FVampir 16.06.2006 16:36:40 | |
---|
Noniin.. Eli nyt ollu muutaman kuukauden tuo 120w malli ja hyvin metelöi! menin vaan kokeilemaan factoryasetuksia enkä piru vie enään saa takaisin samoja mahtavia soundeja mitkä itellä oli tallennettu! Eli ihan mielenkiinnostakin ja oman ajan säästämiseksi: millasia asetuksia teillä on käytössä, mistä tykkäilette jne? Itellä vielä ois huvkassa se hyvä leadisoundi sooloihin. Toinen mikä ois hauska tietää niin millasia riffittelysoundeja metallille ootte käytelleet? UK modernia itellä tullut eri asetuksilla käytettyä mutten löydä enään sitä samaa mikä oli ennen resetointia :/ Levykansitaidetta vailla? Ota yhteyttä tai käväse kattomassa www.lunaria-studios.com :) |
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
apenaattori 16.06.2006 20:23:15 (muokattu 16.06.2006 20:24:06) | |
---|
Mulle saa tehdä melkein mitä vaan. Eiku siis aivan mitä vaan. |
Synnyttäjä 16.06.2006 23:35:02 | |
---|
Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
FVampir 19.06.2006 10:19:06 | |
---|
Jeps.. tuossa käytin reippaasti taas vaan aikaa että löyty sellaset "omat" soundit taas... Jännä ku ei sinänsä tiedosta mikä se oma soundi on mutta piiiitkällä säätämisellä aina löytää sen miellyttävän ja hoksaakin että piru taas sitä ollaan tässä.. :D saas nähä kun tulee mikinvaihdos että muuttuuko homma :D Hankalinta tuossa oli löytää särösoundit jotka kuulostaa loistavilta reeneissä, kotona, ja siedettäviltä mikitettynä koneelle :D btw ooottako tuota vahvarin omaa lineouttia käyttäny muutenki ku kokeilumielessä. Levykansitaidetta vailla? Ota yhteyttä tai käväse kattomassa www.lunaria-studios.com :) |
meitu 19.06.2006 10:37:05 | |
---|
btw ooottako tuota vahvarin omaa lineouttia käyttäny muutenki ku kokeilumielessä. Mulla on ad50vt, sen lineoutilla äänittelin demokitarat levyn äänityksissä. Käytin modern uk-mallinnosta mutta ei oikein vakuuttanut. Ehkäpä kliini-osasto toimii paremmin myös lineoutista.
Ne jotka soittaa ne tietää |
Vilhelmus 19.06.2006 14:00:18 | |
---|
btw ooottako tuota vahvarin omaa lineouttia käyttäny muutenki ku kokeilumielessä. En. Jotain demojuttuja kans vetänyt, mutta ei pääse oikeuksiinsa ilman kaiutinta. Asetuksista yleensä; hevihommissa oon lähes poikkeuksetta käyttänyt tube screamer -mallinnusta buustaamassa Soldano-mallinnusta. Toimii kuin junan vessa. Tonelabilla kotisoitossa sama meininki. "No ei oikein. Oon niin PIHI! :D"
- Seraphim |