Aihe: Lehtileikkuri?
1
ZaGaali
15.06.2006 23:08:36
Onko kenelläkään kokemusta fonin lehtileikkureista?
Olen ajatellut itselleni sellaista, jos edes pari lehteä kymmenen paketista voisi pelastaa.
Ja yleensäkin mitä hyötyä on kyseisestä laiteesta?
Olen vain kuullut että lehtiä sillä voi pelastaa.
V1lleK
16.06.2006 11:00:25
Olen ajatellut itselleni sellaista, jos edes pari lehteä kymmenen paketista voisi pelastaa.

Ei ole kokemusta mutta olen itsekin ajatellut sellaisen hankkia. Ovat käsittääkseni aika tyyriitä. Rigotti ja Cordier lienevät valmistajina tunnetuimmasta päästä, vai?

Kai siitä jotain apua on, ei kai niitä muuten myytäisi?
Olen täällä erityisesti kahdesta syystä: saadakseni päteä ja tullakseni huomioiduksi.
ZaGaali
16.06.2006 11:27:31
Soitin Turun soitinlaineelle ja siellä sanottiin hinnaksi muistaakseni 30-40€ paikkeilla soittimen koosta riippuen. Leikkurin merkkiä en muista. Ymmärtääkseni sillä pystyy tasoittamaan lehden pään joka poistaa lehden päästä kaiken pienenkin rosoisuuden. Mutta niillä on niin paljon kysyntää, että jopa heillä kestää ainakin kuukauden kun seuraava erä leikkureita tulee ja aika iso erä kuullemma on tulossa.
tarrasque
17.06.2006 22:42:13

Osta ihmeessä. Sillä voipi pelastaa ns. kulahtaneita lehtiä, jotka on iän myötä täten kulahtaneet. Hintaa kyseisellä vehkeellä on n. 30e.
THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)