Aihe: Django-kitara
1
reksa
15.06.2006 17:14:08 (muokattu 15.06.2006 17:15:32)

Ajattelin tilata tällaisen kitaran: http://www.thomann.de/thoiw3_gitane_dg255_prodinfo.html , ja kyselisin onko jollakulla kokemusta Gitanen kitaroista, ja erityisesti tästä DG255-mallista?
Blues-Mobile
15.06.2006 17:34:32
Hinta ei ainakaan ole paha! T-kauppaanhan voi aina palauttaa soittimen jos ei miellytä..
Kaislikossa suhisee..
Wahi
15.06.2006 17:35:22
En ole ennen nähnytkään, että "Django" kitarasta olisi kopiota tehty. Siinä Djangon kepissä/kepeissä oli kyllä D-mallinen aukko.

Ja Hot Dealsit voi palauttaa t-kauppaan, mutta ei muita?
"Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen...
18is9
16.06.2006 12:50:51

Itselläni on Ari-Jukka Luomarannan tekemä "django" kitara.

Oletkos ollut kitaraan tyytyväinen? Ainakin hinta noissa on kohtuullisen korkea, mutta mitenkäs laatu? Tuohon hintaan odottaisi saavansa priimatavaraa ja palvelua. Andreas Öberg niitä ainakin kehui, mutta sillä nyt on oma lehmä ojassa kun on oma signature-mallikin Ari-Jukan mallistossa :). Ainakin mitä olen pari kertaa Ari-Jukan nähnyt niin asialliselta ja asiaallen omistatuneelta tyypiltä se vaikutti.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Blues-Mobile
16.06.2006 14:58:21
Oletkos ollut kitaraan tyytyväinen? Ainakin hinta noissa on kohtuullisen korkea, mutta mitenkäs laatu? Tuohon hintaan odottaisi saavansa priimatavaraa ja palvelua. Andreas Öberg niitä ainakin kehui, mutta sillä nyt on oma lehmä ojassa kun on oma signature-mallikin Ari-Jukan mallistossa :). Ainakin mitä olen pari kertaa Ari-Jukan nähnyt niin asialliselta ja asiaallen omistatuneelta tyypiltä se vaikutti.

Hintahan kyllä mietitytti aluksi pitkään, mutta pankkilaina sopivalla takaisin maksuajalla helpotti päätöstä kummasti:) Olin kuitenkin AJ:n kitaroita parin vuoden aikana muutamaan otteeseen päässyt kokeilemaan/tutustumaan/kuulemaan ja todennut, että huippuluokan jälkeä tulee takuulla. Ajattelin myöskin niin, että kun tällä alalla ollaan ja aiotaan olla, niin on sama ostaa kerralla hyvä, ei tarvi tapella vaihto homman kanssa koko aikaa ja köyhänhän ei kannata ostaa paskaa...Ja kyllähän kotimainen soitinrakennus vaihtoehtona päihittää aina liukuhihna tuotannon. En toki väitä, etteikö halvemmallakin saisi huippuluokan kitaraa, kyllä varmasti saa, no doubt. Pitää vaan sattua kohalle.
Hinta/laatu suhde on ehdottomasti kohillaan, kaikki materiaalit ovat periaatteessa vapaasti valittavissa, joten kitarasta saa juuri sellaisen kuin haluaa. Noin puoli vuotta meni aikaa tilauksesta, että kitaran sain käsiini...tuskallista oli välillä odotella:) Mutta lopputulosta kannatti odottaa, aivan huippu kitara, eikä tarvitse varmasti koskaan vaihtaa. Nyt, noin reilun puolen vuoden sisään ajon jälkeen, alkaa soida jo todella mehukkaasti. Ei kehu Öberg turhaan.
Palvelu Ari Jukalla on mitä mainiointa ja asiantuntevaa, on kyllä todellakin omistautunut asialleen, en kyllä huonoa sanottavaa löydä!
Kaislikossa suhisee..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)