Parempi kuin OZ! aika vaikea uskoa :D mut pitää tutustua, vankilasarjat on jees, kunhan niissä on tarpeeks toimintaa, ei siis mitään ämmäsarjojen suhdepaskaa. hoho THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Safaweb 15.06.2006 22:12:09 | |
---|
Kaveri taisi sanoa, että sitten kun sarja jatkuu, se jatkuu jollain toisella nimellä. Taisi se sanoa sen nimenki, mutta en kyllä nyt kykene sitä muistamaan. Onkohan näin? Kuulostaa aika loogiselta, kun varsinen "prison break" on jo tehty. Ja olishan se uus idea tv-sarjallekin. |
Ali 16.06.2006 00:31:25 | |
---|
Ekan kauden olen minäkin katsonut ja minun mielestä jopa parempi sarja kuin Lost. Ja Päivien Viemää on parempi kuin Oz. ;) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
carnation 16.06.2006 11:24:10 (muokattu 16.06.2006 11:24:41) | |
---|
Kaveri taisi sanoa, että sitten kun sarja jatkuu, se jatkuu jollain toisella nimellä. Taisi se sanoa sen nimenki, mutta en kyllä nyt kykene sitä muistamaan. Onkohan näin? Jostain muistaakseni luin itse että sana "Manhunt" vilahtelisi tuossa uudessa nimessä. Olisiko se kakkoskausi sitten nimeltään Prison Break: Manhunt tai jotain sinne päin. Mutta erinomaista tässä ykköskaudella oli se, että vaikka jaksoja kertyi yhteensä niinkin paljon kuin 22, ei niistä ollut yksikään turha tai mitenkään täytejakson oloinen. Tarinaa vietiin koko ajan eteenpäin, joka jaksossa tapahtui ja mikä tärkeintä, kausi pysyi jännittävänä ja mielenkiintoisena. Käsikirjoittajat ovat hyvin kyllä junailleet asian, monta kertaa tuli sellainen cliffhanger että miten tästä voi enää selvitä, mutta jotain aina keksittiin ilman että se tuntui kovin teennäisen oloiselta ratkaisulta. Luonteeltaan sarja on hyvinkin lähellä 24:ää, mutta kyllä tämä pistää turpaan kaksnelosta tämän tästä. En olisi uskonut. "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |
Ali 16.06.2006 13:53:41 (muokattu 16.06.2006 13:55:35) | |
---|
Noh oma mielipiteeni on edelleen, että sarja on ihan perushuttua, mutta viihdyttävää sellaista. B-luokan näyttelijäkaarti, vankilakliseet, jossain määrin ennalta-arvattavat tapahtumat, katsojaa aliarvioivat juonelliset painotukset jne., joten ei tämä nyt mitään ruudin keksimistä ole. Mukavaa ajantappoa joka tapauksessa. Ja jospa nämä Lost-vertaukset jätettäisiin pois, vähän sama kuin vertaisi Aku Ankkaa ja Raamattua keskenään. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
MrHands 16.06.2006 13:55:44 (muokattu 16.06.2006 13:56:34) | |
---|
olen samaa mieltä. paitsi Ja jospa nämä Lost-vertaukset jätettäisiin pois, vähän sama kuin vertaisi Aku Ankkaa ja Raamattua keskenään. Kumpi on kumpi? |
Ali 16.06.2006 23:40:46 | |
---|
Kumpi on kumpi? Niinpä. ;) "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Namorbia 17.06.2006 22:10:47 | |
---|
olen samaa mieltä. paitsi Kumpi on kumpi? Sehän on selvä että raamattu on Lost ja Aku on PB. Lostissa on kaikkea selittämätöntä ja ihmeellisiä juttuja joille on vaikea löytää järkevää selitystä. Ihan kuten raamattu. PB taas on mahtavaa viihdettä mutta siitä ei voi tehdä kovinkaan pitkää toistamatta itseään. Ihan kuten Aku Ankka. Tää offtopic vois muuten loppua nyt tähän. Itse olen kattonu Prison Breakin kaikki 22 jaksoa ja on kyllä yks parhaista näkemistäni sarjoista (oz on jäänyt jotenkin kattomatta). T-bag on kyllä yksi lempihahmoista, se on vaan niin ihanan sairas. Yhessä jaksossa se haluaa satutta Michaelia ja sillon se menee yhen kamun luokse ja sanoo jotain tyylin "I'm lookin' to make some real damage". Tämä kamu antaa päydän alta aaltoilevan terän ja T-bagi hymyilee niin sairaan ihannoillisesti. Se on kyllä yks paras PB scene. |
Kirjoitus virhe 24.06.2006 14:45:39 | |
---|
Kolme jaksoa kattonut ja vaikuttaa kyllä ihan törkeän hyvältä. Pakko kai se on kohta nelonen kattoa kun jäi niin jännäksi. HEAVYROCKPELLE. |
Frequency 25.06.2006 22:52:56 | |
---|
Eka kausi katottu ja pitääpi sanoa että on loistava sarja. Vieläkun alkais se prkeleen seuraava kausi pian. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
ANtTIKRISTUS 06.07.2006 18:32:21 | |
---|
Katsoin juuri ensimmäisen jakson. Ei vielä säväyttänyt oikeastaan ollenkaan, pitää kuitenkin ainakin muutama jakso tapittaa ennen kuin mitään kriittisempää arviota laitan kehiin (jos laitan). Mua lähinnä nauratti se päähenkilö, koska tämä oli muka niin vitun "cool" joka tilanteessa. Vartaloon tatuoitu pohjapiirustus oli myös aika huvittava. John Doe häiritsee myöskin mua, siihen on vain liikaa tottunut siinä toisessa sarjassa. Vähän sama asia kuin Cliffhangerin pahista ei voi mitenkään ottaa tosissaan, koska sama mies näyttelee 3rd Rock From The Sun-sarjassa. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
konnamatti 07.07.2006 14:10:35 | |
---|
Samat tuntemukset ANtTIKRISUKSEN kanssa. Neljä jaksoa takana eikä oikeen iskenyt. Eihän tuo juoni nyt niiin jännä ole ja lopun cliffhangerit on aika tylsiä ja itsestäänselviä. Ollut siis tähän mennessä. Ja päähenkilö on "cool" kolminkertaisissa lainausmerkeissä. Kai se pitää katsoa enemmän joskus kun jaksaa. Mistä porukka on saanut Ozia käsiinsä? En ole jaksoakaan nähny, vaikka velipoika on jo lähes tatuoimassa logoa itseensä. [19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu |
Mechanizm 07.07.2006 14:22:08 | |
---|
Mistä porukka on saanut Ozia käsiinsä? En ole jaksoakaan nähny, vaikka velipoika on jo lähes tatuoimassa logoa itseensä. Syksyllä tuo alkaa uusintana telkusta. "Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay |
Kirjoitus virhe 07.07.2006 16:09:46 | |
---|
Eka tuotantokausi katottu. Lost ei koskaan iskenyt mutta tämäpä oli aika nannaa. Välillä jännitti ihan kunnolla. Ei nyt oz:in kanssa oikeen mitään tekemistä paitsi vankilaympäristö. Tahtoo toisen kauden nopeasti! |
carnation 13.07.2006 12:17:13 | |
---|
"Ostin myös Morrisseyn uuden levyn. Olen aina ollut kiinnostunut vinkuvista, valittavista homoista, jotka arvostelevat mm. muiden ihmisten ruokatottumuksia. Meat is murder. Vittu, mikä pelle." (Jouni Hynynen) |
Prog 19.08.2006 12:35:01 | |
---|
21.8 eli ensi maanantaina jatkuu taas Jengeissä ko. sarja. |
MaD PiAnIsT 20.08.2006 19:22:25 | |
---|
Paljon olen kuullut hyvää tästä sarjasta, joten pakkohan tätä on sitten ruveta seuraamaan. Saas nähä miten pärjää Lostille. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
carnation 21.08.2006 14:53:45 | |
---|
21.8 eli ensi maanantaina jatkuu taas Jengeissä ko. sarja. Jeppistä jee. Mielessä tosin kävi, että antaisi siellä Jengeissä tulla noita jaksoja isomman nipun ja katselisi sitten putkeen, koska niin Prison Breakista ehkä nauttisi enemmän... mutta jaksaako sitä odottaa vielä useita viikkoja, kun nyt on tullut jo venailtua useita viikkoja pelkästään kakkoskauden alkua? Jaa-a! |
Ali 22.08.2006 19:17:14 (muokattu 23.08.2006 02:03:03) | |
---|
Katsoin juuri uusimman jakson (s02e01) ja samalla "hyväksi havaitulla" kaavalla mennään. Edit: "spoileri" poistettu. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
katsonautiotahiekkarantaa 22.08.2006 22:44:37 | |
---|
Hyvä 'spoileri' tuossa ylemmässä viestissä. |