Aihe: kiinnostaisko miitti?
1 2 3
J. Cool
09.10.2003 21:42:11

olisko minkäänlaista kiinnostusta pitää miittiä? tyyliin saunalla varustettu vuokramökki viikonlopuks, muutama setti paikalle, känniääliöiden drum battlea yms yms ehkä jopa joku oikea ammattilainen klinikoimaan jos sattuu et onnistuis. missä päin maata pitäis olla? innokkaita järkkääjiä? olisko ketään tulossa jos tällanen järjestyis?

-tuore reservin sotilassoittaja-
Magetsu
09.10.2003 21:59:51 (muokattu 09.10.2003 22:02:43)
Mikäpä ettei. Tapahtumapaikka vois olla minun mielestäni jossain etelä-lapissa. E-suomessa asuville tämä varmaan toisi uusia elämyksiä/kokemuksia muutenkin kuin pelkän päristelyn sijaan.

g-brothers
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
Mikko A
09.10.2003 23:36:16
Mikäpä ettei. Tapahtumapaikka vois olla minun mielestäni jossain etelä-lapissa. E-suomessa asuville tämä varmaan toisi uusia elämyksiä/kokemuksia muutenkin kuin pelkän päristelyn sijaan.

g-brothers

Just niin, miitti Lappiin, niin meikäkin pääsis =)
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
LumPus
10.10.2003 00:11:44
Meikä on messissä ja järjestelyissä mukana!! mutta itse kannatan eteläsuomea... tästähän ne erimielisyydet alkaa. nyt pitää vaan pitää demokraattinen äänestys paikasta ja ajasta, kimppakyytejä jolloin bensat maksetaan kimpassa...näin se toimis!
Loistava idea!!
Viekö elämä liikaa aikaasi?
U.F.O
10.10.2003 11:29:16
joo ois kyl aika hyvä idea.. sitten te "huiput" voisitte jakaa tietoanne meille ei nii tietäville :).. Joo oon mukana :)
Free your mind and your ass will follow!!.
jussijoe
10.10.2003 14:26:27

määki voisin olla messisä... LAPPIIN! :)
jokainen tsänssi on mahdollisuus
Keke Urlaub
10.10.2003 14:33:04 (muokattu 10.10.2003 14:34:50)

***kele, täähän oli ihan väärällä palstalla. Miten te rumpujen pärisyttäjät noin sisäsiittoisia olette ;)?
Happy with what you have to be happy with.
afro
10.10.2003 16:03:33 (muokattu 10.10.2003 16:03:59)
Otetaanko alaikäsiä mukaan? ;D
Sivuni Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Mikko A
10.10.2003 16:13:48
Otetaanko alaikäsiä mukaan? ;D

Joo, niille kasataan sellanen minisetti ja kasa legoja ja pistetään ne omaan huoneeseen, jossa on siniset kukkatapetit ja neonvihreet verhot xD

joo ois kyl aika hyvä idea.. sitten te "huiput" voisitte jakaa tietoanne meille ei nii tietäville :).. Joo oon mukana :)

Just niin, Jiicuuli pitää klinikan!
afro
10.10.2003 17:38:54
Joo, niille kasataan sellanen minisetti ja kasa legoja ja pistetään ne omaan huoneeseen, jossa on siniset kukkatapetit ja neonvihreet verhot xD

Sit oon mukana! ;D

Just niin, Jiicuuli pitää klinikan!

Kannatetaan! :D
Sivuni Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
JanneeBDB
10.10.2003 18:32:09

mikäpäs siinä, mutta eikö sitä kannata kuitenki kesäksi sitten suunnitella? Meinaan vaan että talvella on kylmä :D Ja etelä-lappi käy mulle ainakin ihan hyvin.. jees
Ollaan eilen olisimme.
J. Cool
10.10.2003 21:05:42

hoh ai et munko klinikka kelpais? no jopas :) no sillä ehdolla että passaan nakin eteenpäin jos paikalle sattuu jotain true-vetäjiä...

kylmä ja kylmä.... ei etelässäkään sen parempi keli näytä olevan. ainakaan nyt. jos tästä nyt äänestystä pidetään niin oulu olis mun vaihtoehto. mut jos joku haluaa ruveta järkkäämään tosissaan niin veikkaanpa et se saa käytännössä päättää minne väki kasataan, tuskin järkkääjiä on niin paljoa halukkaita että tulis ihan kilpailua..

mutta mitä jos nyt yks ja sit kesällä seuraava?
Mikko A
10.10.2003 21:07:10
mutta mitä jos nyt yks ja sit kesällä seuraava?

Joo ja ens viikolla.
Alpha
10.10.2003 23:56:54
Voisin olla kiinnostunu tästä Oulu jutusta.

Pitänee ruveta tiedusteleen paikkaa, johon mahtuis soittimet ja liuta humalaisia muusikoita. Tai sit vähemmän humalaisia. Ei oikein tule mieleen paikkaa missä vois talvella miitteillä, mut kesällä jos hyvin käy, niin saattais löytyä. Ja jos J.Cool vielä kyselee ja kattelee, ni voitais joskus saada jopa jotain aikaiseksi...:o)
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
fmcruelty
11.10.2003 12:18:27

Joo, ajatus hyvä kymmenen! Järjestäminen vois silti olla parempi jossain keskisuomen tienoilla, ni olis kaikilla sit hyvät yhteydet matkata, eikä kenenkään tarvi matkata hirveitä. Allekirjoittanut on mukana!
Stay on the road, Beware the moonlight
Kulkunen
11.10.2003 15:44:17
jos tästä nyt äänestystä pidetään niin oulu olis mun vaihtoehto.

Samma här. Ei tarvis kauaksi lähteä... Mutta sitten kesällä vasta.

Nimim. 90 aamua reserviin.
Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion between supposed lovers.
Bacchus
11.10.2003 16:10:22
prkl, kaikkiko te jossain pohjolan perukoilla asutte?=) Mun puolesta miitin vois järjestää melkeinpä missä vaan, kunhan on tarpeeksi kaukana sivistyksestä, vaikkapa jossain metsämökillä. Kamojen kuskaaminen tietenkin ois vaikeempaa, mut jos autolla pääsis päräyttämään niin... Metsämökki ois inspiroivin ympäristö, ja siellä voi örmytä sielunsa kyllyydestä.=)

Oisko ketään kiinnostuineita itse järkkäämis puolesta? Mä voin ainakin osallistua... Tähän ketjuun vois vaikka kerätä nimiä että montako osallistuu, sitten sen mukaan laskea minkäkokoisen paikan tarvii ja jos jollakin on joku hyvä mesta mielessä, niin ehdotuksia kehiin.
!
Bacchus
11.10.2003 16:12:07
Kiinnostaako ketään talvinen miitti? Vaikka jo ennen joulua...
!
Alpha
11.10.2003 16:21:53
Kiinnostaako ketään talvinen miitti? Vaikka jo ennen joulua...

Jos vaan joku paikka löytyy, niin mikäs siinä...ajattelin vain tuossa aikaisemmin, että vermeet ei pakkasesta oikein tykkää. Ja paikka voi olla melkein mikä tahansa, kunhan ei keskellä kaupunkia...ja prkl saunasta on päästävä munasillaan hankeen...:o)
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)