Aihe: B.C.Rich Warlock
1
Apathos
06.10.2003 19:47:45
Onkos kellään kokemusta tosta Warlock kitarasta? Itse olen kitaraa etsimässä kun edellisen menetin ikävissä olosuhteissa.. =(

No kuitenkin ajattelin ehkäpä mahdollisesti ostaa tuommoisen kapistuksen, mutta millastakohan tolla on soittaa? Onko tuo tossa hintaluokassa käypä vehje?

Luthmanilla oli tohon hintaan:

Warlock
Sähkökitara
465 EUR
Billsner
06.10.2003 23:05:05
Eikös Warlockeja ole kolmea eri laatua. Broze (halvin), Platinium (vähän kalliimpi) ja NJ (kallein). Lisäksi löytyy vielä Warlock NJ7 (seiskakielinen) jota olen itse päässyt testailemaan ja hyväksi todennut.
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Apathos
08.10.2003 14:16:18
Eikös Warlockeja ole kolmea eri laatua. Broze (halvin), Platinium (vähän kalliimpi) ja NJ (kallein). Lisäksi löytyy vielä Warlock NJ7 (seiskakielinen) jota olen itse päässyt testailemaan ja hyväksi todennut.

Ei tuo bronze ainakaan ollut, taisi olla olla platinium, nj ei ainakaan ne kun on hieman kalliimpia.
mathias
08.10.2003 18:03:48 (muokattu 08.10.2003 18:04:48)
Jotenkin minusta nuo B.C. Richin Warlockit vaikuttavat jotenkin ns. kuppaisilta. (poislukien USA Customit) Jos Richiä olisin hankkimassa, valintani olisi Jr. V.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
Mörkö
09.10.2003 08:26:38
Jotenkin minusta nuo B.C. Richin Warlockit vaikuttavat jotenkin ns. kuppaisilta. (poislukien USA Customit) Jos Richiä olisin hankkimassa, valintani olisi Jr. V.

Ei mun rich ainakaan ole kuppainen. Tosin taitaa olla aikalailla makuasia.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
Sintti
09.10.2003 08:32:24
maku asioita, mutta ite en kyllä tykkää yhtään bc richeistä...semmosia teinikapistuksia... ;)
mutta mikäs siinä jos tahtoo semmosen...ite kyllä suosittelisijn jotain aivan muuta skebaa....
En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!!
Nixzar
09.10.2003 10:09:41 (muokattu 09.10.2003 10:12:13)
Assassin on ykkönen.!
(ihan totta...tykkään enemmän kun iban rg kitarastani.)
*Keep on rocking in the free world*
Mörkö
12.10.2003 21:04:41
maku asioita, mutta ite en kyllä tykkää yhtään bc richeistä...semmosia teinikapistuksia... ;)
mutta mikäs siinä jos tahtoo semmosen...ite kyllä suosittelisijn jotain aivan muuta skebaa....

Millä perusteella ne on teinikapistuksia? Siten ku näyttävät vähän erilaiselta ku peruskeppi?

Itse ainakin pidän warlockeista juuri sen takia kuin näyttävät vähän erilaiselta. Sellaisen tavallisen näköinen on niin tylsä eikä siinä ole mitään särmää. :)
"vinsentti on vihree nyrsijä"
Billsner
12.10.2003 23:01:35
Paljon toi 7-kielinen maksaa?

Oulun soitin & tarvikkeessa 595€.
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Farski
12.10.2003 23:19:50
hmm... On kokemusta.
Omistan Mick Thomson Signature Special M7:n... Warlocki se on.
niitä on:
Warlock bronze 320e
Warlock platinium 520e
Warlock 7-kielinen 565e
Warlock platinium pro 695e
Warlock NJ neck-thru 1095e
Warlock Mick Thomson NJ Signature 1095e
Warlock Mich Thomson M7 Signature 370e
Warlock MetalMaster Pack(mukana 10w vahvistin, ei myydä pelkkää kitaraa) 495e
(hinnat on into-luthman syksy 2003 - kevät 2004 kuvaston mukaan.)
ja toi mun M7 on toiminu ihan hyvin.
kaula on yllättävän ohut, mutta ei liian ohut. juuri sopiva minun käteeni.
mitään vikoja ei ole ollut. sustainit on paikallaan, ja kaikki muukin.
Kaulaa ei ole lakattu eikä maalattu, käsittääkseni vain öljytty.
kiinteä talla, 2 humb. 1x volume. ei toneja.
3-as. mikinvalitsin.
ja soitto tuntuma on todella fantastinen.
ja kitara istuu jalalla istuttaessa todella mukavasti vaikka ei heti aluksi uskois.
ja kaula on tavallinen pulttikaula, mutta todella ohut pulttaus, silleen että ylänauhoille on helppo päästä, tietenkin neck-thrulla pääsee paremmin.
24 nauhaa, eikä nauha merkkejä, 12nauhan kohdalla on HATE upotus. ja sit siinä kaulassa, sivussa on kyllä merkit, tavalliset pallukat.
kaula: vaahtera. otelauta: ruusupuu, runko: basswood(en just muista mikä on suomeks)
kaula on widow, ja kaularautasuojus on 7 logolla varustettu.
no tämmönen tää mun ainakin on.
np: Cradle Of Filth - Suicide And Other Comforts
Antti1
13.10.2003 00:58:57
Basswood on lehmusta.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Charger
13.10.2003 01:12:11
Ostappa poies tuo minun valkoinen yksilö tuolta torilta...
Guderian
13.10.2003 13:20:40

Jepu, Bronze on tosiaan se köyhistä köyhin malli. En tiedä onko se sääntö vaiko poikkeus mutta omassa Bronze sarjan Warlockissani on vain yksi humbuckeri (?), mutta siitä viis, kitara soi mielestäni oivallisesti. Kiinteä talla, vire pysyy ja soitto maistuu. Itse ostin tuon ensimmäiseksi kitarakseni (Thomannilta tietysti) ja olen oikein tyytyväinen. Kitaraa ovat testanneet vähän ammattitaitoisemmatkin kitaristit ja hyväksi hinta/laadultaan havainneet. Ja onhan se komea ;-)
Klotzen, nicht Kleckern!
Sintti
13.10.2003 13:36:30
Ja onhan se komea ;-)

taas näitä mieltymys kysymyksiä, mutta tuota en kyllä allekirjoittais...
En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!!
maggot
13.10.2003 14:03:50
Jepu, Bronze on tosiaan se köyhistä köyhin malli. En tiedä onko se sääntö vaiko poikkeus mutta omassa Bronze sarjan Warlockissani on vain yksi humbuckeri (?), mutta siitä viis, kitara soi mielestäni oivallisesti. Kiinteä talla, vire pysyy ja soitto maistuu. Itse ostin tuon ensimmäiseksi kitarakseni (Thomannilta tietysti) ja olen oikein tyytyväinen. Kitaraa ovat testanneet vähän ammattitaitoisemmatkin kitaristit ja hyväksi hinta/laadultaan havainneet. Ja onhan se komea ;-)

bcrichin sivuilla näyttäs olevan toi pronssi sarjan warlock 2 humpparilla, tiedä sitten miks toi on yhellä varustettu.. jos toi sun on vanhempaa mallia?!
"reality is a very fragile thing after all..."
Super-Jari
13.10.2003 19:29:57 (muokattu 13.10.2003 19:33:37)
Itte soitan nj7:lla ja erittäin tyytyväinen olen vaikka en nykyään tuosta floikasta oikein perusta.

Jos haluat loistosoundisen hevikepin niin osta ihmeessä.

Niin ja tosiaan soitin ja tarvike liikkeestä voi myös tilata kepin jos ei Oulussa asustele.
Jumalan Kirjanpitäjä
Antti1
14.10.2003 10:29:53
bcrichin sivuilla näyttäs olevan toi pronssi sarjan warlock 2 humpparilla, tiedä sitten miks toi on yhellä varustettu.. jos toi sun on vanhempaa mallia?!

Mä olen nähnyt tuosta Bronzesta ainakin neljä eri versiota: Yhdellä humpparilla, kahdella humpparilla, eri kaulalla yhdellä humpparilla ja eri kaulalla tribaalikuvioilla ja kahdella humpparilla.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
maggot
14.10.2003 12:34:39
Mä olen nähnyt tuosta Bronzesta ainakin neljä eri versiota: Yhdellä humpparilla, kahdella humpparilla, eri kaulalla yhdellä humpparilla ja eri kaulalla tribaalikuvioilla ja kahdella humpparilla.

Ainakin toi tribal kuviolla varustettu pronssi warlock on vissiin juuri tuossa metalmaster packissa vai mikä nyt onkaan.. Siinähän on widow lapa ja bodyssa ne tribaali kuviot. Ja kyllä kait tota pronssi sarjaa on valmistettu myös sillä widow lavalla ilman noita tribaali hässäköitä..

Ota nyt tästä pronssisarjasta selvää... ; )
"reality is a very fragile thing after all..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)