Aihe: Auttakaapa! Kaikenlaisia kysymyksiä on.
1
offerotorium
17.06.2006 17:02:00 (muokattu 17.06.2006 17:03:58)
Eli kaipaisin vastausta näihin muutamiin kysymyksiin!

1) Alustavaa järjestystä pedaaleille kaipaisin. Siitä ite syynään sitten. Pedaalit ovat:
Ibanez Delay
Ibanez Chorus
Boss Flanger
Boss Sd-1
Fulltone octaver
Digitech whammy 4
Crybaby 535Q
Planet wawes viritin pedaali
Bossin volumepedaali
Ehx Holiest Grail

2) Vahvistimeni on Engl Powerball ja siinä on efektiluuppi, joten kannattaisiko delay ja reverbi laittaa siihen? Tulee vaan enemmän noita piuhoja sitten. Pedaalit menevät pedalboardiin kiinni.

3) Miten saan mahdollisimman hurinattoman setin tuosta?

Ja kiitoksia vastanneille!!!
tommiot
17.06.2006 17:06:20 (muokattu 17.06.2006 17:12:40)
1) Alustavaa järjestystä pedaaleille kaipaisin. Siitä ite syynään sitten. Pedaalit ovat:
Ibanez Delay
Ibanez Chorus
Boss Flanger
Boss Sd-1
Fulltone octaver
Digitech whammy 4
Crybaby 535Q
Planet wawes viritin pedaali
Ehx Holiest Grail

Viritin -> Wahi -> Whammy -> Oktaaveri -> SD-1 -> Etuaste -> Flanger -> Chorus -> Delay -> Reverb -> Pääte

Jotenkin noin? Riippuu tietty siitä mitä saundia haluat :)

2) Vahvistimeni on Engl Powerball ja siinä on efektiluuppi, joten kannattaisiko delay ja reverbi laittaa siihen? Tulee vaan enemmän noita piuhoja sitten. Pedaalit menevät pedalboardiin kiinni.

Mä laittaisin luuppiin, mutta se on edelleen siitä kiinni minkälaisen saundin haluat. Delay ei isoilla gaineilla oikein toimi särön edessä.

3) Miten saan mahdollisimman hurinattoman setin tuosta?

Käytä hyviä piuhoja ja hyviä muuntajia.
kimurantti1
17.06.2006 17:55:51 (muokattu 17.06.2006 17:56:06)
Delay ei isoilla gaineilla oikein toimi särön edessä.

Miksei toimi? Kyllä mulla ainakin hyvin toimii. Sitten jos on monta delayhäntää, niin niistä tulee yksi toisensa jälkeen puhtaampia (mun mielestä varsin hyvän kuuloinen juttu).
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa? Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl...
Thule
17.06.2006 18:31:17
Jos jossain pedaalissa on tuplaulostulo, niin viritin on käytännöllistä tuikkaista siihen. Eipä ole ainakaan "verkonpainona" ketjussa :)
13
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)