carlos 14.06.2006 16:13:14 | |
---|
Onhan siellä Roberto Carlos... Jep! On kyllä niin asiallinen jätkä! :) Parasta koko MM-kisoissa! |
carlos 14.06.2006 16:13:52 | |
---|
Noniin. Tänään on sitten SE peli, eli Espanjan ensimmäinen. Kiinnostavaa katsoa miten pojat aloittavat turnauksen. Taidan suunnata jonnekin kuppilaan, kun en digipoksia omista. Todellakin! Hyvin ne pelaa, tekivät just muuten maalin. Woo-o, rahaa tulloo! |
GO UKRAAIINAA GOO GOO!!! Sori. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
HaloOfFlies 14.06.2006 16:53:31 | |
---|
Anyway, kolme pistettä kahvi-landiaan. Ehkäpä kuitenkin osa porukasta tajuaa tuon ottelun myötä että Brasiliakin on voitettavissa oleva joukkue. Ei ole. Brasiliaa ei voita kukaan. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Qsysi 14.06.2006 16:53:40 | |
---|
On se taas. Kiva olisi katsoa minkä kokoista ja kuntoista porukkaa haukkuu täällä Ronaldoa läskiksi ja huonokuntoiseksi. Turha kai sitä on odottaa että kaveri on samasta muotista pudonnut mitä neljä tai kahdeksan vuotta sitten, ainakaan moisten loukkaantumisten jälkeen. Oli se kyllä eilen täysin unessa lähes koko ajan. Muttei sille mitään paikkojakaan pelattu. Kroatia puolusti hyvin, armottoman kokoisia möhkäleitä muuten kaikki. Kyllä se tästä, kun saadaan pari peliä alle niin on koko peli samanlaista brasseilta mitä tuon pelin alku. 8 FOOT LATEX SATAN WINGS!
V.L.K #34 |
aleksi 14.06.2006 20:50:24 | |
---|
Hienoa Espanja! Koko joukkue pelasi aivan tajuttoman hienoa. Heittämällä mennään jatkoon, mutta pudotuspelivaihe voi olla raaka. Toivon menestystä kyllä. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
greshgurt 14.06.2006 20:57:34 | |
---|
Kisojen toistaiseksi jännin matsi päättyi äsken. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Pablo Kigero 14.06.2006 21:02:21 | |
---|
Aaargh paljon päätty Espanjan peli? Olin bänditreeneis. :p mitä jännää tapahtui? Kertokaa joku omin sanoin? :) Now it's right, time to roll! |
MrHands 14.06.2006 21:04:16 (muokattu 14.06.2006 21:05:07) | |
---|
Aaargh paljon päätty Espanjan peli? Olin bänditreeneis. :p mitä jännää tapahtui? Kertokaa joku omin sanoin? :) "Espanja vakuutti jalkapallon MM-avauksessaan kesyn Ukrainan kustannuksella. Kolme erikoistilannemaalia värkännyt Espanja murskasi Ukrainan 4-0 (2-0). David Villa teki kaksi maalia, Xabi Alonso ja Fernando Torres yhden." http://www.yle.fi/urheilu/saksa2006/looppi/id41773.html |
Jani The Rock 14.06.2006 21:07:32 | |
---|
Kisojen toistaiseksi jännin matsi päättyi äsken. Niin teki. Kumpikin joukkue oli oivaltanut, että se kaikki 90 minsaa on tosiaan peliaikaa. Hieno matsi, ja ton lohkon tilanne menee vielä tosi jännäksi. The road never ends for me, kid. |
M-Juhana 15.06.2006 00:04:06 | |
---|
Kisojen toistaiseksi jännin matsi päättyi äsken. Niin päättyi...:-) Puola pelas hienosti ja niiden veska varsinkin. Mut hyvä näin. Loppuun pelaaminen palkittiin, jälleen !! 1954 Bern
1974 München
1990 Rome
2006 Berlin ? |
A.Starving 15.06.2006 01:00:24 | |
---|
Kisojen toistaiseksi tylsin matsi päättyi äsken. Hirveetä katteltavaa, jos oisin lipusta maksanu olisin polttanu stadionin. Vanhan liiton Saksaa, mitään ei tapahtunu ennen viimestä varttia, sillonkin vaan kun Puola pelas vajaalla. Kaikki saksalaisen jalkapallon ystävät saisi mennä syvälle itseensä viimeistään nyt. Saudit vs. Tunisia taas oli kyllä viihdettä parhaasta päästä, sääli ettei taida kovempia jengejä vastaan olla paljon saumaa, mutta tuleepahan byyrejä edes toiseen päähän. "Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa |
Iso D 15.06.2006 01:18:51 | |
---|
Minusta tuo Saksa-Puola oli oikein hyvä ottelu. Saksan esityskin oli yllättävän hyvä. Etenekin pakki Lahm pelasi erinomaisesti. Kyllä Saksan pelissä oli sentään jotain moneen muuhun suurmaahan verrattuna (Ranska, Hollanti, Englanti...) Vedestä nousee kasvi! |
A.Starving 15.06.2006 02:03:08 (muokattu 15.06.2006 02:05:27) | |
---|
Minusta tuo Saksa-Puola oli oikein hyvä ottelu. Saksan esityskin oli yllättävän hyvä. Etenekin pakki Lahm pelasi erinomaisesti. Kyllä Saksan pelissä oli sentään jotain moneen muuhun suurmaahan verrattuna (Ranska, Hollanti, Englanti...) Joo joo, saattoihan se ns. valmentajan näkökulmasta olla ihan hyvä peliesitys, oma pää pidettiin varmasti ja voitto tuli. Viihdearvoltaan kuitenkin ihan nollamatsi. Ennen kisoja pelkäsin että ois pakko myöntää Saksan pelaavan viihdyttävää futista, ja siltä se näyttikin ekan matsin perusteella, mutta nyt tultiin taas vauhdilla takaisin tylsyyden ytimeen. Ja myönnetään ihan reippaasti, että ennakkoasenteet vaikuttaa varmasti, mutta ei ne ihan tyhjään perustu. Skidinä olin fani, mutta en Italian kisojen jäkeen ole voinut koko jengiä sietää, tiedä sitten miksi... E: Ja ei noi muutkaan mainitut kyllä mitenkään hohdokkaasti ole pelannut, se on ihan totta. España campiones del mundo 2006! "Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa |
MrHands 15.06.2006 02:11:18 | |
---|
Minusta tuo Saksa-Puola oli oikein hyvä ottelu. Todellakin! En ole nähnyt vielä yhtään 'huonoa' matsia näissä kisoissa. Myönnän olevani pro-tason sohvavalmentaja. MM-jalkapallo on KIVAA! |
Loijaa 15.06.2006 06:26:20 | |
---|
Tänään Argentiina varmistaa jatkopaikan. Ketuttaa vaan, kun ei ole digiboxia ja peli tulee ylen digikanavalta...taas yrittävät köyhiä ihmisiä saada ostamaan elektroniikkaa. That's The Way That It Is |
Loijaa 15.06.2006 06:27:43 | |
---|
Anteeksi maalaisuuteni, siis huomenna. Tänään voittaa Englanti ja Ruotsi nyhjää taas tasapelin. That's The Way That It Is |
Mika Antero 15.06.2006 06:59:31 | |
---|
Saksahan pelasi melko viihdyttävää jalkapalloa, ei sitä kaikkein puuduttavinta junnausta. Järkyttävän pelottavia ja täsmällisiä ne hyökkäykset. Kyllä ne mokomat menevät vähintään välieriin asti. Tuo ennustus ei kyllä järin suuria näkijän lahjoja tarvitse. |
Varaani 15.06.2006 08:58:33 | |
---|
Tänään Argentiina varmistaa jatkopaikan. Ketuttaa vaan, kun ei ole digiboxia ja peli tulee ylen digikanavalta...taas yrittävät köyhiä ihmisiä saada ostamaan elektroniikkaa. Huh, ei saa säikytellä noin!! Huomennahan se tulee :) Oli yksi kisojen parhaista matselista eilinen germaanit vastaan polakit. Harmi vaan ettei polakit voittaneet. Olisi tehnyt jatkopeleille siinä lohkossa hyvää. Pojat jaksoivat painaa kunnolla, eikö ollut mitään naurettavaa maali-iloittelua tuo peli. Tänään onkin sitten kaksi jännää matsia. Englanti - trinidadtobacco ja Ruåtsi-Paraguay. Tiukkoja pelejä tulee olemaan, sano. Hislop ainakin on taas unohhut pitävänsä nollat ja fiilis on varmaan Trinidadin pojilla päällä. Eikun vedonluöntipisteelle... |
M-Juhana 15.06.2006 09:24:10 (muokattu 15.06.2006 09:30:37) | |
---|
tylsin Hirveetä katteltavaa, jos oisin lipusta maksanu olisin polttanu stadionin. Vanhan liiton Saksaa, mitään ei tapahtunu ennen viimestä varttia, sillonkin vaan kun Puola pelas vajaalla. Kaikki saksalaisen jalkapallon ystävät saisi mennä syvälle itseensä viimeistään nyt. Saudit vs. Tunisia taas oli kyllä viihdettä parhaasta päästä, sääli ettei taida kovempia jengejä vastaan olla paljon saumaa, mutta tuleepahan byyrejä edes toiseen päähän. Hoho !! Saksa haki ratkaisua heti alusta alkaen, mm. Klose pukkas ohi n. 15 min kohdalla. Ja Puola pelasi hienosti, ei epäonnekseen pystynyt ratkaisuun hetkellä, kun sai pelin haltuunsa..... mm. laukaukset Saksalle 16 - 5 !! 1954 Bern
1974 München
1990 Rome
2006 Berlin ? |