Uskaltaisitko seuraavanlaista suositella, vai onko joku tietty merkki/malli tuohon noin 100e hintaluokkaan tiedossa, joka olisi ehdottomasti valintasi?
http://www.vekoy.com/product_info.p … p?cPath=94_132&products_id=1122 Ei varsinasesti mitään mallia,itselläni on Mastechin perusmalli,siinä on nuo samat ominaisuudet kuin esittämässäsi,mutta mukana ei tule kosteus,lämpö ja muitakaan hiluja,mittajohdotkin on kelvolliset,ja konkka-alue on 20uF asti,mulla on sitten erillinen kapasitanssimittari konkkia varten kun pääasiallinen käyttötarve sille on radiopuolen pF ja nF sarjan konkissa,on sillä monet elkotkin saaneet vaihtotuomion,mittausalue on pF--->mF(millifaradi) skaalalla.
laitan mittarimerkit halvimmasta kalliimpaan joita itse on tullut käytettyä,ja hyvin on toimineet.
Mastech--->Meterman---->Wavetek-----Fluke.
Tätä nykyä on tullut kaihottua kunnon analogista yleismittaria,Mastechilta löytyy
analoginen malli,analoginen on jotenkin mun mielestä mukavampi jos säätää,
siinä näkee heti muutoksen asteikolta ja kun on tottunut sellaiseen aikojen saatossa.Kalliimmissa digimittareissa on näytteenottotaajuus suurempi,ne reagoi
nopeammin muutoskiin,ja se älytön numeroiden pyöritys joka joskus vituttaa halvemman luokan mittareissa on poissa niistä,kannattaa laittaa vaikka paperille ylös mitä odottaa/haluaa mittarilta alkaen tuo DC-alueen ulottuuvuus,automaattinen alueen vaihto,monet haluaa tehollisarvon näyttöä,joissain näytöissä on numeronäytön lisäksi pylväsnäyttö ,näitähän riittää..
Analogisista mittareista kun tuli puheeksi täytypä tsekata Huutonetistä jos joku tarjoiaisi siellä analogista wanhan ajan mittaria ,mulla oli venäläinen TK43 (Goerzin kopio) 70-luvulla käytössä,pomminkestävässä peltiloodassa,siinä olis kunnon mittari jos sellaisen löytäis..
Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa..