Aihe: Fender Stage 1000 DSP
1
Juuho
14.06.2006 16:38:51
Niin, elikkä tällaista vahvistinta olisin hankkimassa ja muutamia juttuja haluaisin kysellä, elikkä:

Millaiset säröt? Tämä nyt ei ole niin tärkeä juttu, koska särö tulee joka tapauksessa pedaalista, mutta kuitenkin. Puhdashan on tässä huippuluokkaa?
(Juuri hyvää puhdasta soundia vahvistimelta haluaisin.)

Millaiset nuo vahvarin omat efektit ovat?

Tässä olis nyt tarkoituksena hankkia comboa jolla mennään "loppuelämä" eli hyvä kotisoitteluun ja vaikka jonkinlaisille pienille keikoillekin.

Soittelen jotakuinkin Rockia ja metallia, joten tämänlaisiin tarkoituksiin olisi tulossa.

Huomenna ajattelin mennä testaamaan, mutta olisi kiva kuulla täältä vähän etukäteen kommentteja, ettei tarvitse ihan pussi päässä mennä liikkeeseen.
Antti1
14.06.2006 16:41:35
Ei mulla muuta, mutta tuskin tulet tuohon olemaan tyytyväinen loppuelämääsi ja rockiin sekä metalliin toi ei välttämättä ole se paras vaihtoehto.

Mites ois tohon samaan hintaluokkaan joku käytetty vehje, josta lähtisi kunnon säröt ilman polkimiakin?
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Härski
14.06.2006 16:47:44
Ei mulla muuta, mutta tuskin tulet tuohon olemaan tyytyväinen loppuelämääsi ja rockiin sekä metalliin toi ei välttämättä ole se paras vaihtoehto.

Kyllähän tuossa on hyvä soundi. En tiedä sun enkä aloittajan mieltymyksiä, mutta itse kyllä soittaisin tuollaisella oikein hyvin.
Antti1
14.06.2006 16:51:50
Kyllähän tuossa on hyvä soundi.

On on, puhtaat on varsin mainiot. Mä vaan mietin tuota metallia, en mä ehkä siihen sitä ite hommais.
Antti1
14.06.2006 16:56:13
Tjoo, polkimet ja polkimet. Mä en niistä niin tykkää, mutta jos aloittaja on sinut purkkien kanssa, niin antaa mennä vaan. Mulle on tärkeää saada hyvä soundi jo vahvarista ulos, polkimet on vasta hätäratkaisu johonkin erityiseen juttuun.

Kuitenkaan meidän mielipiteillä ei ole mitään väliä, me ei voida päättää sun puolesta. Mene ja kuuntele, jos miellyttää, niin se on sun laitteesi.
Juuho
14.06.2006 18:11:51
Niin no mulla on Ibanezin Smash box, joten sen kautta hoituu sitten tarvittavat metallisäröt. Vahvistimen särö riittää jos olisi "pehmeä blues-soundi."

Huomenna sen sitten kai näkee, mutta kyllä aika varma olisin, että tuon vahvarin hankin.

Lisää vaan kommentteja.
Jani The Rock
14.06.2006 21:05:48

Digitaaliefekteistä en tiijä, mutta itte olen soitellut Stage 160:lla tyytyväisenä jo viitisen vuotta. Ja muutakin kuin avosointuja omassa makkarissa.
The road never ends for me, kid.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)