Aihe: Mkä on vaikein biisi minkä osaatte?
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
kassu_90
06.10.2003 09:31:58
Saaksmä +leikit jos vedän sen sinnepäin?

Pyydä äidiltäs.
Einari
06.10.2003 15:08:38
Surfing with the alien by satriani
Zed
06.10.2003 15:36:42

Sarkasmin ymmärtäminen taitaa kehittyä jossain 15 ikävuoden tietämillä, puhumattakaan trollien tunnistamisesta...

Kohta se kysyy, mitä on sarkasmi ;)
"Penikat ei tunne sääliä, he ovat aikuisia julmempia"
Severius
08.10.2003 12:24:12
Jotkut Liquid Tension Experimentin ja Dream Theaterin biisit. Esmes Erotomania, Metropolis pt. 1, Paradigm Shift, Universal Mind jne.
Sama.
Erotomania on hyva ihan vaan erillista reenia varten
(sori taa jenkkinappis)
Don't eat yellow snow
Numbie
08.10.2003 15:12:21

Varmaan joku oman bändin biiseistä, olen helvetin laiska opettelemaan muitten biisejä.
http://www.lunatia.tk
pikkupeikko
08.10.2003 20:53:52

vaikein biisi o metallican nothing else matters älkääkä
väittäkö vastaan tai suutun. alun osaan jotenkin soittaa mutta
sit ne muut kohrat o ihan ************************************ vaikeita. :P
(siis mun mielestä)

tämän minäkin sanoisin. ei ne muutkaan kohdat nyt niin vaikeita ole, mutta tämä on varmaan kuitenkin vaikein biisi minkä minä osaan. edes jotenkin.
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
doolittle
09.10.2003 19:44:05
varmaan Faith No Moren Evidence vaikkei se nyt niin rankka ole ja soolo tökkii vieläki.Toinen juttu onkin sitten että omasta soitosta puuttuu sellanen oikee ote ja tunnelma,saatika sitten minkäänlainen tulkinta.Niitä juttuja painotan ite soitossa huomattavasti enemmän kuin teknistä korrektiutta...kämänen soittaja kun olen.heh.
Jacker
10.10.2003 20:19:27
Dream Theaterin Erotomania. Loppusoolo vaan menee hitaammin, mutta oon yrittäny metronomin kaa soitella.
Ja aika moni muu tuntuu kans osaavan ton erotomanian niin kertokaahan paras tabulatuuri minkä mukaan se loppu kantsis soittaa.
Einari
11.10.2003 18:57:52
trooper, tein intstrumentaalin just siitä
Rokkariarvid
11.10.2003 21:34:27
Oisko "Erotomania", niitä on niin monia, mutta vaikeita on myös esim. Eric Claptonin "Gas"(en oo edes jaksanu opetella).

Pull Me Under on kans välistä aika vaikee. Onhan näitä paljon...

Jos joku haluaa vaikeeta ja haastavaa niin suosittelen kokeilemaan Dream Theaterin "Change of Seasonsia". Kestää n.23 minuuttia ja on kyllä oikea taideteos jos vain voi sanoa näin. Ja jos ei sitä kokonaan niin ainakin niitä kappaleiden osia(esim. "The Darknest of The Winters" on kyllä hyvä)

Aamen
Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH#
Jurza
12.10.2003 10:23:39

Oisko "Erotomania", niitä on niin monia, mutta vaikeita on myös esim. Eric Claptonin "Gas"(en oo edes jaksanu opetella). Joo, kyseinen biisi on muistaakseni Classical Gas ja Perry Mason-nimisen äijän säveltämä. Hemmetin kaunis mutta vaikea kipale.
"Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan
Rokkariarvid
12.10.2003 22:44:25
Joo, kyseinen biisi on muistaakseni Classical Gas ja Perry Mason-nimisen äijän säveltämä. Hemmetin kaunis mutta vaikea kipale.

That's right my friend!
Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH#
skinkarde
13.10.2003 01:33:13
change of seasons on tullu opeteltua joskus melkein kokonaan ja ois tarkotus opetella se kokonaan tässä jossain vaiheessa. loistava biisi.
"Siitä puhe mistä puhutaan"
Burn
13.10.2003 14:25:41

Technical Difficulties, ei tosin sooloa kokonaan.. kesään mennässä ois tarkotus saada meneen. Ja Racer X biisi kyseessä. oli ihan pakko laittaa =)

Joo sama juttu, se on niin pirun nopea ettei oikeen joskus pysy perässä...
........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties...
Sammakko
14.10.2003 08:47:00

Hankkikaa elämä ja mielikuvitus! Kuka vittu soittaa sooloja nuotileen?!! HAAAHAA!!!!
||||||||"Epileptikkojen on syytä pysyä muskotista kaukana; eipä silti, niin muidenkin." Soma ||||||||
Metallica mies
25.02.2004 23:10:19
osaan soittaa nämä metallican biisit sooloineen:
-fade to black
-through the never
-harvester of sorrow
-eye of the beholder
-enter sandman
-the unforgiven
-one(joitain pikkuvirheitä viimesessä soolossa)
-nothing else matters
Syökää kanaa! Syökää kanaa!
Phobophile
26.02.2004 01:01:10
Varmaankin Cryptopsyn Slit Your Guts. Tällä hetkellä olen Deathin Crystal Mountainin kimpussa mikä varmaankin vie ykköspaikan.

tiedetään, aika paska olen.
jau jau!
kiriminni
26.02.2004 01:04:30
Deer Hunter klassisella kitaralla nuoteista vitun vaikee.
Ze Kink
26.02.2004 20:54:19
Varmaan joku brouwerin biisi tai Weissin fantasie, en nyt oikein osaa sanoa. Sähkispuolella... En usein jaksa harjoitella biisejä kokonaan, mutta sanotaan, että nothing else matters, koska se menee kokonaan sooloineen kaikkineen.. Pitäs tässä biisejäkin alkaa treenata, eikä vaan tekniikkaa :)
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)