Juzzu 14.06.2006 07:11:25 | |
---|
Mä pystyn 'hyräilemään' koko stairwayn soolon. Soolo ei voi olla aivan huono jos se tuolla lailla jää mieleen. ...No okei, tulihan se kyllä kuunneltua nuorempana ehkä miljoona kertaa. |
Wahi 14.06.2006 11:09:17 | |
---|
Tele siinä soi kuten suurimmassa osassa neljän ekan levyn biiseistä. Kaikki vaan yhdistää livekuvien perusteella Jimpan heti Lespaan ja kakskaulaseen SG:hen. No kyllä LP oli kovassa käytössä studiossakin. II:en aikoihin tuli kuvioihin. "Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen... |
Humbucker 14.06.2006 18:33:41 | |
---|
Zakk Wylden versio Stairway to Heavenistä on kyllä perkuleen hyvä veto. Laulu ei ihan yllä Plantin tasolle mutta hoittaa hommansa hyvin. Ja sooloa ei ole raiskattu vaan menee kokolailla alkuperäisellä tavalla, vähän wahilla maustettuna. Mä pystyn 'hyräilemään' koko stairwayn soolon. Soolo ei voi olla aivan huono jos se tuolla lailla jää mieleen. Et ole ainut. http://www.youtube.com/watch?v=T7vB … k&search=stairway%20to%20heaven"Something strange in my head.
There must be mushrooms in my head"
|
Ompa Zakki muuttunu, näyttää ihan Dave Grohlilta :) EDIT: tyhmä minä, ny vasta tajusin. Aika hauska toi Foo Fightersien veto. Olis pitäny katsoa video sooloon asti ennen ku kirjoitin. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Kaakeli 28.06.2006 09:10:48 | |
---|
Kuka sitä mollaa? Mieshän on ehta rockmestari, lähes Iommiin verrattava. Lähes joka Topicissahan jonka otsikkona on jotain wyldeen liittyvää,tulee jotkut ja huutelee mielipiteensä (wylde on vittu ihan paska vittu se on laiho joka niiQ paraz).Lahjakas mieshän se on. |
DeWilde 28.06.2006 10:20:35 | |
---|
Paras Stairway to heavenin soolo löytyy Song remains the samelta. Sen jälkeen se levyversion soolo on ihan tylsä. Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
Berserkki 28.06.2006 12:55:08 | |
---|
Zakk Wylden versio Stairway to Heavenistä on kyllä perkuleen hyvä veto. Laulu ei ihan yllä Plantin tasolle mutta hoittaa hommansa hyvin. Ja sooloa ei ole raiskattu vaan menee kokolailla alkuperäisellä tavalla, vähän wahilla maustettuna. Jep. Yks parhaimpia covereita. Laulukin kuulostaa hyvältä. "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
Berserkki 28.06.2006 12:58:12 | |
---|
Paras Stairway to heavenin soolo löytyy Song remains the samelta. Sen jälkeen se levyversion soolo on ihan tylsä. How was the west won livealbumilla on paras versio ja soolo. Muutenkin koko setti on Zeppelinin parasta. Saatavilla cd:llä ja dvd:llä. "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
Aksu89 28.06.2006 15:23:58 | |
---|
Laulaako Zakk muka tässä coverissa? Ei kuulosta yhtään Wyldeltä. |
Sarko 28.06.2006 16:03:14 | |
---|
Wyldehän on varmaan ihan kiva jätkä, mutta tyylitaju siltä kyllä puuttuu. Stakes are high, but so am i. |
Berserkki 28.06.2006 16:38:19 | |
---|
Laulaako Zakk muka tässä coverissa? Ei kuulosta yhtään Wyldeltä. Jepa. Totta se on. "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
Dropped C 30.06.2006 00:39:20 (muokattu 30.06.2006 00:39:33) | |
---|
Wyldessä varmaan lähinnä vituttaa idioottimainen uho ja asenne. Hyvinhän mies soittaa, sitä en kiistä. Kuuntelen mielummin kyllä COC:ta. Southern hevi meininki kohdillaan ilman ulkomusiikillisia (myönnän, myönnän) lieveilmiöitä. |
moottorisaha 30.06.2006 01:33:17 | |
---|
Löytyykö tuo coveri siis ihan nimellä Zakk Wylde - Stairway To Heaven? "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Berserkki 02.07.2006 15:13:28 | |
---|
Löytyykö tuo coveri siis ihan nimellä Zakk Wylde - Stairway To Heaven? Tais olla Tribute To Led Zeppelin: Stairway To Heaven nimisellä levyllä. "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
stratocaster 03.07.2006 15:20:00 | |
---|
Mikä siinä on hienoa? Niin mielikuvituksetonta peruskauraa, kuin olla ja voi. Pitääkö sen soolon olla aina niin hemmetin omaperäinen ja erikoinen ollakseen hyvä? Eikö riitä se että soolo vedetään tunteella ja se kuullostaaki vielä ihan helekutin hyvältä? Tyylinmukainen soolo, joka on vedetty tunteella ja huolellisesti sanon minä. Miten tää nyt sitte liitty pesäpalloon? |
ANtTIKRISTUS 03.07.2006 17:04:10 | |
---|
Pitääkö sen soolon olla aina niin hemmetin omaperäinen ja erikoinen ollakseen hyvä? Eikö riitä se että soolo vedetään tunteella ja se kuullostaaki vielä ihan helekutin hyvältä? Tyylinmukainen soolo, joka on vedetty tunteella ja huolellisesti sanon minä. Niin mutta kun kaikki rankkaa sen aina suunnilleen maailman parhaaksi sooloksi. Maailman parhaassa soolossa mun mielestä todellakin pitäisi löytyä sitä omperäisyyttä, erikoista, uutta ja mullistavaa ollakseen paras. STH:n soolo ei ole paras vaan ihan OK soolo, joka voisi löytyä biljoonasta muusta rock-kappaleesta. Eli kuten sanoin, ihan peruskauraa. Mielipiteitä toki löytyy yhtä paljon kuin on kirjoittajia ja jokaisella on varmasti SE oma paras soolonsa. Mun maailmassa tämä kyseinen luritus ei vain mene kärkikastiin. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
moottorisaha 03.07.2006 23:40:13 | |
---|
Kyllä se soolo on mielestäni ihan pirun hieno, kun ajattelee sitä biisiä kokonaisuutena. Kunnon nostattava klimaksi. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |