Nolte 17.06.2006 21:30:52 | |
---|
Noltelle suosittelisin perus A-custom 14" haikkoja. Hyvä soundi, volyymiä sopivasti lähes joka tilanteeseen. All-around ihan oikeasti. Joo, A-Customit ainakin cräsheinä toimivat mahtavasti, tykkään. Mites K-Custom Dark Hi-Hat, osuuko kriteereihin miten hyvin? Osaako joku sanoa. Hyvältä ainakin kuulostaa Zildjianin sivuilla. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Jaren 17.06.2006 21:47:53 | |
---|
Joo, A-Customit ainakin cräsheinä toimivat mahtavasti, tykkään. Mites K-Custom Dark Hi-Hat, osuuko kriteereihin miten hyvin? Osaako joku sanoa. Hyvältä ainakin kuulostaa Zildjianin sivuilla. Jaa, tuota noin, tuommoista on tullut tökittyä läheisessä musiikkiliikkeessä ja voin sanoa että ääni on melko lähellä tuota zildjianin sivuilla olevaa näytettä. Sitä miten kovaa ne soivat en osaa sen tarkemmin määrittää, siinä melko lähellä New Beatteja. "Vitut mä mitään mistään tiedä, mä oon täällä vaan töissä" |
Nolte 17.06.2006 22:04:20 | |
---|
Jaa, tuota noin, tuommoista on tullut tökittyä läheisessä musiikkiliikkeessä ja voin sanoa että ääni on melko lähellä tuota zildjianin sivuilla olevaa näytettä. Sitä miten kovaa ne soivat en osaa sen tarkemmin määrittää, siinä melko lähellä New Beatteja. Ok. Ilmeisesti sitten tässä tapauksessa ääninäyte on kohtuullinen tuolla sivuilla. Yleisesti ottaen aika surkeat kuitenkin nuo Zildjianin ääninäytteet. Mikä on kumma juttu noin isolla merkillä. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Jaren 18.06.2006 00:09:03 | |
---|
Ok. Ilmeisesti sitten tässä tapauksessa ääninäyte on kohtuullinen tuolla sivuilla. Yleisesti ottaen aika surkeat kuitenkin nuo Zildjianin ääninäytteet. Mikä on kumma juttu noin isolla merkillä. Niinhän ne jostain syystä tuppaa olemaan, ei se tuonkaan kohdalla ihan samalta kuullosta mutta paljolti sinne päin. Eikös tämä ole melkein sääntö että peltifirmojen sivuilla on huonot ääni näytteet? "Vitut mä mitään mistään tiedä, mä oon täällä vaan töissä" |
fish-eye 18.06.2006 00:13:58 | |
---|
näinhän se menee.. paitsi että meinl ei taida olla huippuvalmistaja kun sillä on kohtuuhyvät soundinäytteet? :P There is no life like no life! |
Deino 18.06.2006 00:15:07 | |
---|
paitsi että meinl ei taida olla huippuvalmistaja kun sillä on kohtuuhyvät soundinäytteet? :P Eikä Paiste eikä Sabian eikä Zildjiankaan? Deino vaan |
fish-eye 18.06.2006 00:18:00 | |
---|
justhan sano että zilkulla oli huonot ääninäytteet? There is no life like no life! |
Deino 18.06.2006 00:21:06 | |
---|
justhan sano että zilkulla oli huonot ääninäytteet? Lauseessasi olisi ollut järkeä jos Jaren olisi sanonut "Eikös tämä ole melkein sääntö että HYVIEN peltifirmojen sivuilla on huonot ääni näytteet?" Okei, antaa olla... Deino vaan |
fish-eye 18.06.2006 00:25:36 | |
---|
sorry taisi tulla missunderstanding... There is no life like no life! |
Joystick 18.06.2006 00:50:27 | |
---|
Ainakin vanhat Zildjian Avedis haitsut sopii melkeinpä mihin vaan. Elä lujaa, kuole nuorena... |
Jupi57 18.06.2006 01:30:39 | |
---|
1965 vuodelta Paisteen 602 haikat, 14" on aika hyvät "keveään menoon", ja UFIPin medium classicit tanakampaan. |
Niskamies 18.06.2006 02:10:46 | |
---|
Pitääkin käyttää hyödykseen tämä nostettu topic. Niin, ajattelin ruveta miettimään vaihtoehtoa noille Zildjianin Quick Beateille. Hyvät hatut, mutta kaipailisin kuitenkin ehkäpä vähän ohuempia, joissa sitä suhinaakin olisi jonkun verran. Tärkeä kriteeri on tietysti myös se, että toimisi hyvin muiden peltieni kanssa, jotka ovat 2 kpl A-Custom Crasheja ja K Ride. Merkillä ei ole sinänsä väliä. Masterworksin Custom sarjan 14" tai 15" haikat. Ylivoimaisen hyvät pellit. Parhaat. More is more. |
Eikös tämä ole melkein sääntö että peltifirmojen sivuilla on huonot ääni näytteet? No, Paistella taitaa olla ihan olennaisesti paremmat näytteet sivuillaan. edit. Niin, nuo Masterworksitkin on ihan tuntematon juttu meikäläiselle. Taisinpa mielessäni jo rajata homman Zildjianiin, vaikka avauksessa muuta sanoinkin. Hyvät kamat - huono soittaja! |
moderndrummer88 18.06.2006 10:08:30 | |
---|
Masterworksin Custom sarjan 14" tai 15" haikat. Ylivoimaisen hyvät pellit. Parhaat. Masterworkin, varmaan tarkoitat Masterworksit menee sitten tuonne pöörlin puolelle ;) HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Nolte 18.06.2006 10:32:16 | |
---|
Kuuntelin kuitenkin noita Masterworkin äänisampleja ja kuulostivat tosi matalasoundiselta nuo Custom-haikat. Onkohan ne sitten älyttömän ohuet...? Meikäläinenhän vetää kapulan läpi niistä. :) Hinta olisi aika siedettävä, ainakin jos vertaa Zildjianin ja Paisten hintoihin. Nuo Custom 14" haikat 256e. Nojoo. Kyllä taidan tarvita kuitenkin vielä lisää vakuutteluja, ennenkuin uskallan siirtyä noihin pikkumerkkeihin. Hyvät kamat - huono soittaja! |
HeavyMachinery 18.06.2006 10:32:56 | |
---|
Masterworksin Custom sarjan 14" tai 15" haikat. Ylivoimaisen hyvät pellit. Parhaat. Mulla on 14" master haikat ja ovat kyllä niin saakelin hyvät kuin olla ja voi..... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
miän vain 18.06.2006 11:35:25 | |
---|
Nojoo. Kyllä taidan tarvita kuitenkin vielä lisää vakuutteluja, ennenkuin uskallan siirtyä noihin pikkumerkkeihin. Kylä niihin voi luottaa - nimimerkillä Turkish-haikat käytössä kohta kymmenen vuotta. Ainoa huono puoli on ostajaehdokkaiden poispotkimisen tarve, soundi taitaa olla kohdallaan. |
Nolte 18.06.2006 11:37:12 | |
---|
Kuuntelin kuitenkin noita Masterworkin äänisampleja ja kuulostivat tosi matalasoundiselta nuo Custom-haikat. Onkohan ne sitten älyttömän ohuet...? Vastaan itse itselleni. Kurkkasin haulla Masterwork-juttuja ja Ddrum54 sanoi jossain keskustelussa: "hyvin ohuet ja hyvin sihisevät". Joten, turhan ääripäähän mennään - pois laskuista siis nuo haikat. En siis hae mitään äärimmäistä jazz-haikkaa, vaikka sihinää kaipailinkin. Lähemmäs allrounderia pitäisi päästä. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Youni 18.06.2006 11:59:28 | |
---|
Noista ääninäytteistä sen verran, että Paisteellahan ei niitä ollut, tulivat muistaakseni viime vuoden lopulla. Syynä tähän oli juuri se, että he haluavat jakaa laadukkaita ääninäytteitä, eikä voi tietää, minkälainen äänentoisto kuuntelijalla on. Kai noita sitten kyseltiin niin paljon, että päättivät laittaa. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Nolte 18.06.2006 12:13:29 | |
---|
Joo, käyttökokemuksia Zildjianin K-Custom Dark Hi-Hateista olisi edelleen kiva kuulla. Hyvät kamat - huono soittaja! |