Aihe: Korg N264/N364
1
Synastikki
14.06.2006 14:29:48

Tästä varmasti on jo topic, mutta kun haku on rikki ja niin on tuo väliaikainenkin niin..

Eli kyseiset laitteet? Onko mitään ideaa hommata enää nykypäivänä? Hyviä ja huonoja puolia? Heviin? onko riittävä ainoaksi koskettimistoksi?

Olen ainakin sen verran kuullut että Strings/Brass soundit ihan huipputasoa.. kun rahatilanne on sen verran heikko ettei hirveästi ole varaa pistää menemään niin tuollainen käytettynä sopisi hyvin :)

Kiitos jo etukäteen ja anteeksi mahd. käytetystä topicista..
Hevihaarukka! ,,/
Janus
14.06.2006 14:36:07
Olen ainakin sen verran kuullut että Strings/Brass soundit ihan huipputasoa..

Eikä ole. Melodiseen heviin ihan käyttökelpoisia stäkättyjä jousia tosta kyllä saa. Jotain neutraaleja padeja tms. myöskin, kellotkaan ei ole ihan toivottomia. Nimim. 5 vuotta aikoinani omistanut.

Holopaisen Tuomaksella toi on käytössä edelleen, Nightwishin uudelta DVD:ltä tota voi kuulostella "tositoimissa" - ainakaan mun mielestä sitä ei ole miditetty mihinkään, vaan soundit ovat as is.
Synastikki
14.06.2006 14:39:30

Holopaisen Tuomaksella toi on käytössä edelleen, Nightwishin uudelta DVD:ltä tota voi kuulostella "tositoimissa" - ainakaan mun mielestä sitä ei ole miditetty mihinkään, vaan soundit ovat as is.

juu tuon tiesinkin... Kuulemma Oceanborn-levyn keysit tehty kokonaan tolla :P ja muutenkin käyttänyt Tuomas tuota vaikka kuinka pitkään kun kuulemma ensimmäinen ostamansa kosketinsoitin (tietolähde tuomasholopainen.net) Kun pääsee kotiin töistä pitää kuunnella vähä demoja tuosta kun työkoneen äänikortti kuralla... mutta lisää mielipiteitä olisi vielä kiva saada :P
Hevihaarukka! ,,/
Sami H
14.06.2006 20:39:38
Ja jos ei tee sequlla ja levyasemalla mitään niin X5D on N- sarjan riisuttu malli. X5 taas X3:n köyhempi malli.
Nakkiso
17.06.2006 19:49:30
Tän ikäluokan laitteet rupee olemaan jo vähän makuasioita, mutta itse kyllä pidän noiden Korgejen saundista ylipäänsä hyvinkin paljon.
JPQ
17.06.2006 20:17:22

Tän ikäluokan laitteet rupee olemaan jo vähän makuasioita, mutta itse kyllä pidän noiden Korgejen saundista ylipäänsä hyvinkin paljon.

Musta mikä vain soitin oli vaikka Yamaha Motif ES7+ (huom fiktiivi malli) niin silti soundi makuasia.
Janne Wirman
02.09.2006 01:00:29

Ei sillä eikä millään mutta meikä on himassa kännissä koneenääressä ja yhtäkkiä muistin salasanani tähän mestaan... viimeksi olen kirjautunut 2003...

Noissa Korgeissa on ihan käyttökelposia hommia varsinkin jos vetää jotain lätkäheviä tai kasari poppia. pitäis toimia. ehkä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)