihmetelemään, kun otin kaulan irti kitarasta ja huomasin tämän. Tosimies soittaa Stratolla! |
joukov 14.06.2006 17:56:53 (muokattu 14.06.2006 18:02:54) | |
---|
Olisiko mahdollista, että kitaran body ja kaula on valmistettu eri aikaan? On mahdollista ja hyvin todennäköistä. Luulitko, että kun kaula valmistuu niin samana päivänä valmistuu body ja samana päivänä mikin kelat käämitään ja talla valmistuu samaan aikaan? ; ) Janzu, Jackson Guitarsin sivulta napattu: Serial number charts refer to U.S.-made Jackson® instruments only. Eli ei löydy tietoja muualla kuin jenkeissä valmistetuista kitaroista. |
arzi89 14.06.2006 21:04:09 | |
---|
On mahdollista ja hyvin todennäköistä. Luulitko, että kun kaula valmistuu niin samana päivänä valmistuu body ja samana päivänä mikin kelat käämitään ja talla valmistuu samaan aikaan? ; ) No kyllähän tämmönenkin kieltämättä kävi mielessä. :D Mutta aattelin vaan varmistaa asian viisaammilta. Joten kiitos asian valaisemisesta. Ehkä saan nyt nukuttua yöni rauhassa. Tosimies soittaa Stratolla! |
Bald Anus 16.06.2006 03:12:16 | |
---|
Perskele, ei noista ota selevää... Elikkä mulla on tää Ibanezin Japsi-Talman ja sarjanumero: F416014. Eli millon valmistettu? Voisko joku nyt vihdoinkin tulkata ton mulle :( Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Voisko joku nyt vihdoinkin tulkata ton mulle :( Yritetään yritetään, noissa "uudemmissa" on tiettyjä onkelmia, kun ne muutti sitä systeemiä.. Ehdottaisin tuommosta: F = varma, sen merkitys on tehdas, eli FujiGen, Japan 4 = 1994 ja se loppu.. 1 todennäkösesti on kuukausi eli tammikuu.. |
Pehvanssi 23.06.2006 00:15:51 | |
---|
No kertokaas mikä tää mun Tokai Love Rock malli on, kun sarjanumero on 5027430. Vm. on -85 ja Japanin tuotantoa, mutta ei selviä tarkempaa mallia ainakaan minun etsintä taidoilla. |
Bald Anus 28.06.2006 00:26:54 | |
---|
Yritetään yritetään, noissa \"uudemmissa\" on tiettyjä onkelmia, kun ne muutti sitä systeemiä.. Ehdottaisin tuommosta: F = varma, sen merkitys on tehdas, eli FujiGen, Japan 4 = 1994 ja se loppu.. 1 todennäkösesti on kuukausi eli tammikuu.. Kiitos! + 1234 Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Zigura 26.07.2006 12:34:22 | |
---|
Raoul Duke: -Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#2 |
Shemhamforash 10.08.2006 15:00:11 | |
---|
Jackson Professional Rhoads EX, numero 302385? Voisiko olla niin helppo, että helmikuu 1993? Se parempi puussa joka ylempi alhaalla. Bella Italia #16 |
joukov 10.08.2006 15:41:11 | |
---|
Jackson Professional Rhoads EX, numero 302385? Voisiko olla niin helppo, että helmikuu 1993? Jackson Guitarsin sivulta napattu: Serial number charts refer to U.S.-made Jackson_ instruments only. Eli ei löydy tietoja muualla kuin jenkeissä valmistetuista kitaroista. "...can't be king of the world if you're slave to the grind..." |
Jokapaikanapina 11.08.2006 17:29:57 | |
---|
|
Lego 11.08.2006 18:28:03 | |
---|
Jackson Guitarsin sivulta napattu: Serial number charts refer to U.S.-made Jackson_ instruments only. Eli ei löydy tietoja muualla kuin jenkeissä valmistetuista kitaroista. Tässä jotain Jacksoneista, ei tietoa onko tämä faktatietoa. Googlella joskus aikanaan löysin. Jackson guitars with longer serials were either made in Japan, India or Korea: * All _neck through_ Jackson imports were made in Japan, and have a six digit serial stamped into the fretboard behind the last fret. Some claim that the first digit indicates what year it was made (2 for 92, etc), but that information is quite unreliable. * The Japanese bolt-on model Jacksons have 7 digit serial numbers, starting with 9. The serial is stamped into the neck plate, unless it's a plate-less model (Kelly) - in which case the serial is on a sticker on the back of the headstock. There is no known way to determine the year of manufacture of a bolt-on import Jackson, except by comparing its features to old catalogues. * Bolt-on Jacksons with 8 or 9 digit serials were made in either India or Korea. These serials start with 1 or 0 and can usually be found on the neck plate. The production in Korea was only during a limited time, and I think only the "Performer" line was made there, before they moved it to Japan. So most of the guitars whose serials match these criteria were probably built in India. * If the neck plate has an address that says "San Dimas" or "Ontario", it comes from a USA built guitar. * If the neck plate says "Ft. Worth", it's a Japanese built guitar. While the factory was in Japan, the office was in Ft. Worth, Texas. The first year for these was 1986, when the Japanese factory was established. There are no earlier import Jacksons/Charvels than that. The more recent Jackson/Charvel imports don't have any address at all on the neck plate. No neck-through Jackson ever had the serial number on the headstock - nor a five digit serial. |
Shemhamforash 15.08.2006 19:05:38 | |
---|
Jackson Guitarsin sivulta napattu: Serial number charts refer to U.S.-made Jackson_ instruments only. Eli ei löydy tietoja muualla kuin jenkeissä valmistetuista kitaroista. Ohoh, en huomannutkaan tätä. Tässä jotain Jacksoneista, ei tietoa onko tämä faktatietoa. Googlella joskus aikanaan löysin... ... ...No neck-through Jackson ever had the serial number on the headstock - nor a five digit serial. Höh, aika jännä, ei ole neck thru, mutta silti löytyy vain tuo kuusinumeroinen luku. Ei mitään seitsemän-, kahdeksan- tai yhdeksännumeroista. Hmm? Se parempi puussa joka ylempi alhaalla. Bella Italia #16 |
fox 16.08.2006 01:45:56 | |
---|
Noihin Ibanezin sivuihin viitaten, mun kitara on tehty ennen -75 joten sitä ei tunnista sarjanumeron perusteella :( Täysin totta, toki oli yhellä sivustolla pikku vinkkejä ylimalkaiseen iänmääritykseen ennen 1976 tehdyistä Iboista. Mm. kaulan kiinnityslevyn Made In Japan- tekstistä voi saada jotain vihjeitä. |
brague 17.08.2006 20:28:21 | |
---|
APUVA!! jeesatkaa ammattimiehet...olen saamassa hyvältä ystävältä Gibson LP Studio kitaran lainaksi..kiinnostaa mistä tunnistaa kitaran "oikeaksi usa lespaksi"...ettei vaan olis kopio?? kitarassa sarjanro: 93053490.Made n Usa teksti..ym..näyttää hyvältä. Jeesiä...pleaaaaase! |
fox 18.08.2006 02:41:33 | |
---|
kitarassa sarjanro: 93053490.Made n Usa teksti..ym..näyttää hyvältä. Jeesiä...pleaaaaase! Gibson Customer Service, siinne pistät mailia ja tuon numeron oheen..jos haluat ihan 100% varma olla.. Kyllähän tuon noin ylimalkaan saa tsekittyä, jos ei oo kovin palasia vaihdettu.. :) Kattot potikat, niissä pitäs olla numerosarja, ja CTS-Centronicsin tekemät pitäs olla.. 1993 tehdyssä kitarassa mikkiswitchi on vielä Switchcraftin tekemä.. tuollasia pikku yksityiskohtia.. |
makoskela 18.08.2006 15:55:50 | |
---|
Mikäköhän kumman sarjanumero mun RG:ssä oikein on? Soitin on ilmeisesti vuoden 1996 RG507 ja sarjanumero on mallia f600XXX. Eikös -96 Iboissa ollut sarjanumerot jo mallia F96....? GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa. |
Adrift 04.09.2006 22:51:19 (muokattu 05.09.2006 07:45:36) | |
---|
Näin alkajaisiksi jo anteeksipyynnöt, kun en ole varma että esitetäänkö nämä kysymykset juuri tässä topicissa. Eli: ostin tuossa viime vuoden puolella itselleni Aria-merkkisen, Flying-V mallisen kitaran. Mistään ei vain tunnu löytyvän "selitteitä" kyseisen merkin sarjanumeroille. Omassa Ariassani sarjanumero on 764328. Laatassa lukee myös "STEEL ADJUSTABLE NECK" ja "Made in Japan" Huomautukseksi myös: kitaran on aikoinaan omistanut joku isäni tuttu. Jotenkin jäi semmoinen käsitys että olisiko ollut peräti 80-luvun loppupuolella jolloin kaveri on kitaraa käyttänyt. Eli alkaa tämä ilmeisesti pikkuhiljaa olla ihan ikävehkeitä. Eli siis: minä vuonna tämä kaunotar onkaan valmistettu? Kuvia: http://i64.photobucket.com/albums/h196/HabaLiisa/gfmfgmfmkf.jpg http://i64.photobucket.com/albums/h196/HabaLiisa/HPIM2162.jpg http://i64.photobucket.com/albums/h196/HabaLiisa/HPIM2161.jpg PS: Kyllä on muuten typerän näköinen ilman noita mikkien pelti"suojuksia"/"eripari" mikkien kanssa... Edit: Ja kiitosta sinne alakertaan Foxille! |