Petrukki 17.06.2006 17:48:21 | |
---|
Olin vaihtamassa kielisettiä, ja tietenkin tein sen virheen, että aloitin laittaa kieltä väärästä paikasta, ja satulahan siinä lohkesi. En vanhaa satulaa sinne enää halua laittaa, enkä osaa itse satulaa laittaa. Satulaksi pitäisi tulla earvana, missä hinnoissa se pyörii? Entäs ammattilaisella liimaaminen? All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net. |
kimurantti1 17.06.2006 18:02:47 (muokattu 17.06.2006 18:03:56) | |
---|
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Petrukki 17.06.2006 18:05:36 | |
---|
Elikkäs F-Style -satulaa, eikä tuota Gibsonia? Ja taidankin etsiä jostain jonkun paikan, missä satula vaihdettaisiin... All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net. |
superfly 17.06.2006 18:11:42 | |
---|
Elikkäs F-Style -satulaa, eikä tuota Gibsonia? Ja taidankin etsiä jostain jonkun paikan, missä satula vaihdettaisiin... Kannattaisi varmaan kertoa minkälainen kitara sulla on.... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Tasapaino 17.06.2006 18:15:37 | |
---|
Olin vaihtamassa kielisettiä, ja tietenkin tein sen virheen, että aloitin laittaa kieltä väärästä paikasta, ja satulahan siinä lohkesi. En vanhaa satulaa sinne enää halua laittaa, enkä osaa itse satulaa laittaa. Satulaksi pitäisi tulla earvana, missä hinnoissa se pyörii? Entäs ammattilaisella liimaaminen? Kerros nyt äkkiä, mikä esti sua etsimästä Googlen avulla, tai mikä vieläkin helpompaa, juuri Thomannilta? Ora et labora. |
Petrukki 17.06.2006 18:41:01 (muokattu 17.06.2006 18:46:19) | |
---|
Kannattaisi varmaan kertoa minkälainen kitara sulla on.... Ibanez GRX40. Kerros nyt äkkiä, mikä esti sua etsimästä Googlen avulla, tai mikä vieläkin helpompaa, juuri Thomannilta? Muusikoiden.net. Ne tietää kaiken. All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net. |
Jannipaali 17.06.2006 18:45:44 | |
---|
Muusikoiden.net. Ne tietää kaiken. Kiitos Googlen. In GOTOH We Trust. |
Squirrel2 17.06.2006 19:12:05 | |
---|
Eikös Ibanez suosi Floyd Rose tallaa? |
Thule 17.06.2006 19:14:56 | |
---|
13 |
Härski 17.06.2006 19:24:30 | |
---|
Eikös Ibanez suosi Floyd Rose tallaa? Yhtä paljon, kuin kärpäset suosii paskaa. |
Petrukki 17.06.2006 19:48:33 | |
---|
All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net. |
Thule 17.06.2006 19:52:40 | |
---|
Ei oo floikka. Mut kumpi noista satuloista nyt pitäisi valita? Ei ole ei. F-Style on oikea, mutta niitäkin näyttäisi olevan Earvanan nettisivun mukaan kolmea eri kokoa, että sekin täytyy otta huomioon. 13 |
Petrukki 17.06.2006 19:54:08 | |
---|
F-Style on oikea, mutta niitäkin näyttäisi olevan Earvanan nettisivun mukaan kolmea eri kokoa, että sekin täytyy otta huomioon. Ahaa, kiitosta. Alankin tuosta mittailemaan... All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net. |
En vanhaa satulaa sinne enää halua laittaa, enkä osaa itse satulaa laittaa. Satulaksi pitäisi tulla earvana, missä hinnoissa se pyörii? Entäs ammattilaisella liimaaminen? No siis tuon satulan vaihtaminen on helppoa ku lemmenleikki. Kenkkaat sen entisen satulan rippeet pois siitä urasta ja asennat hankkimasi, sopivan kokoisen, Earvanan tilalle. Jos liimaa tarvitsee käyttää (oman Fenkkuni ura oli niin napakka, että kestää Earvana ilman liimaakin), niin jotain vesiliukoista matskua, esim. Erikeeper on sopivaa tähän tarkoitukseen. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Petrukki 17.06.2006 22:12:32 (muokattu 17.06.2006 22:13:54) | |
---|
No siis tuon satulan vaihtaminen on helppoa ku lemmenleikki. Kenkkaat sen entisen satulan rippeet pois siitä urasta ja asennat hankkimasi, sopivan kokoisen, Earvanan tilalle. Jos liimaa tarvitsee käyttää (oman Fenkkuni ura oli niin napakka, että kestää Earvana ilman liimaakin), niin jotain vesiliukoista matskua, esim. Erikeeper on sopivaa tähän tarkoitukseen. Oho, onko se noin helppoa? Ja menee ihan ohi urasta, niin voi varmaan laittaa uudestaankin? Mutta sitten näillä näkymin laitan sen siis itse... E: Siis laitetaanko tuo satula siten, että otetaan puupalikka ja vasara ja kolautetaan vaan sisään? All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net. |
sus 17.06.2006 22:13:35 | |
---|
Mulla lohkes pala satulasta mutta ei se haitannut yhtään. Kieli pysyy siinä yhä. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Petrukki 17.06.2006 22:15:06 | |
---|
Mulla lohkes pala satulasta mutta ei se haitannut yhtään. Kieli pysyy siinä yhä. No mulla lähti 5. ja 6. kielien urat kokonaan. All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net. |
rainmaker 17.06.2006 22:51:43 (muokattu 17.06.2006 22:52:04) | |
---|
E: Siis laitetaanko tuo satula siten, että otetaan puupalikka ja vasara ja kolautetaan vaan sisään? Jep, erittäin varovasti naputtelet, ettei katkea tai lohkea. Ne on muovia, niin eivät kestä murjomista. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |