Alpha 17.06.2006 17:56:43 | |
---|
Keskustelua pojat keskustelua... Muuten kuolee koko foorumi. Turha tässä nyt on ruveta verkkareita repimään... ;) Ei rumpalit käytä hous...verkkareita, ne on urheilijoille. Niin mutta joo...kylläpä se varmaan on joku Paiste 2002 Sound Edge/Medium tai Signature Dark Crisp/Medium...ja 14". Mukavalta kuulosti myös Dimensions Medium Heavy Crunch Hatti, kun sitä pääsin kokeilemaan. Nykyäänhän samainen haihatin löytyy 2002-sarjasta... |
Nolte 17.06.2006 18:14:32 | |
---|
Pitääkin käyttää hyödykseen tämä nostettu topic. Niin, ajattelin ruveta miettimään vaihtoehtoa noille Zildjianin Quick Beateille. Hyvät hatut, mutta kaipailisin kuitenkin ehkäpä vähän ohuempia, joissa sitä suhinaakin olisi jonkun verran. Tärkeä kriteeri on tietysti myös se, että toimisi hyvin muiden peltieni kanssa, jotka ovat 2 kpl A-Custom Crasheja ja K Ride. Merkillä ei ole sinänsä väliä. Hyvät kamat - huono soittaja! |
TAMAS 17.06.2006 18:36:24 | |
---|
Pitääkin käyttää hyödykseen tämä nostettu topic. Niin, ajattelin ruveta miettimään vaihtoehtoa noille Zildjianin Quick Beateille. Hyvät hatut, mutta kaipailisin kuitenkin ehkäpä vähän ohuempia, joissa sitä suhinaakin olisi jonkun verran. Tärkeä kriteeri on tietysti myös se, että toimisi hyvin muiden peltieni kanssa, jotka ovat 2 kpl A-Custom Crasheja ja K Ride. Merkillä ei ole sinänsä väliä. Zildjian K-serie hit-hat. Siinä ratkaisu. Nuo kuuluvat mahdollisesti minun seuraavan hankintaani. Miettinen! |
Nolte 17.06.2006 19:01:57 | |
---|
Zildjian K-serie hit-hat. Siinä ratkaisu. Nuo kuuluvat mahdollisesti minun seuraavan hankintaani. Tuo kävi itelläkin mielessä. Niin, lisätään nyt vaatimusten listaan vielä se, että kovin äänekkäät ei tarvitsisi olla. Terveisin nimimerkillä 'Jännästi puskee pintaan tuo haitsu näissä nauhoituksissa'. :) Hyvät kamat - huono soittaja! |
Migo 17.06.2006 19:46:02 | |
---|
Tuo kävi itelläkin mielessä. Niin, lisätään nyt vaatimusten listaan vielä se, että kovin äänekkäät ei tarvitsisi olla. Terveisin nimimerkillä 'Jännästi puskee pintaan tuo haitsu näissä nauhoituksissa'. :) Turkish classicit? Mainiot ovat. Niinpä.. |
moderndrummer88 17.06.2006 19:59:08 (muokattu 17.06.2006 20:12:41) | |
---|
Zildjian K-serie hit-hat. Siinä ratkaisu. Nuo kuuluvat mahdollisesti minun seuraavan hankintaani. Taitavat olla nuo K:t vielä äänekkäämät mitä new beatit... E: bosphorukselta traditional sarjan haitsut on hyviä ja sihisee mukavasti, mutta tanakka soundi löytyy silti. Ne haitsut mitä meikä on tuosta testannu niin ainakin tuntuisi käyvän tuon oman K:n kanssa yhteen ja meillä molemmilla taitaa olla juuri vähän vanhempaa K:ta nuo ridet. E2: http://www.jamisa.com/?aid=bosphorus siinäpä linkkiä ja sieltä löytyy ääninäytettäkin E3: pientä fiksausta HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Jaren 17.06.2006 20:39:08 | |
---|
Taitavat olla nuo K:t vielä äänekkäämät mitä new beatit... Näin on näreet, ainakin nämä äskettäin hankkimani K:t ovat paljon äänekkäämmät kuin tuolla meidän koululla olevat new beatit, mutta ainakin tuota suhinaa näistä löytyy mukavasti. Taitaapa kuitenkin olla etteivät nämä minun 90 -luvun K:t vastaa ollenkaan sitä mitä K:t nykyään ovat, ainakaan Zildjianin sivuilla kuvatut K:t eivät näöltään taikka ääneltään ole lähelläkään näitä minulla olevia. Taitaapa vielä olla että näissä minulla on brilliant finish, jota ei nyky K:ssa taida edes saada. Still, I'm LOving it, eipähän ainakaan huku muuhun melskeeseen. "Vitut mä mitään mistään tiedä, mä oon täällä vaan töissä" |
Nolte 17.06.2006 20:43:59 | |
---|
Taitavat olla nuo K:t vielä äänekkäämät mitä new beatit... Onko näin? No, ei se mitään, koska meikällä onkin Quick Beatit, eikä New Beatit. ;) Nojoo, tuo äänekkyysongelma meidän nauhoituksissa johtuu tod.näk. allekirjoittaneen turhan raskaasta haitsukädestä, joten...ehkä kuitenkin haen vain hieman erityyppistä soundia. Hiljaisuus otetaan bonuksena sitten... E: bosphorukselta traditional sarjan haitsut on hyviä ja sihisee mukavasti, mutta tanakka soundi löytyy silti. Ne haitsut mitä meikä on tuosta testannu niin ainakin tuntuisi käyvän tuon oman K:n kanssa yhteen ja meillä molemmilla taitaa olla juuri vähän vanhempaa K:ta nuo ridet. E2: http://www.jamisa.com/?aid=bosphorus siinäpä linkkiä ja sieltä löytyy ääninäytettäkin Jaa-a. Hemmetin paha noista ääninäytteistä on kyllä mitään sanoa. Pitäisköhän sittenkin etsiä Zildjianin leiristä hit-hatit. Turkish classicit? Mainiot ovat. Hitto kun ei noistakaan tiedä mitään. Ikinä kuullut yhtäkään Turkish-peltiä. Hyvät kamat - huono soittaja! |
moderndrummer88 17.06.2006 20:45:46 | |
---|
Näin on näreet, ainakin nämä äskettäin hankkimani K:t ovat paljon äänekkäämmät kuin tuolla meidän koululla olevat new beatit, mutta ainakin tuota suhinaa näistä löytyy mukavasti. Taitaapa kuitenkin olla etteivät nämä minun 90 -luvun K:t vastaa ollenkaan sitä mitä K:t nykyään ovat, ainakaan Zildjianin sivuilla kuvatut K:t eivät näöltään taikka ääneltään ole lähelläkään näitä minulla olevia. Taitaapa vielä olla että näissä minulla on brilliant finish, jota ei nyky K:ssa taida edes saada. Still, I'm LOving it, eipähän ainakaan huku muuhun melskeeseen. Kyllä niitä uusiakin K:oita brilliantteina saapi vissiin, että nuo olikin sittenkin ne brilliant finishit vaikka eka sanoit niiden olevan regularit :) Mutta taitaa olla niin että nuo uudet K:t on vielä paksumpia kuin vanhemmat HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
vapauskauppias 17.06.2006 20:49:42 | |
---|
Kyllä niitä uusiakin K:oita brilliantteina saapi vissiin, että nuo olikin sittenkin ne brilliant finishit vaikka eka sanoit niiden olevan regularit :) Mutta taitaa olla niin että nuo uudet K:t on vielä paksumpia kuin vanhemmat Ei saa enää K haikkoja brilliant viimeistelyllä ainakaan Zildjianin nettisivun mukaan. |
Migo 17.06.2006 20:49:55 | |
---|
Hitto kun ei noistakaan tiedä mitään. Ikinä kuullut yhtäkään Turkish-peltiä. Suosittelen lämpimästi, voi juurikin olla juuri nuo sinun kriteerisi täyttämä peli. Niinpä.. |
moderndrummer88 17.06.2006 20:55:46 | |
---|
Ei saa enää K haikkoja brilliant viimeistelyllä ainakaan Zildjianin nettisivun mukaan. Okei, nopeasti vaan mietin että jotain K:oita ainakin taisi brilliant finishillä saada niin oletin sitten että saa varmaan haikkojakin HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Nolte 17.06.2006 20:56:17 | |
---|
Suosittelen lämpimästi, voi juurikin olla juuri nuo sinun kriteerisi täyttämä peli. Niin, kuka tietää. Mistäs noita saapi? Hyvät kamat - huono soittaja! |
Jaren 17.06.2006 20:58:33 | |
---|
Kyllä niitä uusiakin K:oita brilliantteina saapi vissiin, että nuo olikin sittenkin ne brilliant finishit vaikka eka sanoit niiden olevan regularit :) Mutta taitaa olla niin että nuo uudet K:t on vielä paksumpia kuin vanhemmat Juuri niinkuin vapaakauppias sanoi, ei ainakaan zildjianin sivuilla ole brilliant finishillä saatavissa. Tuosta paksuudesta en myöskään ole niin varma, nämä kun ovat melkoiset mörssärit, enkä ainakaan minä ole törmännyt paksumpiin K:n kaupoissa. Niin, tosiaan sanoin että ne olisivat regularit, mutta tämä oli ennen haikkujen saapumista. Paketista paljastuikin brilliant finishit, ei nääs tullut mieleen kysyä että mikä finish, ilmoitus kun oli muotoa "Zildjian K 14" hihat -pellit". Noh, nyt pienen totuttelun jälkeen tuntuu toimivan oikein hyvin. "Vitut mä mitään mistään tiedä, mä oon täällä vaan töissä" |
Youni 17.06.2006 20:59:49 | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Youni 17.06.2006 20:59:50 (muokattu 17.06.2006 20:59:59) | |
---|
Tuplat. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
http://soundstore.fi/index.php Monesti oon tutkaillu noita turkishin classic sarjan crasheja, ovatkohan kuinka hyviä? Oisko tietoo löytyykö netistä minkäännäköisiä clippejä? HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Nolte 17.06.2006 21:07:10 | |
---|
Hyvät kamat - huono soittaja! |
Youni 17.06.2006 21:10:02 (muokattu 17.06.2006 21:10:20) | |
---|
Epäilyttävän edullisia ovat. Hmmm...no, periaatteessa kuitenkin, mikä ettei sinänsä janiinpoispäin... Sitä se halpa työvoima teettää... Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Jeltz 17.06.2006 21:18:27 | |
---|
Noltelle suosittelisin perus A-custom 14" haikkoja. Hyvä soundi, volyymiä sopivasti lähes joka tilanteeseen. All-around ihan oikeasti. |