Aihe: Epiphone Valve Jr. 5W
1 2 3 4 5 6 717 18 19 20 21
käsi
02.06.2006 20:58:49

Jaa'a.. Pitäsköhä sitä junnu tilata ku olis palkkapäivä ens perjantaina. Kauankos teillä kesti junnun tulla saksasta suomeen? Että pistänkö nyt jo tilausta että perjantaiksi saapuu?

EDIT: Lyhyt tilausaika (2-5 päivää) sanoo thomann, mutta pitääkö nuo ihan kutinsa?
http://www.thomann.de/thoiw3_epipho … r_epajr_gitarrencombo_prodinfo.html

jos on varastossa niin aika nopiaa tulee. itellä meni vajaa viikko.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Hannu H.
04.06.2006 16:18:27

Nonni. Pistin tulemaan.
Vähän jänskättää ku eka thomann tilaus omalta osaltani. =)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Jiaster
06.06.2006 09:39:34 (muokattu 06.06.2006 13:13:26)

Nonni. Pistin tulemaan.
Vähän jänskättää ku eka thomann tilaus omalta osaltani. =)

Mitä lupasivat toimitusajaksi? Kävin katsomassa t-kaupan sivuilta, niin näytti saatavuus tipahtaneen harmaalle... :-( Meilillä kyselin mikä on toimitusaika, mutta eivät ainakaan vielä ole ilmoitelleet (automaattivastaus vain kertoi, että kesälomat yms. hidastaa vastaamista). Onko jollain parempaa tietoa epi jr:n saatavuudesta Thomannilta?

Musicstore Kölnin sivuilla niitä näyttäisi olevan varastossa... sieltä ei vaan ole tullut tilatuksi koskaan mitään ja noi haulla m.netistä löytyneet kommentit ko. firmasta ei olleet kovin mairittelevia. Tosin vähän vanhoja kaikki kirjoitukset olivat eli onko firman toiminta nykyään parempaa?

EDIT: nyt ne T:ltä vastasikin, että 2-3 vko toimitusaika
Tasapaino
06.06.2006 11:18:41
Juuppista kerrostaloon on kyllä mekkalaa vähän liikaa, mutta luulenpa että juuri esim. klubikeikoilla tuo pääsisi oikeuksiinsa. Tosin mikäli haluaa täysin puhdasta, niin sitä ei kovemmilla volyymeilla irtoa :/

http://www2.mikseri.net/artists/?id=55813

Siinä pari näytettä äkkiä hutaistuna. Lisää tulossa huomenissa jos töitten jälkeen ehtii. Kitarana Tokai LC-80 (vähän epävireessä mut anyway...). Volyymiä ehkä jotain 1/4 ja toisessa clipissä mukana EH:n Small Clone chorus.

Ei tuo mun korvaan mitenkään hirvittävän hyvältä kuulostanut.
Ora et labora.
touhis
06.06.2006 20:20:43
Niinpä. Lisää ääninäytteitä, anyone?
Your name is Sam Fisher and you are a Splinter Cell.
Hannu H.
06.06.2006 20:42:59 (muokattu 07.06.2006 16:58:21)

Mitä lupasivat toimitusajaksi? Kävin katsomassa t-kaupan sivuilta, niin näytti saatavuus tipahtaneen harmaalle... :-( Meilillä kyselin mikä on toimitusaika, mutta eivät ainakaan vielä ole ilmoitelleet (automaattivastaus vain kertoi, että kesälomat yms. hidastaa vastaamista). Onko jollain parempaa tietoa epi jr:n saatavuudesta Thomannilta?

Musicstore Kölnin sivuilla niitä näyttäisi olevan varastossa... sieltä ei vaan ole tullut tilatuksi koskaan mitään ja noi haulla m.netistä löytyneet kommentit ko. firmasta ei olleet kovin mairittelevia. Tosin vähän vanhoja kaikki kirjoitukset olivat eli onko firman toiminta nykyään parempaa?

EDIT: nyt ne T:ltä vastasikin, että 2-3 vko toimitusaika

Toimitusajasta eivät sanoneet mitään.. tilausvahvistus kyllä tuli jo ja sillon ku tilasin nii oli 2-5 päivää toimitusaika. Joskos olisin tuurilla sen vimpan hyllystä si saanu..

Niinpä. Lisää ääninäytteitä, anyone?

Jahka omani saan niin clippejä tulee.

EDIT: nonni "Tilauksesi on lähetetty"
Että joskos sen tossa ensviikolla sais.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Hannu H.
10.06.2006 20:24:39

Joo ei kyllä oo mulle soveltuva tää thomann kauppana. Ei tämmöstä odottamista kestä..
Jorte Kariko
10.06.2006 21:49:26
Joo ei kyllä oo mulle soveltuva tää thomann kauppana. Ei tämmöstä odottamista kestä..

patience, my friend:) mulla kesti yhteensä about n.8 päivää koko tilauksen tuleminen Musik-produktiv:sta, olivat sössineet jotenkin sen mun lähetyksen, soitin sinne ja kysyin että missä vahvistin viipyy, sanottiin että: " meiltä se on lähtenyt, mutta ei se näy missään tietokannassa että se olisi oikeasti lähtenyt??? käyn itse varmistamassa että se lähtee nyt, saat minun sanani " kolmantena päivänä, tuon soiton jälk. paketti oli oveni takana! ( aamu varhain )
KOO-VEE 1929
Hannu H.
10.06.2006 22:32:41 (muokattu 10.06.2006 23:08:51)

http://oldengine.org/members/culp/TroubleInMind.mp3

Tuommonen löyty. Ei mikään ihan pahan kuulonen muttei mikään suoranainen WOWkaan.

EDIT: ja modattu valvejunnu
http://www.mercurymagnetics.com/pages/nav/valvejr.htm
Sampleja:
http://www.amp-exchange.com/e107_pl … 3.php?Modified%20amp%20samples.xspf
käsi
11.06.2006 16:08:07

http://oldengine.org/members/culp/TroubleInMind.mp3

Tuommonen löyty. Ei mikään ihan pahan kuulonen muttei mikään suoranainen WOWkaan.

EDIT: ja modattu valvejunnu
http://www.mercurymagnetics.com/pages/nav/valvejr.htm
Sampleja:
http://www.amp-exchange.com/e107_pl … 3.php?Modified%20amp%20samples.xspf

siis tuo modaus setti maksaa enemmän kuin tuo vahvistin itse:) vai tuleeko siinä mukana vahvistin modattuna, en ehtinyt nyt kovin tarkkaan lukea koko hommaa läpi
Jiaster
11.06.2006 16:44:26

siis tuo modaus setti maksaa enemmän kuin tuo vahvistin itse:) vai tuleeko siinä mukana vahvistin modattuna, en ehtinyt nyt kovin tarkkaan lukea koko hommaa läpi

Ei siinä vahvaria mukana näytä tulevan... Aikas hyviltä nuo näytteet kuulosti. Olisi vaan saanut olla vertailunvuoksi samat myös alkuperäisellä junnulla soitettuna.

The Mercury Mod Valve Jr. Combo kit includes:

Axiom® Power Transformer

Axiom® Output Transformer

Axiom® Mini-Choke™

Other parts necessary to make the mod

CD-ROM with photographic step-by-step instructions

Mercury Magnetics "Equipped with" metal plate

Wiring schematics
Hannu H.
11.06.2006 16:59:30

Pitänee kyl sit putket ja kajari vaihdella ja pistellä clippejä muutosten vaikutuksesta.
Celestionin super 8 vois olla iha jees. JeeJeetä putkiksi.
Mut oottaa ny ens että sais sen vaffarinkin.. =)
käsi
11.06.2006 17:47:01

Pitänee kyl sit putket ja kajari vaihdella ja pistellä clippejä muutosten vaikutuksesta.

ilmoittele miten nuo vaikuttaa soundiin kunhan olet testaillut, toki mielelläni kuuntelen klippejäkin. Olen itse ajatellut vaihtaa jossain välissä elementin ja putket myös, mutta kattoos nyt koska on varaa siihen
Jiaster
11.06.2006 22:31:05

Nyt on tilattu kaksi kappaletta junioreja lisää Suomenmaahan. Nuo putket siitä varmaan vaihtoon täytyy laittaa, mutta eikö tuo kaiutin ole ihan hyväksi mainittu tämän junnun osalta? Specialin 10" kajaria jossain kyllä huonohkoksi mollattiin.
käsi
12.06.2006 08:23:09

Nyt on tilattu kaksi kappaletta junioreja lisää Suomenmaahan. Nuo putket siitä varmaan vaihtoon täytyy laittaa, mutta eikö tuo kaiutin ole ihan hyväksi mainittu tämän junnun osalta? Specialin 10" kajaria jossain kyllä huonohkoksi mollattiin.

MUn korvaan se on ihan hyvä, mutta vain ihan hyvä. Vähän kireän oloinen, uskon kyllä että soundi paranee jahka se hieman kuluu:) mutta siihen menee om aaikansa.
hjukke
15.06.2006 03:37:25

Näillä modeilla hintakin tuplaantuu näppärästi ;)
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
Hannu H.
15.06.2006 14:26:48

Näillä modeilla hintakin tuplaantuu näppärästi ;)

Ei likikään. 28e celestionin super 8 ja pari kymppiä putket.. =)
Jorte Kariko
15.06.2006 19:43:47
Ei likikään. 28e celestionin super 8 ja pari kymppiä putket.. =)

mistä noita celestionin super 8:ja saa suomessa? en jaksanut vaivautua hirveemmin etsimään ;) olisin meinaan juurikin kiinnostunut tuosta kaiuttimesta.
KOO-VEE 1929
LamaAjanElvis
15.06.2006 19:45:18
Oli tuo Hannun rosoisin klippi varsin makean kuuloinen. Ei ole tosiaan paha vehje noin halvaksi vekottimeksi.
Kesä on läskien pahinta aikaa. Sormet lähtee soundista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)