Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Richie Sambora
1 2 3 4 5
Player
11.10.2003 19:54:59 (muokattu 11.10.2003 20:04:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks kukaan tullu ajatelleeks miten hyvä kitaristi Sambora oikeestaan on?
Se on ainaki mun mielestä yks parhaimpia
 
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Brian May jr.
11.10.2003 20:06:15 (muokattu 13.10.2003 15:30:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan sillä tekniikka hallussa, ei siinä mitään.
 
EDIT: Ainiin, vaikka ne sen vibratot Alwaysin soolon lopussa on kyllä aivan hirveät, johtuvatko sitten soundista tai taidosta, en tiedä.
 
Tyylilaji nopeuden edelle! Ja se on tosi!
Cletus Awreetus
11.10.2003 20:18:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks kukaan tullu ajatelleeks miten hyvä kitaristi Sambora oikeestaan on?
Se on ainaki mun mielestä yks parhaimpia

 
En ole tullut ajatelleeksi...
 
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Joees
11.10.2003 22:06:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä on kyllä. Yksi minun suosikeista myös.
 
Groooove is in heart!
LaXu
11.10.2003 23:37:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä on kyllä. Yksi minun suosikeista myös.
 
Kuten myös.
Super-Jari
12.10.2003 16:12:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova soittaja on. Tosin Bon Jovissa ei välttämättä pääse ihan kaikkia taitojaan näyttämään.
Hyvä niin.
 
Jumalan Kirjanpitäjä
Flash
12.10.2003 17:05:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä on kyllä. Yksi minun suosikeista myös.
 
Samat sanat. Aliarvostettu kepittäjä.
 
Rust Never Sleeps
silhouette
12.10.2003 17:22:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan Sambora kaikinpuolin ihan ok kitaristi, mutta ei tosiaankaan pääse Bon Jovin kanssa näyttämään kaikkea osaamistaan.
 
Elämä on parasta huumetta!!!
Keppi
13.10.2003 08:35:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jospas sillä ei oo mitään tarvetta päästä näyttämään tekniikkaansa?!;) Sekin on mahdollista...
Oon joskus kuunnellu sen omia soololevyjä, eikä ne nyt mitenkään hirveen radikaalisti poikkee siitä, mitä se tekee Bon Jovissa, eli Sambora todennäköisesti tykkää tollaisesta tavasta soittaa. Varmasti Jon antaa Ritchien soittaa juuri sellaisia sooloja, kun tämä haluaa. Sambora sai varmaan tarpeekseen noista hevi-lirutuksista silloin tukkahevikaudella;)
Mun mielestä Ritchie soittaa hyvin ja tyylillä. En mä ymmärrä miks sen pitäis ton enempää soittaa?!
 
"Kyllähän vaikeita biisejä osaa kuka tahansa tehdä, mutt tehkääpä Ukko Nooa uudestaan?!"-Dave Lindholm
Joees
13.10.2003 13:48:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jospas sillä ei oo mitään tarvetta päästä näyttämään tekniikkaansa?!;) Sekin on mahdollista...
Oon joskus kuunnellu sen omia soololevyjä, eikä ne nyt mitenkään hirveen radikaalisti poikkee siitä, mitä se tekee Bon Jovissa, eli Sambora todennäköisesti tykkää tollaisesta tavasta soittaa. Varmasti Jon antaa Ritchien soittaa juuri sellaisia sooloja, kun tämä haluaa. Sambora sai varmaan tarpeekseen noista hevi-lirutuksista silloin tukkahevikaudella;)
Mun mielestä Ritchie soittaa hyvin ja tyylillä. En mä ymmärrä miks sen pitäis ton enempää soittaa?!

 
Aivan, vaikka on hyvä ja taitava kitaristi ei sitä tarvitse koko ajan olla todistelemassa. Mun mielestä se on kypsyyttä, mitä monella kitaristilla ei ole.
 
Groooove is in heart!
Keppi
13.10.2003 14:25:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan, vaikka on hyvä ja taitava kitaristi ei sitä tarvitse koko ajan olla todistelemassa. Mun mielestä se on kypsyyttä, mitä monella kitaristilla ei ole.
 
Nimenomaan näin...ja yleensähän siinä käy just sillain, ett laatu laskee;)
 
"Kyllähän vaikeita biisejä osaa kuka tahansa tehdä, mutt tehkääpä Ukko Nooa uudestaan?!"-Dave Lindholm
Acid_Dare
13.10.2003 14:58:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tykkään myös noista Richien soolo levyistä, oikeastaan enemmän kuin Bon Jovista. Äijä ei ole mielestäni muuten hassumpi laulajana kuin biisientekijänäkään.
 
Keppi
13.10.2003 15:57:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se musta paremmin laulaa, kun Jon ja onhan tuon Jon itsekkin myöntäny;)
 
"Kyllähän vaikeita biisejä osaa kuka tahansa tehdä, mutt tehkääpä Ukko Nooa uudestaan?!"-Dave Lindholm
Player
13.10.2003 16:00:33 (muokattu 13.10.2003 16:01:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomasin ite saman asian ku kuuntelin stranger in this town biisin, se laulo paremmin ku ite Bon Jovi.
EDIT:Mistäköhän se johtuu et Sambora on aliarvostettu?
 
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Flash
13.10.2003 17:06:54 (muokattu 13.10.2003 17:09:04)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tykkään myös noista Richien soolo levyistä, oikeastaan enemmän kuin Bon Jovista. Äijä ei ole mielestäni muuten hassumpi laulajana kuin biisientekijänäkään.
 
Olen samaa mieltä. Kaikki Bon Jovitkin löytyy, mutta noita Samboran soololevyjä tulee kuunneltua enemmän.
 
EDIT:Mistäköhän se johtuu et Sambora on aliarvostettu?
 
EDIT: Varmaankin siitä, että ukko soittaa Bon Jovissa, joka ei ole maailman arvostetuin bändi.
 
Rust Never Sleeps
Player
13.10.2003 17:40:27 (muokattu 13.10.2003 17:41:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on silleen ihme et kuin ne ei oo kauheen arvostettuja, mut siit huolimatta niitten levyt myy hyvin (on tullu kaikki levyt haalittua).
EDIT:Miten hyvät kokonaisuudet noi Samboran levyt on?
 
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Super-Jari
13.10.2003 19:22:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Ritchie soittaa hyvin ja tyylillä. En mä ymmärrä miks sen pitäis ton enempää soittaa?!
 
En minä ihan tuota tarkoittanut. Noista BJ biiseistä ei vaan välttämättä kuule että osaa muutakin kuin kompata ja vetää rasvasia sooloja. Kova jätkä se on.
 
Jumalan Kirjanpitäjä
Cletus Awreetus
13.10.2003 19:54:55 (muokattu 13.10.2003 19:55:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei liity nyt mitenkään aiheeseen mutta faija kertoi joskus muinoin että sen firman pomon naapureina asuu toisella puolella Bruce Springsteen ja toisella puolella Jon Bon Jovi. Tuli vaan mieleen...
 
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Player
13.10.2003 20:44:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei liity nyt mitenkään aiheeseen mutta faija kertoi joskus muinoin että sen firman pomon naapureina asuu toisella puolella Bruce Springsteen ja toisella puolella Jon Bon Jovi. Tuli vaan mieleen...
 
Voipi olla mahdollista jos sattu asumaan New Jesseyn alueelta, sieltähän ne molemmat tulloo
 
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
Flash
14.10.2003 09:29:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EDIT:Miten hyvät kokonaisuudet noi Samboran levyt on?
 
Mielestäni molemmat ovat kokonaisuutena erittäin hyviä. Stranger In This Town on enemmän kitaravetoinen levy. Siltä löytyy bluesahtavampaa kamaa (Clapton on vierailevana kitaristina yhdellä kappaleella) ja myös hyvin Bon Jovi tyylistä matskua.
 
Undiscovered Soul on taas ehkä enemmän singer-songwriter tyylinen levy ja enemmän kallellaan aikuisrokkiin (hyvässä mielessä). Vähemmän kitarantilutusta kuin ekalla. Levyn nimikappale on eräs suurimmista suosikeistani.
 
Molemmat kannattaa siis ostaa!
 
Rust Never Sleeps
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «