kivi 12.10.2003 15:22:27 | |
---|
Vastoin aiempaa tietoa bänditoiminnan kaikenkattava oppikirja "Rokkibändin ABC" ei sitten kerkiäkään vielä Pro-AV -messuille 15.10. Tarkoitus olisi kuitenkin saada se tässä kuussa ulos, kertoo kustantaja, Idemco. Eli odotus ei tod näk oo pitkä, mutta odotetaan kärsivällisesti ja koputetaan puuta. Over and out. |
Fortune 12.10.2003 16:04:55 | |
---|
Pääh, ja minä kun olin tulossa sen perässä messuille. No, kaipa siellä voi muuten käydä ammattilaisia ihmettelemässä, kun ilmaiseksi pääsee. |
Vilhelmus 12.10.2003 16:07:22 | |
---|
Pääh, ja minä kun olin tulossa sen perässä messuille. No, kaipa siellä voi muuten käydä ammattilaisia ihmettelemässä, kun ilmaiseksi pääsee. Saa nähdä pitääkö itse lähteä myös, vaikka minäkin olisin ollut myös kirjasta kiinnostunut. |
Fortune 12.10.2003 16:10:15 | |
---|
Saa nähdä pitääkö itse lähteä myös, vaikka minäkin olisin ollut myös kirjasta kiinnostunut. Minä päivänä meinasit, niin tietää tulla tillistelemään. Vaikutan itsekin vähemmän paikalle kuulumattomalta, kun on edes alan opiskelija lähettyvillä :) Eikun olenhan minäkin opiskelija, kun "Audio-Visual" on kyseessä, graafinen tekniikka lienee visuaalista tekniikkaa. |
Vilhelmus 12.10.2003 16:12:33 | |
---|
Minä päivänä meinasit, niin tietää tulla tillistelemään. Vaikutan itsekin vähemmän paikalle kuulumattomalta, kun on edes alan opiskelija lähettyvillä :) Kannattaa silti pitää huolta etteivät luule, että tunnet minut, kun "asiantuntevasti" renkkaan laitteita huoltokuntoon. Mutta en tosiaan tiedä vielä, kerron sitten jos/kun tiedän. |
kivi 12.10.2003 16:16:41 (muokattu 12.10.2003 17:23:35) | |
---|
Pääh, ja minä kun olin tulossa sen perässä messuille. No, kaipa siellä voi muuten käydä ammattilaisia ihmettelemässä, kun ilmaiseksi pääsee. Mä olen itse vähän kahden vaiheilla, pidänkö lomaa vai tuunko messuille. Jos tuun, löydätte mut potkimasta videotykkien renkaita ja mumisemasta partaani - pro-meininki pitää talouden t-paidoissa :-) T: nimim. "Vyö = avainnippu, Leatherman, Victorinox, Maglite, puhelin ja Zippo" - bongaa roudari. Hoho! |
Cornflake 12.10.2003 17:32:47 | |
---|
Vai ei sitä opusta saakaan vielä messuilla käteensä. Messuille tulen pällistelemään joka tapauksessa. Varmaankin perjantaina. |
hemmo 12.10.2003 17:55:42 | |
---|
Otetaanko pikkumiitti messuilla pe klo 12? Säröä beibi! |
Vai myöhästyy se... ettei olisi kirjailija juonut ennakkoja:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
kivi 12.10.2003 19:50:08 | |
---|
Vai myöhästyy se... ettei olisi kirjailija juonut ennakkoja:) Ehei. Kirjailija ei oo osallinen myöhästymiseen, vaan kyseessä on kaikista osapuolista riippumaton force majeure kustantamon päässä. Kirjailija osti ennakolla mm. autoonsa uudet takaovet. |
Vilhelmus 12.10.2003 20:05:54 | |
---|
Otetaanko pikkumiitti messuilla pe klo 12? Katsotaan, mikä ettei, jos paikalle tullaan. |
Bonham 12.10.2003 20:25:18 | |
---|
Ehei. Kirjailija ei oo osallinen myöhästymiseen, vaan kyseessä on kaikista osapuolista riippumaton kustantamon päässä. Kirjailija osti ennakolla mm. autoonsa uudet takaovet. Kattokaa, jätkä elvistelee neliovisella autollaan:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Fortune 12.10.2003 20:29:27 | |
---|
Otetaanko pikkumiitti messuilla pe klo 12? Pääseekö tuolla vaparilla joka päivä sisään vai ottavatko pois eka visiitillä? Perjantai kyllä periaatteessa käy, 8-10 luentoja ja sitten vapaalle, sama kai tuo on Pasilaan raahautua. |
kivi 12.10.2003 20:33:59 | |
---|
Kattokaa, jätkä elvistelee neliovisella autollaan:) Ookko vähän kade? Pitää tulla turggusse näyttämään, miten meilläpäin saksalaiset rautaovet menee kiinni ja auki. :-) Ei vaan, ne edelliset olivat niin läpilahot, että toinen putosi saranoiltaan, ja toisessakin oli nyrkinmentävä reikä. |
Bonham 12.10.2003 20:35:32 | |
---|
Ookko vähän kade? Pitää tulla turggusse näyttämään, miten meilläpäin saksalaiset rautaovet menee kiinni ja auki. :-) Ei vaan, ne edelliset olivat niin läpilahot, että toinen putosi saranoiltaan, ja toisessakin oli nyrkinmentävä reikä. Ei vissiin katasastusmiehen mieleen. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Fortune 12.10.2003 20:37:11 | |
---|
Ei vissiin katasastusmiehen mieleen. Ttu, niille nyt kelpaa mikään, edes ehjät jarruletkut. Vaihdettiin ja havaittiin lähes uusiksi, katsastusmies näki niissä viiltoja ja murtumia. Voisi avautua, jos viitsisi. No, käsijarruremppa oli aiheellinen, että ei siinä mitään. Mutta parikymppiä meni hukkaan uusien jarruletkujen muodossa, prkl. |
Vilhelmus 12.10.2003 20:39:28 | |
---|
Voisi avautua, jos viitsisi. No, käsijarruremppa oli aiheellinen, että ei siinä mitään. Mutta parikymppiä meni hukkaan uusien jarruletkujen muodossa, prkl. Höh, minä sentään katsastin auton kerralla-läpi -meiningillä 600 euron huollon jälkeen. Seuraavana päivänä paskaksi. Että älä valita :) |
Cornflake 12.10.2003 20:40:54 | |
---|
hemmo: Otetaanko pikkumiitti messuilla pe klo 12? Mä en ole ihan saletti monenko aikaan kerkeän paikalle, voi olla että menee myöhempään kuin klo 12. |
Fortune 12.10.2003 20:46:14 | |
---|
Höh, minä sentään katsastin auton kerralla-läpi -meiningillä 600 euron huollon jälkeen. Seuraavana päivänä paskaksi. Että älä valita :) 600 euroa, huhhuh. Jos noin kalliilla pitäisi huoltaa, niin kävisin ajamassa koko lotjan kalliolta alas :) 70e meni remonttiin, mutta vituttaahan tuo silti. Hemmetin rahareikä. |
hemmo 12.10.2003 20:46:32 | |
---|
Mä en ole ihan saletti monenko aikaan kerkeän paikalle, voi olla että menee myöhempään kuin klo 12. Laitetaanko backstagelle kysely tulisko muitakin? Säröä beibi! |