Aihe: nyt apu-akustinen?
1
arvid70
15.06.2006 06:58:01
eli turussa ollaan, eli mistä kannattaa ostaa, tahi mennä? tarvitten akustisen ei ylikallis ja mielummin se puolisyvälläkopalla?
siis jotain yamahaa oon katellu jok.u apx, mutta nyt jos koskaan neuvot on tarpeen
KAUPPIAANPUHETTA!!
moses malone
15.06.2006 08:09:16
Turussa on F-musiikki ja siellä ainakin on Yamahoita.
arvid70
15.06.2006 10:01:05
Turussa on F-musiikki ja siellä ainakin on Yamahoita.

okei nyt vasta hokasin että otsikkoki on mitä on, mutta muuten, niin kai tua on sit pakko kattoo, jos ei tuu muita ehdotuksia mistä keppinne ostatte Durkkuses?

Palvelu? Hinnat? Tinkiminen? Laatu?
KAUPPIAANPUHETTA!!
McNulty
15.06.2006 10:14:41 (muokattu 15.06.2006 10:18:01)
Meinasin jo otsikosta että kyseessä on 60-luvun Apu-lehti jossa mainostettiin halpaa akustista kitaraa. Esim. meidän faija sijoitti joskus nuoruudessaan sellaiseen :)

Apu-akustinen...

Asiaan... minusta Turku on jotenkin köyhä musakauppojen suhteen, ikinä en ole turkkulaisten musakaupoista mitään löytänyt. Oiskohan Soitin Laineella mitään fiksua?
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
http://www.myspace.com/dimeshred
arvid70
15.06.2006 10:16:43
Meinasin jo otsikosta että kyseessä on 60-luvun Apu-lehti jossa mainostettiin halpaa akustista kitaraa. Esim. meidän faija sijoitti joskus nuoruudessaan sellaiseen :)

Apu-akustinen...

Sori joo olin vähä hukassa =) itteeki naurattaa ja hävettää, mutta itse asia ei naurata ku GAS päällä ja kerranki turuus
KAUPPIAANPUHETTA!!
arvid70
15.06.2006 10:37:00
kertokaa ny, tuleeko mieleen heti jotain kivaa ns.ei täys-syvää akustista jonka hinta n:500€ ku tarttis jonku semmosen
KAUPPIAANPUHETTA!!
McNulty
15.06.2006 10:40:16
Ibanez Talman? :)
Itse en kyllä diggaillut lainkaan noiden ohuesta soundista. Vaikka soitti voimalla niin kitara ei reagoinut mitenkään. Oletko nyt aivan varma että sellainen ohutkoppainen on siun juttu?

Olethan testannut Ovationit tai Applauset by Ovation akustiset? Niissä on se "muovinen" soupbowl kaikukoppa.
Ronsto
15.06.2006 11:32:30

Apu-akustinen...

Asiaan... minusta Turku on jotenkin köyhä musakauppojen suhteen, ikinä en ole turkkulaisten musakaupoista mitään löytänyt. Oiskohan Soitin Laineella mitään fiksua?

Soitin Laine on ihan surkia kauppa. Mun mielestä F-musiikki on paras musakauppa Turussa. Oon aina ostanu sieltä kaikki musiikkivermeet.
Ja näin...
arvid70
15.06.2006 19:39:26
Ibanez Talman? :)
Itse en kyllä diggaillut lainkaan noiden ohuesta soundista. Vaikka soitti voimalla niin kitara ei reagoinut mitenkään. Oletko nyt aivan varma että sellainen ohutkoppainen on siun juttu?

Olethan testannut Ovationit tai Applauset by Ovation akustiset? Niissä on se "muovinen" soupbowl kaikukoppa.

No joo o. no tua oli puoliksi heräteostos, ja kuinka jhassua että näin kävi että ton Tlmannin ostin ku tarpeeks väänsin myyjän kanssa, ihan ok tua noin muuten on mutta niinku sanoit soundi nyt o vähä ohukainen.

Arvid70 Kiittää ja Kuittaa!
KAUPPIAANPUHETTA!!
McNulty
15.06.2006 19:44:55
No joo o. no tua oli puoliksi heräteostos, ja kuinka jhassua että näin kävi että ton Tlmannin ostin ku tarpeeks väänsin myyjän kanssa, ihan ok tua noin muuten on mutta niinku sanoit soundi nyt o vähä ohukainen.

Arvid70 Kiittää ja Kuittaa!

Jees, nättejä ne on mutta ei tarjoa ihan sitä perinteisintä akkari-soundia. Tai ainakin minun korvani ovat niin jämähtäneet dread/jumbo/grand audit. meininkiin. Talman on kuitenkin näppärä esim. mökillä tai nuotiopiirissä missä riittää se "peruskomppaus".

Onnea GASin hetkellisestä lamaannuttamisesta :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)