isojussi 13.06.2006 10:07:13 | |
---|
Kyllähän "Suomursun" pitäs kaikille tuttu olla?... Komppia. Mihinä hiton kaapissa toi nuoriso on kasvanu? Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Sertzo S 13.06.2006 10:18:50 | |
---|
Komppia. Mihinä hiton kaapissa toi nuoriso on kasvanu? Tätä ihmettelee setäkin syvästi. |
Martso 13.06.2006 10:20:19 | |
---|
Komppia. Mihinä hiton kaapissa toi nuoriso on kasvanu? Kiits. Reilu asenne. Kuuntelen tässä biisiä Baroque Steps, pitäis olla kaikille tuttu, eiks jea? :) |
isojussi 13.06.2006 10:26:10 | |
---|
Kiits. Reilu asenne.... HOHO! Äläääässssnyyyyyy..... Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
KoskPaavo 13.06.2006 10:34:23 | |
---|
Sertzo vois sovittaa "Lauluni aiheet" uusiotangoksi.Väliin "Syvä kuin meri"-tyylinen haitaripilpatus välisoitoksi. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Sertzo S 13.06.2006 10:35:38 | |
---|
Sertzo vois sovittaa "Lauluni aiheet" uusiotangoksi.Väliin "Syvä kuin meri"-tyylinen haitaripilpatus välisoitoksi. Oliko tämä tilaus ja mikä on laskutusosoite? ;) |
manjaana 13.06.2006 10:45:18 | |
---|
Sertzo vois sovittaa "Lauluni aiheet" uusiotangoksi.Väliin "Syvä kuin meri"-tyylinen haitaripilpatus välisoitoksi. Asiasta sadanteen.. Markkola vetäs jonninkin verran potpureita, niitä ei juurikaan kuule, jopa tangoihin, äkikseltään kuulosti ihan yes meiningiltä silti, mitäs ootte mieltä? Yleensähän niitä kuulee vaan baarissa ja hiukan rokimmassa zydeemissä.. maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko, torstai ei mittään.. |
KoskPaavo 13.06.2006 10:46:08 | |
---|
Oliko tämä tilaus ja mikä on laskutusosoite? ;) Ei sna, se oli vain normaalia vapaata tajunnanvirt(s)aa.Tosin tuonne Patelan sävelfestivaaleillehan se sopisi. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankero 13.06.2006 14:51:15 | |
---|
Kyllähän "Suomursun" pitäs kaikille tuttu olla? Matti Louhivuoren varhaisin tulkinta kappaleesta on syöpynyt syvälle alitajuntaan ainakin meikäläiselle! Tuttuhan se Suopunki on, mutta en oo tankuna ikinä kuullut. Viime vuonna piti opetella se yhteen tilaisuuteen ja merkin saatuamme vetästiinkin. Vieläkään ei ole selvinnyt, että miksi. Varmasti, vissiin. |
paice60 13.06.2006 16:59:34 | |
---|
Tuttuhan se Suopunki on, mutta en oo tankuna ikinä kuullut. Viime vuonna piti opetella se yhteen tilaisuuteen ja merkin saatuamme vetästiinkin. Vieläkään ei ole selvinnyt, että miksi. Olet siis elänyt epätietoisuuden synkässä alhossa jo vuoden päivät, voi tätä elämän kurjuutta. Epätietoisuus suorastaan raastaa sisintä ja aiheuttaa sieluun ikuiset , syvät ja arat haavat. Mutta auttaisiko jos syö laastaria? Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
R.Syke 13.06.2006 17:04:22 | |
---|
Metri viiskytä tässä vaiheessa on keskimääräistä pienempi tangokavaljeerin mitta ;) Hou. Keinuttaako laivalla? |
jjussila 13.06.2006 17:09:54 | |
---|
Metri viiskytä tässä vaiheessa on keskimääräistä pienempi tangokavaljeerin mitta ;) Hou. Keinuttaako laivalla? Kun aikansa on laivalla ollut, kiikkumiseen tottuu; mutta kun pääset maihin, niin sitten keikuttaa taas ja aivan ilman viinaa.... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
paice60 13.06.2006 17:10:59 | |
---|
Metri viiskytä tässä vaiheessa on keskimääräistä pienempi tangokavaljeerin mitta ;) Hou. Keinuttaako laivalla? Ei nyt pahemmin. Tänään on Tallinnassa Metallica ja eilen oli jo sellaista mustiin pukeutunutta nuorisoa liikenteessä ja pyydettiin Metallicaa. Spiikattiin että seuraava kappale on Metallican seuravalla levyllä ja vedettiin "Avaathan" biisi. Tulevat tänään yöllä laivaan takaisin että menoa voi olla monenlaista yöllä. Mutta kyllä me kestetään. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
R.Syke 13.06.2006 17:11:32 (muokattu 13.06.2006 17:11:55) | |
---|
Kun aikansa on laivalla ollut, kiikkumiseen tottuu; mutta kun pääset maihin, niin sitten keikuttaa taas ja aivan ilman viinaa.... ...ja sitten, kun lakkaa keikuttamasta, rupee taas tekee mieli viinaa :D ...ilman laivaa...HOHO. |
paice60 13.06.2006 17:12:23 | |
---|
Kun aikansa on laivalla ollut, kiikkumiseen tottuu; mutta kun pääset maihin, niin sitten keikuttaa taas ja aivan ilman viinaa.... Vanha konstihan on juoda itsensä synkkaan laivan kanssa. Se on tarkkaa puuhaa ja tarttee toivoa ettei tuuli tyynny. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
R.Syke 13.06.2006 17:16:42 | |
---|
Vanha konstihan on juoda itsensä synkkaan laivan kanssa. Se on tarkkaa puuhaa ja tarttee toivoa ettei tuuli tyynny. Pitääkö siinä hokea itselleen: Styyyrpuuri nyt, parppuuri nyt, vai jotain merisäätiedotuksia? Nimim. Tasapainoaistinsa kanssa toimeentuleva. Ajoittain. |
EP 13.06.2006 19:45:42 (muokattu 13.06.2006 19:51:00) | |
---|
"Taisto Tammi laulaa kotimaisia tangoja" (Finnlevy SFLP 9558, 1974): A-puoli, raita 3: "Suopursu". Ja kyllä, on juurikin se "Suopursu kukkii...". Edit: Ja levy kokonaisuudessaan on aikas hyvä. 2. edit: Levyn sovitukset on Taito Vainion ja Kalevi Nyqvistin. Joo, mä vedän takaisin! Kyllä mä oon soittanut sitä kanssa tangona, kyllä mulla oli oikea muistikuva.. Tulee mieleen Tammen Tatusta legendaarinen huvialus Reuhari, missä poikasena käytiin! ..tango merellä soi ja se soi ja se soi ja se soi ja se soi ja se soi.. :) |
baron 13.06.2006 21:18:27 | |
---|
Joo, mä vedän takaisin! Kyllä mä oon soittanut sitä kanssa tangona, kyllä mulla oli oikea muistikuva.. Tulee mieleen Tammen Tatusta legendaarinen huvialus Reuhari, missä poikasena käytiin! ..tango merellä soi ja se soi ja se soi ja se soi ja se soi ja se soi.. :) Pakko kertoa: Mä nuoruudessani kuuluin klassisen musiikin kerhoon ja voitin tietokilpailun ja sain palkinnoksi sinkun jonka toisella puolella oli Tango merellä ja toisella puolella Tango Virtanen (Ihanaa, lapset taisi nukahtaa, Virtanen..) SEn jälkeen mä erosin klassisen musiikin kerhosta ja tässä sitä nyt ollaan! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
R.Syke 13.06.2006 23:49:43 | |
---|
Pakko kertoa: Mä nuoruudessani kuuluin klassisen musiikin kerhoon ja voitin tietokilpailun ja sain palkinnoksi sinkun jonka toisella puolella oli Tango merellä ja toisella puolella Tango Virtanen (Ihanaa, lapset taisi nukahtaa, Virtanen..) SEn jälkeen mä erosin klassisen musiikin kerhosta ja tässä sitä nyt ollaan! bafrpmm- ymmääräään sinua, koska en ites ole koskaan kuulunu kalllsienen musiikin kehtirooobbhn.'' Sen sijäaan olen iänäkni soittanutt jatsita taia tansssismusiikki ei tiri bändeissä. Mikä on musta hyvä juttu.l saatanaa. |
...Paras melodia on monikäyttöinen, esim. Nature Boy toimii tangonakin aivan upeasti Malandon tango-orkesterin esittämänä. Johan on vittu! Vähän aikaa sitten joku inttäs että "Nature Boy" on valssi. Päättäkää jo! Lähinnä rumba minusta... |