mklami 14.05.2006 18:06:10 | |
---|
Mites Mklamin Turku opinnoille käy jos pääset Sibaan? Jatkuvat siinä ohessa sen verran kuin ehtii. Kuka muuten olet? (Nimimerkkisi ei oo kauheen informatiivinen) :) Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen.
---
Ei pidä yrittää perse edellä puuhun. |
Sävis 14.05.2006 18:43:06 | |
---|
Sitä myös mietin, että oliko se hyvä vai huono merkki, että aikataulussa ilmoitetun haastattelun keston (20 min.) sijasta lautakunta piti mua siellä 45 minuuttia. Pitemmän ajan osaltaan mahdollisti se, että mun jälkeen vuorossa ollut oli peruuttanut tulemisensa. Mutta toisaalta, yhdessä vaiheessa lautakunta totesi, että aika taitaa loppua, mutta sitten totesivat, että "eihän tässä nyt kiirettä ole kun se seuraava peruutti." Hyvä merkki ehdottomasti! Mullakin muistaakseni venyi se haastattelu 40 minuuttiin. Eivät ne herrat tuhlaa aikaansa sellaiseen hakijaan, jolla ei ole mitään mahdollisuuksia. |
Herra-X 18.05.2006 15:51:54 | |
---|
Hyvä merkki ehdottomasti! Mullakin muistaakseni venyi se haastattelu 40 minuuttiin. Eivät ne herrat tuhlaa aikaansa sellaiseen hakijaan, jolla ei ole mitään mahdollisuuksia. Länsiö ja Puumala alkoivat vänkäämään siitä tarvitseeko minun analysoida jotain teosta. Puumala voitti ja analysoin onneksi olimme harjoitelleet sitä tunnilla. Lautakunta oli yllättynyt, että osasin soittaa pianoa niin hyvin vaikken tunneilla ole kymmeneen vuoteen käynyt ja mainitsemani säveltäjät olivat kuulemma "oikeita vastauksia". Ihan hyvä fiilis jäi kaiken kaikkiaan, mutta 16. päivää odotellessa. Ehkä pääsen, ehkä en. Kun ei yhtään tiedä miten ne ottavat tuonne nuorisolle. "Ai Beethoven?"
kalamies#39 >-)))> |
Sfp 18.05.2006 20:58:35 | |
---|
En minä kukaan erikoinen. Muusikon ketale :) |
Sfp 26.05.2006 11:53:37 | |
---|
Kuinkas paljon Sibaan katotaan koukutodistuksia ja yo todistusta esim.? Painoarvoa paljonkin? |
mklami 15.06.2006 14:45:31 | |
---|
Huomenna sitten tulee tulokset. Takana on kuukausi tuskaista odottelua. Olen yrittänyt asennoitua niin, etten pääse. Silloin pettymys olisi ehkä pienempi (vaikka kyllä se tulee päähän ottamaan, ja kovaa). En tosiaankaan tiedä, miten käy, liian toiveikas en uskalla olla. Huomenna sen sitten näkee. Mitkäs fiilikset muilla hakeneilla on? Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
---
Sävis 15.06.2006 15:34:02 | |
---|
Kuinkas paljon Sibaan katotaan koukutodistuksia ja yo todistusta esim.? Painoarvoa paljonkin? Oho. Tällaistakin oli kysytty. Eipä kai kauheasti katsota. Mutta koska Sibelius-Akatemia on yliopisto, pitää lukio olla suoritettuna. |
Sävis 15.06.2006 15:34:36 | |
---|
Huomenna sitten tulee tulokset. Takana on kuukausi tuskaista odottelua. Olen yrittänyt asennoitua niin, etten pääse. Silloin pettymys olisi ehkä pienempi (vaikka kyllä se tulee päähän ottamaan, ja kovaa). En tosiaankaan tiedä, miten käy, liian toiveikas en uskalla olla. Huomenna sen sitten näkee. Mitkäs fiilikset muilla hakeneilla on? Mä pidän kaikille peukkuja. Huomenna sitten kaikki tulee heti tänne kertomaan, että pääsikö. |
Sfp 15.06.2006 17:32:11 | |
---|
mut klami hei :) sulla on sentään opiskelupaikka alla jo niin ei tarvii ihan puilla paljailla olla, vaikka kyllä ymmärrän miksi se ottais pannuun jossei pääsis. |
Sharkman 15.06.2006 19:35:30 | |
---|
Tiedän jo varmasti etten pääse. Säveltapailujutut oli vielä vähän liian hakusessa, enkä saanut siinä haastattelussa pistettyä parastani. Toisaalta mulle se on jo tarpeeksi tunnustusta, että kutsuivat sävellysnäytteideni perusteella kokeisiin. Se toinen sävellysnäyte löytyypi tuosta musiikkinäyte linkistäni. Saa kommentoida. Haluan vain päästä pätemään. |
philias23 15.06.2006 20:18:23 | |
---|
Tiedän jo varmasti etten pääse. Säveltapailujutut oli vielä vähän liian hakusessa, enkä saanut siinä haastattelussa pistettyä parastani. Toisaalta mulle se on jo tarpeeksi tunnustusta, että kutsuivat sävellysnäytteideni perusteella kokeisiin. Se toinen sävellysnäyte löytyypi tuosta musiikkinäyte linkistäni. Saa kommentoida. Hienoja sävellyksiä. Ehkä sellaista "tarkemmin asian ytimeen" -juttua voi miettiä lisää..Ja mä en oo aina niin vakuuttunut siitä että hyvään sävellykseen tarvitaan pianolla 5,6biljoonaa säveltä:) |
Sävis 16.06.2006 09:11:47 | |
---|
Onnea mklamille! Muista ei sitten voikaan tietää, kun nimimerkistä ei voi tehdä päätöksiä nimestä. :) |
Onnea mklamille! Muista ei sitten voikaan tietää, kun nimimerkistä ei voi tehdä päätöksiä nimestä. :) Kiitos!!! :) :) :) Enpä uskaltanut uskoa pääseväni sisään. Nyt on aivan älyttömän hyvä olo, en varmaan pysty tänään ollenkaan keskittymään kesätöihin :) Keitähän nuo muut olivat, mahtavatko olla täältä tuttuja? Nimimerkeistä ei tosiaan pysty sanomaan. Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
---
Sävis 16.06.2006 09:32:21 | |
---|
Kiitos!!! :) :) :) Enpä uskaltanut uskoa pääseväni sisään. Nyt on aivan älyttömän hyvä olo, en varmaan pysty tänään ollenkaan keskittymään kesätöihin :) Onneksi onkin perjantai. :) Onpas mukavaa, että opiskellaan syksyllä samassa paikassa. Keitähän nuo muut olivat, mahtavatko olla täältä tuttuja? Nimimerkeistä ei tosiaan pysty sanomaan. Nuorisolle on näköjään päässyt kolme sävellykseen, se on aika paljon. Olisiko joku täältä? Tulkaa nyt kertomaan! |
mklami 16.06.2006 09:48:52 (muokattu 16.06.2006 09:49:22) | |
---|
Onneksi onkin perjantai. :) Onpas mukavaa, että opiskellaan syksyllä samassa paikassa. Onneks tosiaan on perjantai :) Jep, jännä juttu, että ollaan sitten samassa talossa, ja molemmat on aiemmin olleet Teirilällä. Pitikin muuten kysyä, että miten Akatemiassa kunkin opiskelijan oma sävellyksenopettaja määräytyy, ihan arpomalla vai miten? Nuorisolle on näköjään päässyt kolme sävellykseen, se on aika paljon. Olisiko joku täältä? Tulkaa nyt kertomaan! Muistan pääsykokeista yhden 17-vuotiaan kaverin, joka oli pyrkimässä nuorisopuolelle. En kyllä tiedä oliko hän mnettiläinen vai ei. Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
---
Sävis 16.06.2006 10:11:25 | |
---|
Pitikin muuten kysyä, että miten Akatemiassa kunkin opiskelijan oma sävellyksenopettaja määräytyy, ihan arpomalla vai miten? Oman toivomuksen saa esittää ja aika usein kai sen mukaan se sitten määräytyykin. Kannattaa laittaa asiasta sähköpostia vaikkapa Veli-Matti Puumalalle, joka varmasti osaa neuvoa asiassa. Mä tein niin, kun tiesin haluavani Veli-Matille, niin laitoin suoraan sähköpostia hänelle sekä osastonjohtajalle. Muistan pääsykokeista yhden 17-vuotiaan kaverin, joka oli pyrkimässä nuorisopuolelle. En kyllä tiedä oliko hän mnettiläinen vai ei. Tässähän sitä on kiva arvuutella. :D |
Sharkman 16.06.2006 10:15:30 | |
---|
Nyt on kyllä maailmankirjat sekaisin.. Tässä täytyy olla joku virhe. Mulle kävi aikasemmin musiikkitieteeseen hakiessani niin, että ne vahingossa lähettivät semmosen tervetuloa opiskelemaan lapun ja sitten kävikin ilmi etten ollut päässytkään sisään.. jotenki nyt on skeptinen fiilis tän hyväksymistodistuksen kanssa vaikka siinä lukeekin että "Junkala, Juhani Antero Sinut on hyväksytty hakemuksesi ja valintakokeiden tulosten perusteella..." Pitäisiköhän soittaa ja varmistaa.. Ne pääsykokeet meni niin surkeasti etten voinut päästä sisään. Haluan vain päästä pätemään. |
V Aalto 16.06.2006 10:38:05 | |
---|
Jes, onnea mklamille ja toivon mukaan Sharkmanillekin, säveltekeehän hyvin sit kans! |
baron 16.06.2006 10:40:39 | |
---|
Jes, onnea mklamille ja toivon mukaan Sharkmanillekin, säveltekeehän hyvin sit kans! Joo onnea, kiva että olette yhden portaan tavoitteistanne saavuttaneet! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Sävis 16.06.2006 10:41:05 | |
---|
Nyt on kyllä maailmankirjat sekaisin.. Tässä täytyy olla joku virhe. Mulle kävi aikasemmin musiikkitieteeseen hakiessani niin, että ne vahingossa lähettivät semmosen tervetuloa opiskelemaan lapun ja sitten kävikin ilmi etten ollut päässytkään sisään.. jotenki nyt on skeptinen fiilis tän hyväksymistodistuksen kanssa vaikka siinä lukeekin että "Junkala, Juhani Antero Sinut on hyväksytty hakemuksesi ja valintakokeiden tulosten perusteella..." Pitäisiköhän soittaa ja varmistaa.. Ne pääsykokeet meni niin surkeasti etten voinut päästä sisään. No kyllä sä nyt vaan oot päässy. Voithan sä tietty soittaa, jos noin kovastin epäilyttää. Onnea kuitenkin! :D |