Aihe: Alice in Chains
1 2 3 4 513 14 15 16 1755 56 57 58 59
Keke Urlaub
14.06.2006 11:04:01

tsekkaa edelliseltä sivulta meikän suunnitelma. Lähden stadista PE n. klo 18 ja takaisin LA-aamuna klo 8:40 =) Vika bussi festarialueelta Seinäjoelle lähtee kolmelta. Ja juna stadiin 4:04.

Kandee huuto.net:stä tähyillä lippuja: ostin just omani perjantaille siis 25€:lla!

Mulla on samanlainen plän. Paitti toimin oulusta käsin.
What's this funk that you call junk - To me it's just monkey business
zeta
14.06.2006 14:10:16
Huh, keikkaan enää pari päivää. Tässähän alkaa odotukset hiljalleen nousta. Viimeiset päivät ennen h-hetkeä kulunee lähinnä AiC:tä luukuttaessa.
Lamonte
14.06.2006 21:50:38
Sovitaanpa nyt se jatkopaikka, huomenna illalla kun lähdetään jo liikkeelle niin en pääse sitä täältä enää tsekkaamaan ;)

Mun mielestä se pieni hiekkarannanpätkä siellä leirintäalueella joen varressa olisi aika hyvä ja selkeä paikka. Mutta jos jollakin on parempia ideoita. Mut onhan niitä muitakin paikkoja. Suihkujen luona?
hjukke
14.06.2006 22:12:24

Mun mielestä se pieni hiekkarannanpätkä siellä leirintäalueella joen varressa olisi aika hyvä ja selkeä paikka. Mutta jos jollakin on parempia ideoita. Mut onhan niitä muitakin paikkoja. Suihkujen luona?

Hiekkarantapätkä leirintäalueella. Tää on jees. Törnävän leirintäalueella?
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
Juntunen
14.06.2006 23:11:37

Mun täytyy tunnustaa jotain hirveätä, mutta en oo koskaan käyny Provinssin leirintäalueilla, joten en tiedä missä ne ovat. Oletan että kaikennähneet ystäväni tietävät. Onko muita paikkaehdotuksia?
Dian on bändini. Myös MySpacessa.
Lamonte
15.06.2006 00:28:14
Hiekkarantapätkä leirintäalueella. Tää on jees. Törnävän leirintäalueella?

Sielläpä siellä.

Mun täytyy tunnustaa jotain hirveätä, mutta en oo koskaan käyny Provinssin leirintäalueilla, joten en tiedä missä ne ovat. Oletan että kaikennähneet ystäväni tietävät. Onko muita paikkaehdotuksia?

Noo. Aika vaikea sitä on missata. Mun mielestä siinä ei ole kuin se yksi. Saatan muistaa väärinkin. Festarisuihkut vois olla hyvä idea. Eikös se ole leirintäalueella?
Sinne ainakin kaikki löytää.
Keke Urlaub
15.06.2006 01:59:49

Per****...tosiaan lauantaille tuli töitä, pitää hypätä junaan jo 03:26...ei näin. Taisi jäädä jatkot lyhyeksi.
hjukke
15.06.2006 03:31:05

Suihkut vai ranta...?
hjukke
15.06.2006 15:57:56

Okei, ranta sitten :) Pitää lähteä kohta jo. Tulkaa hakemaan sieltä rannalta missä soi epävireinen aic sitten, jos paikaksi tulee jokin muu.
pardy
15.06.2006 23:06:30

13 tuntia lähtöön... Huominen vajaa työpäivä menee varmaan minuuttien laskemiseksi. Automatkasta puhumattakaan.
paavi
15.06.2006 23:36:27
Okei, eli tapaaminen rannalla... mä oon siellä 71% varmuudella. En lupaa mitään, kun en edes yövy siellä leiriytymisalueella. Mutta katellaan...yritän tulla!
Juntunen
16.06.2006 08:40:59

Okei, eli tapaaminen rannalla... mä oon siellä 71% varmuudella. En lupaa mitään, kun en edes yövy siellä leiriytymisalueella. Mutta katellaan...yritän tulla!

Mäkään en ilmeisesti yövy. Itseasiassa mulla ei oo juurikaan käsitystä siitä missä tulen yöpymään. Pääseekö tuonne leirintäalueelle edes jos siellä ei majoitu?
reino
16.06.2006 09:08:55
Itsekin yritän seurueen kanssa tuonne raahautua. En ole ennen käynyt joten en oikeen tiedä missä tuo mesta on, mutta tuskinpa se nyt niin paha on löytää. Jos näätte mua niin vetäkää hihasta ja kiskaiskaa mukaan.
Vitut, sano Vatanen
paavi
16.06.2006 09:30:51
Pääseekö tuonne leirintäalueelle edes jos siellä ei majoitu?

Hyvä kysymys! Hämärästi muistelen, että jonain vuonna majoittuvat saavat jonkun merkin/leiman tms. jota tsekataan portilla... En oo tosta varma.

Mikäs on varasuunnitelma?
Juntunen
16.06.2006 10:28:13

Hyvä kysymys! Hämärästi muistelen, että jonain vuonna majoittuvat saavat jonkun merkin/leiman tms. jota tsekataan portilla... En oo tosta varma.

Mikäs on varasuunnitelma?

Mulla ei oo kyllä oikeen mitä ehdottaa kun en ole kuuteen vuoteen provinssissa käyny.
paavi
16.06.2006 10:54:51
Mulla ei oo kyllä oikeen mitä ehdottaa kun en ole kuuteen vuoteen provinssissa käyny.

Mäkään en oo kunnolla käyny varmaan kahdeksaan vuoteen siellä. Hhmm...Mä pistin teille aika monelle pikaviestiä, jossa mun numero. Ja taidan ottaa skeban ja siellä kitarapussissa näytti jotain sekalaista AiC-paperia ollakin, sanoja ja muuta...heh...
rockpock
17.06.2006 11:41:30 (muokattu 17.06.2006 12:25:17)
jees, reissu takana...

AiC soitti ihan tosi hyvin ja Jerryllä oli TONNIN painoinen kitarasoundi!! Hitto, että harmitti, kun minidisc oli bygähtänyt kesken kaiken ja sain vaan lopusta talteen muutaman biisin.

Se uus laulajajamppa hoiti tonttinsa hyvin minusta ja veti Laynen osuudet hienosti. Makeeta oli myös kuinka soundi oli tukeva, vaikka suurimman osan keikkaa oli vaan yks kitara/rummut/basso.

Oikeastaan ainoa mikä puuttui oli sielu. Tuntui, että bändi vaan soitti biisit hienosti ja se oli siinä. Tai jotenkin se laulajakin oli vaan esittämässä Laynen biisejä minusta...Jäi vähän ontto olo...

Biisejä tuli jotakuinkin näin (en ole 100% järkästä):

Sludge Factory
Damn That River
Rain When I Die
It Ain't Like That
Angry Chair
Man In The box
Again
Junkhead
Down In A Hole

loput (oikea järkä):

No Excuses
We Die Young
Them Bones
Rotten Apple tease
Dirt
Roster
Would

Eli pitkä keikka! Jengi oli kyllä ihan pähkinöinä. Meikällä on nyt grunge värisuora täynnä: Soundgarden, Pearl Jam, Stone Temple Pilots, Foo Fighters ja Alice In Chains nähty. Ja ainoastaan Soundgarden 90-luvun puolella =)

Jos bändi nyt tän kesäkiertueen jälkeen menee studioon, niin se on kyllä ihan mielenkiintoista...saas nähdä.

"jee jee, jerry cantrell!"
"Life is very short, and there’s no time for fussing and fighting, my friend." -The Beatles-
Keke Urlaub
17.06.2006 13:47:06

jees, reissu takana...

Se uus laulajajamppa hoiti tonttinsa hyvin minusta ja veti Laynen osuudet hienosti. Makeeta oli myös kuinka soundi oli tukeva, vaikka suurimman osan keikkaa oli vaan yks kitara/rummut/basso.

Oikeastaan ainoa mikä puuttui oli sielu. Tuntui, että bändi vaan soitti biisit hienosti ja se oli siinä. Tai jotenkin se laulajakin oli vaan esittämässä Laynen biisejä minusta...Jäi vähän ontto olo...

"jee jee, jerry cantrell!"

Samat sanat. Laulaja oli ihan teknisesti ok, tuntu vain ettei ihan täysillä ollut messissä.Setin pituudesta tulee kyllä plussaa.
Otti fysiikalle aika kovasti siellä lavan edessä...
käsi
17.06.2006 14:29:06

OLiko jotain special questiä?
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)