DimensioN 17.06.2006 11:40:51 | |
---|
Suomesta ei mistään tunnu löytyvän kyseistä kitaraa.. ei edes kauppojen maahantuojalla. Joten ajattelin, että jos tilaisin ulkomailta. Onko ketään muita tilannut tällaisia "semikalliita" kitaroita ulkomailta? Ajattelin, että jos pystyisitte antamaan luotettavien kauppojen nimiä/osotteita/kokemuksia niistä. Thomann on suljettu vaihtoehto. KIITOS! :) Keep On Trucking.. |
joukov 17.06.2006 12:12:04 | |
---|
Katsopa vaikka ruotsalaisten musiikkiliikkeiden sivuilta. Osoitteita löytyy haulla täältä foorumilta. |
Härski 17.06.2006 14:14:34 (muokattu 17.06.2006 14:15:25) | |
---|
Samaa kitaraa olen tässä katsellut kans. Ehdottomasti noista Standardeista hienoin, mutta myös harvinaisin (en ole Suomessa nähnyt myytävänä _missään_) ja myös kallein. |
Jackie 17.06.2006 16:13:40 | |
---|
Thomannilla se ois hyllyssä, mut ei väkisin. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
Thomannilla se ois hyllyssä, mut ei väkisin. Niinpä, mutta se on edelleen hieman hinta(hta)va. Käytetyt kun ovat reilusti halvempia. Mut kaippa se on kohta tuolta saksasta tilattava, ja jos kerran sieltä tilataan, niin sitten pitää puntaroida tarkkaan tuon Natural Burstin ja Violet Burst Goddesin välillä. |
kojones 17.06.2006 22:27:32 | |
---|
Niinpä, mutta se on edelleen hieman hinta(hta)va. Käytetyt kun ovat reilusti halvempia. Mut kaippa se on kohta tuolta saksasta tilattava, ja jos kerran sieltä tilataan, niin sitten pitää puntaroida tarkkaan tuon Natural Burstin ja Violet Burst Goddesin välillä. Itse painiskelen näiden välillä, ja en kyllä aio Saksasta tilata. http://www.boxymusic.com/pages/product.lasso?id=044891 http://www.boxymusic.com/pages/product.lasso?id=044885 Toimituskulut 70e, mutta mitään omaa kokemusta ei kyllä Boxymusicista ole. Onkos kukaan tuolta tilannut mitään? |
Härski 17.06.2006 22:38:07 | |
---|
|
Les Fender 17.06.2006 23:10:26 | |
---|
Toimituskulut 70e, mutta mitään omaa kokemusta ei kyllä Boxymusicista ole. Vaikuttaa mielenkiintoiselta kun noi Gibojen hinnat on muualla nousseet pilviin. Kertokaa kokemuksia jos on tahi tulee. "Living is easy with eyes closed!" |
Jeltz 17.06.2006 23:51:30 | |
---|
Vaikuttaa mielenkiintoiselta kun noi Gibojen hinnat on muualla nousseet pilviin. Kertokaa kokemuksia jos on tahi tulee. Toimitusajat pitkiä. Itse tilasin Zildjianin haikanpellit, kesti 6 viikkoa. Alapellissä oli kaksi halkeamaa, ja meni takuuseen siis. Kannattanee huomata, että takuupalautuksen toimituskulut Belgiaan asiakas joutuu maksamaan itse. Suomeksi tuolta ei palvelua saa, mutta Lontoon murteella kommunikointi onnistuu mainiosti, ja kysymyksiinkin saa vastauksen nopeasti. |