Aihe: Rokkibändin ABC myöhästyy
1 2 3
Vilhelmus
12.10.2003 20:49:19

600 euroa, huhhuh. Jos noin kalliilla pitäisi huoltaa, niin kävisin ajamassa koko lotjan kalliolta alas :)

No se olikin iso huolto, satatonnia mittarissa. Laitettiin paljon uutta. Ja jos autoa huollattaa hyvin, niin se kestää pitempään.
Dumb
12.10.2003 20:49:20

Minä olen vähän harkinnut myös lähteväni noille messuille kun tuon Riffin mukana tuo kutsukin tuli. Tarvitsee vaan kyytipuoli hoitaa kun en ihan uskalla vielä lähteä itse Helsinkiin ajamaan.
Fortune
12.10.2003 21:03:29
No se olikin iso huolto, satatonnia mittarissa. Laitettiin paljon uutta. Ja jos autoa huollattaa hyvin, niin se kestää pitempään.

Jiihaa, joo.

Meillä on 230 tonnia mittarissa, korjataan aina kun jotain tippuu irti. Ei o uusiin autoihin varaa minulla.
kivi
12.10.2003 21:48:25

Niin, mulla on muistaakseni 700 000 mittarissa (400 000, mutta koneremppa tehty 300 000 kohdalla ja mittari nollattu silloin), ja tarkoitus on saada miljoona rikki. Öljynvaihto silloin tällöin auttaa, mutta muuten oon sitä mieltä että kyllä ne viat vanhassa p***assa ilmoittaa itsestään, ei niitä tarvitse etsiä
:-)

Joka vuosi menee se 500 euroa korjailuun, toivottavasti ei enempää, muttei välttämättä vähempääkään. Noi ison auton ajokilometrimäärät on vähän eri kuin henkilöauton.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
qfleax
13.10.2003 18:34:01
Ei taida ehtiä käydä messuilla, vaikka tulikin se ennakkokutsulappu täytettyä. Tekisi mieli kyllä käydä tsekkaamassa mitä mielenkiintoista sieltä löytyy.
Tapani L
13.10.2003 18:45:40
Pro-AV -messuille 15.10.

Sopiiko kysyä mitkä messut nuo ovat? Jotkut kirjallisuusalan vai?
Anteeksi häiriö...
...ja vielä enemmän anteeksi tämä...
qfleax
13.10.2003 19:04:05
Sopiiko kysyä mitkä messut nuo ovat? Jotkut kirjallisuusalan vai?

AV alan eli audio ja video elikäs kuva ja ääni. Suomen messujen tms. sivuilta saat lisätietoa.
Bonham
13.10.2003 20:14:12
Olikin kyseisen kirjan kuva Riffissä, hieno kansi...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
kivi
13.10.2003 20:40:57 (muokattu 13.10.2003 20:41:48)
Olikin kyseisen kirjan kuva Riffissä, hieno kansi...

Eiks vaan:-)

Sellainen herkempi akvarelli. ;-)

Toi kuvan bussi on muuten täsmälleen saman värinen kuin edesmennyt "Stönx", jossa mm. kirjoitin Kytkijät -albumin synopsiksen. Stönx oli Volvo, Wiiman korilla, jostain vuodelta '67 tai '69, ja sai loppunsa kardaanin pudottua tielle Oulussa vuonna 1992.

Kuvan oikea malli on oikeasti sininen Lapin vasemmiston bussi, kuvaa en oo napannut maantiellä vaan Rovaniemellä tänä vuonna alkukesästä, kun ohjailuni (tai ohjeiden puute) mutkasta kääntäessä on juuri saanut oikeanpuoleiset takapyörät ojaan.

Jotenkin tuo vanha malli on mulle se kaikkein oikein keikkabussi. Konekoppa kuskin vieressä on ihan ehdoton juttu, samoin se kun kuskin penkki nostetaan paikaltaan että saadaan öljykaivon kansi auki ja sangosta rasvaa koneeseen...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Bonham
13.10.2003 20:43:48
Ootko itse paikalla perjantaina kun ukot kokoontuu? Mulla on lähteminen vielä vähän auki...
kivi
13.10.2003 20:46:10
Ootko itse paikalla perjantaina kun ukot kokoontuu? Mulla on lähteminen vielä vähän auki...

Jos tuun messuille, tuun keskiviikkona jolloin on kaikkea muutakin ohjelmaa asiaan liittyen. Nyt on kurkku vähän käreä, toivotaan ettei flunssa iske.
(Handsome Dick Manitoba)    
kivi
15.10.2003 11:17:58
Yritetään tulla. Vaikka iskihän se.
(Handsome Dick Manitoba)    
Leikari
15.10.2003 11:20:40 (muokattu 15.10.2003 11:24:12)
Tarvitsee vaan kyytipuoli hoitaa kun en ihan uskalla vielä lähteä itse Helsinkiin ajamaan.

jätä Karkkilasta tullessa auto Espooseen liityntäpysäköintiin & siitä seutulipulla Pasilaan - tulee halvemmaksikin kuin maksaa messukeskuksen parkkimaksua
Dumb
15.10.2003 11:37:50

jätä Karkkilasta tullessa auto Espooseen liityntäpysäköintiin & siitä seutulipulla Pasilaan - tulee halvemmaksikin kuin maksaa messukeskuksen parkkimaksua

Ihan hyvä idea sinänsä, mutta luultavasti teen kuitenkin niin, että menen pikavuorolla Helsingin keskustaan ja sieltä sitten junalla Pasilan asemalle.
Vilhelmus
15.10.2003 11:38:06

Yritetään tulla. Vaikka iskihän se.

Kurita sitä perinteisin keinoin, niin kyllä se siitä taipuu.
Jarkko.
01.12.2003 14:06:07
Vastoin aiempaa tietoa bänditoiminnan kaikenkattava oppikirja "Rokkibändin ABC" ei sitten kerkiäkään vielä Pro-AV -messuille 15.10.

Tarkoitus olisi kuitenkin saada se tässä kuussa ulos, kertoo kustantaja, Idemco. Eli odotus ei tod näk oo pitkä, mutta odotetaan kärsivällisesti ja koputetaan puuta.

Over and out.

Mites on, kivi, joko kirja on ilmestynyt ja kannattaa joululahjalistalle lisätä? Jos kyllä, niin mistä sitä saa?
Bonham
01.12.2003 17:33:01
Mites on, kivi, joko kirja on ilmestynyt ja kannattaa joululahjalistalle lisätä? Jos kyllä, niin mistä sitä saa?

Hyvä kun muistutit, itsekkin pitänyt samaa tivata... eli jokos sitä voipi ostaa, kele:)
kivi
02.12.2003 15:27:12
eli jokos sitä voipi ostaa, kele:)

Heh:-)

Näinhän tässä on käynyt, että rouva Forttuuna (ei pidä sekoittaa Ossin ja Lennun pomoon eikä kelpo teekkarikitaristiimme) on taas viskellyt lykkyä oikein majurin voimin (force majeure) ja kirja viivästynyt.

Jännätään nyt sitten, saako sen jouluksi ulos. Hiinä ja hiinä on.
(Handsome Dick Manitoba)    
qfleax
02.12.2003 15:34:52

Jännätään nyt sitten, saako sen jouluksi ulos. Hiinä ja hiinä on.

Sääli jos ei Like ei saa sitä kohta ulos. Menee ikävästi joulumyyntisaumat ohi ja varmisti tuntuu ikävästi kirjoittavalle pöllähtävissä palkkioissa. Tosin Kivi taisi olla yllä niin positiivinen, että liekö könttäsumma tipahtanut tilille:)

Sääli joka tapauksessa..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)