Saatanan apina, ei tarvitse nostaa taas sitä tuhannetta topiccia. |
Warhead 17.06.2006 22:38:39 | |
---|
Apina? Sillä tavalla... Mukavaa viikonloppua! :) Hieno mies... Hienot tunteet... Sattuuhan se kun lyödään... |
Bacchus 17.06.2006 22:46:10 | |
---|
Apina? Sillä tavalla... Mukavaa viikonloppua! :) Hieno mies... Hienot tunteet... Hieno mies; nostanut jo monta monituista aivan turhaa aihetta ylös. Siitä sinulle mitali ja kunniamaininta, olet hyödyksi! |
Warhead 17.06.2006 22:52:58 | |
---|
No ei kai tässä nyt tarvi alkaa rähjäämään... Tsekkailin ajankuluksi vanhoja topiceja ja heittelin vaan mielipiteitä kokemuksen pohjalta. Iisisti iisisti... Sattuuhan se kun lyödään... |
Shitmanek 17.06.2006 23:03:19 | |
---|
No ei kai tässä nyt tarvi alkaa rähjäämään... Tsekkailin ajankuluksi vanhoja topiceja ja heittelin vaan mielipiteitä kokemuksen pohjalta. Iisisti iisisti... Ainakaan kysymyksen alkuperäistä esittäjää eivät kuitenkaan nuo heitot taida auttaa, päätökset kun on tehty jo pari vuotta sitten. "By the surly beard of Mrifk, Grignr kneels to no man!" -Grignr (The Eye of Argon) |
Starless 19.06.2006 02:25:57 | |
---|
sori että kirjotan mutta eikö nämä topicit painu vittuun aika nopiaa jos yks jätkä vaan kirjottaa yhen viestin että turha vittu jauhaa paskaa kuukautta tästä ku se vaan piettää tätä päälimmäisenä vitun pässit... itekki kirjotin aikasemmin mutta en hokannu että nostettu.. |
asa 19.06.2006 10:39:15 | |
---|
mun makuun nuo z customit kuullostavat suorastaan paskoilta (ei millään pahalla jos itse tykkäätte). se china on mielestäni ainoa soiva pelti siitä sarjasta. 18 rock crash on aivan järkyttävä "klanggg!"... Z-customin Rock-sarja on aika hanurista, mutta mun mielestä Medium sarja on jees, itsellä 17" ja 18" Medium. Kyllä helähtää, ja syttyy mun mielestä ihan tarpeeksi nopeasti. UP THE IRONS! |