Aihe: 00:00 Yle2 Live: System of a Down
1 2 3 4 5
ANtTIKRISTUS
15.06.2006 09:08:19
Ei mitenkään henkilökohtaisesti ketään kohtaan...

Siis mitä vittua? Eikö musiikkia muka saisi kritisoida, jos ei itse osaa sitä tehdä? Ei tuossa ole mun mielestä mitään järkeä. Samalla perusteella sä et voisi ikinä kritisoida ketään tai mitään (esim. jotain urheilijaa), ennenkuin teet sen itse paremmin.

Mun mielestä SOADin saa haukkua aivan paskaksi, taikka sitten kehua maailman parhaaksi bändiksi. Mielipiteelleen, oli se sitten mikä tahansa, olisi kuitenkin mukava aina kuulla perusteluja. Mun mielestä negatiivinen, mutta perusteltu kommentti joka koskisi vaikka jotain lempibändiäni on paljon arvokkaampi kuin vaikka "ihan paras bändi"-tyylinen letkautus vaikka asiassa samaa mieltä olisinkin.
EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ
Heartwood
15.06.2006 10:50:43
Siis mitä vittua? Eikö musiikkia muka saisi kritisoida, jos ei itse osaa sitä tehdä? Ei tuossa ole mun mielestä mitään järkeä. Samalla perusteella sä et voisi ikinä kritisoida ketään tai mitään (esim. jotain urheilijaa), ennenkuin teet sen itse paremmin.

Jep. Kyllä tuo "Tehkää ite paremmin" -mentaliteetti on ikään kuin persiestä, samassa sarjassa "Oot vaan kade" -vastakommentin kanssa. Kyllä minä olen myös eri mieltä monen tähänkin ketjuun kirjoittaneen kanssa, mutta kyllähän heillä nyt herranen aika oikeus on kritisoida vaikka kuviokelluntasuorituksen teknistä puhtautta vaikkeivat itse osaisi uida. Ei se keneltäkään pois ole.

Tietenkin perustelut on hyvä pitää aina mukana, muuten leimautuu helposti sellaiseksi tyhjänpäiväiseksi huutelijaksi.
"As the moon moves the sea / we could move these mountains" - Catharsis - Arsonist's Prayer Romantikkoitkijät #42
Exhausted
15.06.2006 11:10:59

Ja tietenkin tässä pätee se, että jos sinulla on edes jonkinlainen soittoräpellys niin et saa kritisoida itseäsi parempia, mutta jos et edes yritä soittaa niin olet täysinvaltuutettu musiikkikriitikko.
kyuss
15.06.2006 13:07:40
Ei mitenkään henkilökohtaisesti ketään kohtaan, mutta yksi asia mitä en voi SIETÄÄ. Ovat saamattomat idiootit, jotka eivät saa itse mitään aikaan ja esittävät omia "mielipiteitään"...

Et tainnut katsoa tuota liveä?-D
Basil79
15.06.2006 13:26:22
Systemiä mielellään levyllä kuuntelen, mutta tuo viime yön pätkä oli kyllä syvältä. Täysin aneemista menoa lavalla. Biisitkin kyllä sattuivat sellaiset, että ei aivan ne kuumimmat omat suosikit tuossa edes soineet. Malakianin laulun levyllä siedän(en erityisemmin pidä), mutta huhhuh sentään kun on livenä hirveän kuuloista. Eipä taida houkutella tuon perusteella Systemin ehkä tulevat DVD-julkaisut.

nimimerkillä. En osaa paremmin, mutta kritisoin silti ja eipä minulla olekaan muutamaa miljoonaa myytyä levyä CV:ssä
aikavaikea
15.06.2006 14:50:34
Äijien lavashow on vissiin ne matot?

Ne ei lennäkään? Halvatun hyvä show!
"Money get back / I'm all right, Jack / Keep your hands off my stack / New car / Caviar / Four star daydream / Think I'll buy me a football team."
rc
15.06.2006 15:27:02
Ei jaksa haukkua, kun on nähnyt aika monta väsynyttä festarivetoa muuten hyviltä (live)bändeiltä.
Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)