Dtfani 13.06.2006 13:28:22 | |
---|
Onko Wylden Jaska tehnyt tästä biisistä coverin kun satuin muka sellaisen kuulemaan ja soolo kyllä kuulosti aika paljon Wyldeltä? "What we've got here is failure to communicate." |
Wahi 13.06.2006 13:56:18 | |
---|
TOIVOTTAVASTI EI! "Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen... |
L4t3 13.06.2006 13:57:43 (muokattu 13.06.2006 13:58:48) | |
---|
TOIVOTTAVASTI EI! No miksikäs ei? Minusta wylden laulutyyli vois jopa toimia ko. kipaleessa. E. No jaa. Toivottavasti ei ole sooloa raiskannut kovin pahasti... "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa |
Wahi 13.06.2006 14:10:56 | |
---|
Osaan vain kuvitella ne hirveät pinchit... "Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen... |
Dtfani 13.06.2006 15:44:35 | |
---|
Kitaristin soitto muistutti kyllä wyldeä, varsinkin rekka-autovibraatto, jota ei kuitenkaan liikaa viljelty! Pinchejä, varsinkaan wyldemäisiä, ei kuulunut muistaakseni yhtään! Bändin saundipolitiikka lähenteli kyllä BLS:n saundeja. Laulu ei taas kuulostanut ollenkaan Wyldeltä. Voihan toki olla että siinä oli joku muu laulaja. Jos se kitaristi yleensä oli Wylde niin kylläpä herra soitti rauhallisesti. Odotin kuulevani sitä vakiotilua wahin kera mutta soolo oli melko tyylikäs ja alkuperäistä mukaileva. "What we've got here is failure to communicate." |
Landola59 13.06.2006 16:19:55 | |
---|
On tehnyt ja hyvältä kuulosti. Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään. |
Karvanaama-Zakk 13.06.2006 19:39:18 | |
---|
On kyllä tehny.Luultavasti sille Zeppelin Tribuuttilevylle.Myötäilee todella paljon alkuperäistä ja ei varmaan ole pettymys Zeppelin faneille =) Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!! |
McNulty 13.06.2006 19:57:13 | |
---|
Minusta Zakkia mollataan suotta. Kaveri on oikeasti lahjakkuus. Katsokaa vaikka se Gibsonin juhlavideo missä se soittaa Slashin suohon. Tai kuunnelkaa hänen kevyempää tuotantoa Hangover-levyltä tai vaikka Mafialta tuo In This River. Kaveri kun osaa soittaa muitakin soittimia kuin kitaraa. Plus kaiken tämän lisäksi hän on erittäin hyvä southern rock / metal laulaja. Kaiken tuon päälle vielä katu-uskottava bikeri ja kaljaa kittaava hevihemmo. Zakk on hieno mies vaikka en sen paremmin tunnekaan. Saavutukset puhuvat puolestaan. |
Landola59 13.06.2006 20:08:57 | |
---|
Zakk on hieno mies vaikka en sen paremmin tunnekaan. Saavutukset puhuvat puolestaan. Kuka sitä mollaa? Mieshän on ehta rockmestari, lähes Iommiin verrattava. Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään. |
willie 13.06.2006 20:52:50 | |
---|
Kuka sitä mollaa? Mieshän on ehta rockmestari, lähes Iommiin verrattava. No Tony Iommi on/oli kyllä ankara kitaristi, mutta Zakk Wyldestä en ole kuullutkaan.. Pitää tutustua. Mutta miks tehdä cover Stairway to Heavenista..? Led Zeppelinin alkuperäinen on jo niin kova. Tokihan oman näkemyksensä saa tietenkin tehdä, mutta mutta.. Se on yks niitä biisejä, johon en itse kajoaiasi. Makuasia... En kyllä enää jaksa kuunnella Zepin Stairwayta.. liian puhkisorvattu, mieluummin vaikka Baby I´m Gonna Leave You.... |
Artist 13.06.2006 21:14:07 | |
---|
Kaiken tuon päälle vielä katu-uskottava bikeri ja kaljaa kittaava hevihemmo. Ehkä tuo, ja nimenomaan tuo machouden ylikorostaminen saa Zakk Wylden vaikuttamaan joidenkin silmissä hieman huvittavalta. "The call to arms was never true, I'm medicated...how are you?" |
Keppis 13.06.2006 23:35:45 | |
---|
Olis kiva joskus kuulla mikä biisi toi Stairway to heaven on. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
ANtTIKRISTUS 14.06.2006 00:25:17 | |
---|
Stairway To Heavenin soolo on aivan liian yliarvostettu. Mikä siinä on hienoa? Niin mielikuvituksetonta peruskauraa, kuin olla ja voi. Kaikki vaan taitaa kehua sitä, koska se vaan on Stairway To Heavenin soolo, eli sen on pakko olla hyvä. Jos soolo olisi jossain ei niin tunnetussa biisissä, niin kukaan ei varmasti sitä edes muistaisi. Itse biisi on ihan hyvä. Varsinkin akustinen näppäilyosuus on nerokkaasti sävelletty. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
ANtTIKRISTUS 14.06.2006 00:25:43 (muokattu 14.06.2006 00:26:51) | |
---|
tää sivu lagittaa kummasti... EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Wahi 14.06.2006 00:32:53 (muokattu 14.06.2006 00:33:40) | |
---|
Stairway To Heavenin soolo on aivan liian yliarvostettu. Mikä siinä on hienoa? Niin mielikuvituksetonta peruskauraa, kuin olla ja voi. Kaikki vaan taitaa kehua sitä, koska se vaan on Stairway To Heavenin soolo, eli sen on pakko olla hyvä. Jos soolo olisi jossain ei niin tunnetussa biisissä, niin kukaan ei varmasti sitä edes muistaisi. Itse biisi on ihan hyvä. Varsinkin akustinen näppäilyosuus on nerokkaasti sävelletty. Hyvä soolo se mielestäni on. Kaikki tarvittavat elementit hyvään sooloon. Ja ihan perus A-molli pentatonista (mitä nyt muutama F sävel mukana) käytetty todella hyvin. Ota myös huomioon milloin tämä on tehty, 1970/71 (no, samat hommat oli jo 60-luvun puolella...) Ja soundikin on hyvä, Tele + Supro (?). EDIT: Ja tottakai se vaikuttaa, että se on tunnetussa ja hyvässä biisissä. "Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen... |
sus 14.06.2006 00:47:02 | |
---|
Ja soundikin on hyvä, Tele + Supro (?). Ei varmaan kun kuulostaa ihan samalta sillä Doubleneck-SG:llä livenä Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
ANtTIKRISTUS 14.06.2006 00:49:44 | |
---|
Kaikki tarvittavat elementit hyvään sooloon. Ja ihan perus A-molli pentatonista (mitä nyt muutama F sävel mukana) käytetty todella hyvin. Ota myös huomioon milloin tämä on tehty, 1970/71 Mun mielestä siinä ei ole mitään omaperäisyyttä eikä kunnon ideaa. Eikä sillä, milloin se soolo on tehty ole musta mitään väliä. Onhan tuohon aikaan tehty hyviäkin sooloja. EDIT: Ja tottakai se vaikuttaa, että se on tunnetussa ja hyvässä biisissä. Ei saisi vaikuttaa, sillä eihän se itse sooloa muuta missä kappaleessa se soitetaan. Eri asia tietenkin jos soolon taustat ovat erit. Mutta jos se soolo olisi jossain ei niin tunnetussa ja hyvässä kappaleessa, mutta samoilla taustoilla niin ei se siitä paskempaa tekisi. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Wahi 14.06.2006 00:55:19 | |
---|
Ei varmaan kun kuulostaa ihan samalta sillä Doubleneck-SG:llä livenä No ainakin Tele. "Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen... |
Gypsy 14.06.2006 03:23:48 | |
---|
Kaikki vaan taitaa kehua sitä, koska se vaan on Stairway To Heavenin soolo, eli sen on pakko olla hyvä. Jos soolo olisi jossain ei niin tunnetussa biisissä, niin kukaan ei varmasti sitä edes muistaisi. Sillon kun joskus Stairwayn kuulin niin en kyllä tainnu tietää kuinka arvostettu biisi se on. Ja kuinka arvostettu soolo siinä on. |
No ainakin Tele. Tele siinä soi kuten suurimmassa osassa neljän ekan levyn biiseistä. Kaikki vaan yhdistää livekuvien perusteella Jimpan heti Lespaan ja kakskaulaseen SG:hen. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |