aksiom 16.06.2006 11:30:10 | |
---|
Tänään nähdään luultavasti kisojen paras matsi, Hollanti - Norsunluurannikko. Molemmat huippupirteitä ja pelaavat mukavaa futista. No Robben hoitaa, sääli sinänsä. Norsunluurannikon näkisi mielellään jatkossa, mieluummin kuin Argentiinan. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
rc 16.06.2006 11:31:14 | |
---|
Se on hyvä kun joku kannattaa näitä pikkuvaltioita, joilla ei vielä ole mainittavaa jalkapallokulttuuria ja -historiaa takanaan. Puola, Paraguay ja Trinidad... ehkä yksi menee tuohon joukkoon. Puolalla on jopa MM-pronssi. Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei |
Ben_D 16.06.2006 17:50:32 | |
---|
|
greshgurt 16.06.2006 17:59:30 | |
---|
Peliesitysten perusteella Argentiinaa tulisi ehkä rakastaa, mutta pistäähän tuollainen ärsyttämäänkin. Hitto. Olisivat nyt serbit hitto taistelleet alusta lähtien. Kyllä Argentiina olisi ollut kaadettavissa. Tai ehkä todennäköisemmin ei. Mutta oli tuo Argentiinan hyvyys aika pitkälti myös S&M:n huonoutta. Kunhan noi argentiinalaiset ei vaan voittais mestaruutta. Tällä hetkellä vaikuttaisi Italian finaalivoitto Argentiinasta vaikuttaisi aika unelmatapaukselta! Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Jani The Rock 16.06.2006 18:16:35 | |
---|
Tällä hetkellä vaikuttaisi Italian finaalivoitto Argentiinasta vaikuttaisi aika unelmatapaukselta! No Suomi nyt voitti ne Euroviisut, mutta ihan mitä tahansa ei sentään tapahdu! The road never ends for me, kid. |
jjylli 16.06.2006 18:20:41 | |
---|
No Suomi nyt voitti ne Euroviisut, mutta ihan mitä tahansa ei sentään tapahdu! ei niin. ruotsi voittaa. |
Incarnation 16.06.2006 18:24:46 | |
---|
Argentiina nousi juuri äsken "hyvän kakkosen"-paikalta Brasilian rinnalle ykköseksi omien suosikkijoukkueideni listalla. Uskomattoman hienoa peliä. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
aleksi 16.06.2006 18:45:02 | |
---|
Argentiinalla tehokasta peliä, mutta mitään mahdottoman nerokasta ei mielestäni heidän pelinrakentelunsa ollut. Tevez ja Messi kuuluisivat mielestäni ensi pelissä avaukseen, mikäli kunto on kohdallaan, sillä sen verran uutta vauhtia ja taitoa he tuovat Argentiinan hyökkäykseen. Ennakkoarvailuihini tämä ei vaikuta. Serbia Montenegro pelasi tänään todella huonosti, kuten joku totesikin, ei voitto ollut pelkästään Argentiinan hyvyyttä. Toki tämä oli vakuuttava voitto ja sinänsä nostaa joukkueen mestarisuosikiksi, mutta suurimmat suosikit eivät ole vielä toisen kierroksen pelejä pelanneet. Katsotaan sitten taas. Ei tuolla tämän päivän pelillä ihan mikä tahansa olisi kaatunut. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
Jani The Rock 16.06.2006 19:08:05 | |
---|
Argentiinalla tehokasta peliä, mutta mitään mahdottoman nerokasta ei mielestäni heidän pelinrakentelunsa ollut. Mutta huomasitko, ettei yksikään Argentiinan maaleista syntynyt kaukolaukauksesta? The road never ends for me, kid. |
Loijaa 16.06.2006 19:10:16 | |
---|
Mutta huomasitko, ettei yksikään Argentiinan maaleista syntynyt kaukolaukauksesta? Tiedätkö, että niiden ei aina tarvitse syntyä niin. That's The Way That It Is |
Ben_D 16.06.2006 19:22:51 | |
---|
Turha selitellä, vaikka kuinka vihaisi Argentiinaa..helvetin hienoo peliä ja uskomaton prässi Serbien puolustukseen. Yksilöt kuten Crespo, Riquelme, Messi, Tevez, Cambiasso nousivat uskomattomalla tavalla esiin. Oli Serbien heikkoutta tai ei, mutta nättiä, nättiä...Ottaen huomioon, että Serbeille tehtiin karsinnoissa 1 maali.. |
HaloOfFlies 16.06.2006 19:26:32 | |
---|
JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Murskajaiset!!!!!! Juhlapäivä!!!!!!!!!!! -> http://www.cs.helsinki.fi/u/jhentila/ARGENTINA.JPG Äläpä nyt innostu. Se oli kuitenkin vasta toisen kierroksen toinen peli, ei finaali. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Tiedätkö, että niiden ei aina tarvitse syntyä niin. No voi hellanlettas sentään. Sitähän mä just ajoin takaa. Että kun on pokkaa haastaa vastustaja siinä maalin edessä ja pelata lyhytsyöttöpeliä, ei tarvi tyytyä roiskimaan niitä palloja 30 metristä. The road never ends for me, kid. |
Ben_D 16.06.2006 20:04:54 | |
---|
Äläpä nyt innostu. Se oli kuitenkin vasta toisen kierroksen toinen peli, ei finaali. Miks mä en saa innostua? Itseasiassa innostuin Argentiinan joukkueesta jo 20 vuotta sitten. Lippu on liehunut terassilla viime lauantaista lähtien...ja tulee toivottavasti liehumaan vielä pitkään. Mikään urheilujoukkue maailmassa ei ole hienompi kun Argentiinan jalkapallomaajoukkue...ei edes Kerho. |
Jkob 16.06.2006 21:07:39 | |
---|
Miks mä en saa innostua? Itseasiassa innostuin Argentiinan joukkueesta jo 20 vuotta sitten. Lippu on liehunut terassilla viime lauantaista lähtien...ja tulee toivottavasti liehumaan vielä pitkään. Mikään urheilujoukkue maailmassa ei ole hienompi kun Argentiinan jalkapallomaajoukkue...ei edes Kerho. Oma joukkue, Valencia, Argentiina, Newcastle. Sitten vasta Kerho :) Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
Ben_D 16.06.2006 21:28:39 | |
---|
Nyt jos koska pitää olla innoissaan "omiensa" puolesta. Ei tätä herkkua ole kun joka neljäs vuosi. |
Flow 16.06.2006 21:43:35 | |
---|
Mulla liehuu englannin lippu, koska olen asunut siellä ja elänyt sen "fanaattisuuden". Hirveä futisfani en ole, mutta kyllä sitä kavereille toivoo hyviä bileitä. Samalla myös itselle, olenhan myös itse pelannut englantilaisessa seurassa, tosin hyvin pienessä ja vai kaksi kuukautta... Huvittavinta tässä on se, etten vieläkään osaa kunnolla potkia palloa, vaikka joskus muuta väittävät...Paska olen... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Flow 16.06.2006 21:43:47 (muokattu 16.06.2006 21:44:31) | |
---|
Mulla liehuu englannin lippu, koska olen asunut siellä ja elänyt sen "fanaattisuuden". Hirveä futisfani en ole, mutta kyllä sitä kavereille toivoo hyviä bileitä. Samalla myös itselle, olenhan myös itse pelannut englantilaisessa seurassa, tosin hyvin pienessä ja vai kaksi kuukautta... Huvittavinta tässä on se, etten vieläkään osaa kunnolla potkia palloa, vaikka joskus muuta väittävät...Paska olen... edit. ja läski.. ja surkea editoimaan... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
M-Juhana 16.06.2006 21:58:06 | |
---|
Nyt jos koska pitää olla innoissaan "omiensa" puolesta. Ei tätä herkkua ole kun joka neljäs vuosi. Pitääkö mun olla sun kanssa samaa mieltä ? :-) 1954 Bern
1974 München
1990 Rome
2006 Berlin ? |
Ben_D 16.06.2006 22:28:39 (muokattu 16.06.2006 22:28:59) | |
---|
Pitääkö mun olla sun kanssa samaa mieltä ? :-) Totta vitussa....vaihda avataris ;() |