Aihe: Apple, Mac OS ja iMuusikot
1 2 3 4 5 6 7 8 9122 123 124 125 126
niko2002
14.06.2006 16:13:03
Hei! en viitsi alottaa uutta juttua joten kysyn täältä kun näyttää teitä mac miehiä olevan paikalla et onko kenelläkään mitään pikku niksii miten saan toimimaan midin Logic expressissä???? mulla on iMac G5 ja kun yritän siirtää midi tiedoston tai avata sitä logicissa nii se kyllä sen nätisti sinne vie ja valot vilkkuu mukavasti kun sitä yrittää soittaa mut mitään ääntä ei tule ulos :( ahistaa :(
texjazz
14.06.2006 18:53:39

Hei! en viitsi alottaa uutta juttua joten kysyn täältä kun näyttää teitä mac miehiä olevan paikalla et onko kenelläkään mitään pikku niksii miten saan toimimaan midin Logic expressissä???? mulla on iMac G5 ja kun yritän siirtää midi tiedoston tai avata sitä logicissa nii se kyllä sen nätisti sinne vie ja valot vilkkuu mukavasti kun sitä yrittää soittaa mut mitään ääntä ei tule ulos :( ahistaa :(

Elä ahistu! Näkyy Logicin ikkunassa vasemmalla I/O:n alapuolella (kaksi palkkia, se alempi) output 1-2? Jokaiselle raidalle erikseen pitää laittaa outputit.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
niko2002
14.06.2006 19:42:18
joo niissä on valittu Output 1-2 mut ei auta :( ihan on mykkä koko p**** :(
Puavali
14.06.2006 20:53:49
joo niissä on valittu Output 1-2 mut ei auta :( ihan on mykkä koko p**** :(

Pitääkö ehtiä vielä asetuksista midioutput?
kalamies#19 >-)))> ESTR #2, Relic #5
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kojones
21.06.2006 13:59:12
Mites kannattais alustaa ulkoinen kovalevy, jos sitä aikoo Windows-koneissakin käyttää?
Kassu
22.06.2006 17:47:14
Mites kannattais alustaa ulkoinen kovalevy, jos sitä aikoo Windows-koneissakin käyttää?

Vähän pulmallinen juttu. FAT32 on rajattu 32 gigatavuun, Windows ei lue Macin alustusmuotoja, ja NFTS -muotoa Mac voi vain lukea.
Kassu
22.06.2006 17:47:26
Ja tänään tilasin Macbook Pron!
Lennu
22.06.2006 19:21:41

Ja tänään tilasin Macbook Pron!

Onnea. Mä en saanut vieläkään mun verkkoprintteriä toimimaan :( Kun ei löydy niin vanhaan rakkineesen Intel ajuria. Luulisin että siitä johtuu. Jos joku löytää intel- tai universaaliajurit Xerox P8e printteriin, niin olis kiva.
Kassu
22.06.2006 19:23:06
Onnea. Mä en saanut vieläkään mun verkkoprintteriä toimimaan :( Kun ei löydy niin vanhaan rakkineesen Intel ajuria. Luulisin että siitä johtuu. Jos joku löytää intel- tai universaaliajurit Xerox P8e printteriin, niin olis kiva.

Eikö xeroxin ajurit oo sisäänrakennettuna. tai entä se yleinen ajuri?
Lennu
22.06.2006 19:25:29

Eikö xeroxin ajurit oo sisäänrakennettuna. tai entä se yleinen ajuri?

Aika laajasti on Xeroxin ajureita, mutta mallinumeroltaan en ainakaan löytänyt sopivaa, eikä rändomina testatut auttanu. Tulostivat samaa siansaksaa ja jotain koodia kuin se yleinenkin ajuri. Taidan ostaa uuden laaserin kunhan taas on raha. Vanha paskahan tuo nykyinen jo on.
Kassu
22.06.2006 19:31:32
Aika laajasti on Xeroxin ajureita, mutta mallinumeroltaan en ainakaan löytänyt sopivaa, eikä rändomina testatut auttanu. Tulostivat samaa siansaksaa ja jotain koodia kuin se yleinenkin ajuri. Taidan ostaa uuden laaserin kunhan taas on raha. Vanha paskahan tuo nykyinen jo on.

Eipä nuo laaserit nykyisellään enää paljoa maksa. Joitain kelvollisia brothereitakin saa ihan alle parin sadan.
Neljä Ruuvia
23.06.2006 13:49:46
Jos joutuu käyttämään myös PC:tä eikä mikään muu auta niin PC softa nimeltään MacDrive toimii. Tosin MUN mielestä tota ongelmaa ei kyl enää oo olemassa.
Kassu
26.06.2006 13:53:03
Tuli MBP. Jumakekka on nopia.
Neljä Ruuvia
26.06.2006 15:04:20
No onko kellään PCI-x(ei PCI-e!) äänikortteja käytössä ja viittiskö joku listata mahdolliset vaihtoehdot ylipäätään?
Lennu
26.06.2006 16:15:49

Alkaa saamaan softahommat kondikseen iMacissä. .. Mä luulen että mä rakastan sitä *on nörtti*
Kassu
26.06.2006 21:44:05
Alkaa saamaan softahommat kondikseen iMacissä. .. Mä luulen että mä rakastan sitä *on nörtti*

Mikä sulla sitte oli? mä en ole säätänyt yhtään tätä vielä. Laitoin kaapelin vanhaan koneeseen ja työpöydän taustakuvakin oli uudessa sitten sama.

Oon tänään kalastanut ja katsonut elokuvia. Hyvin pelaa.
Lennu
30.06.2006 16:11:20

Nyt on 1,5GB muistia. Sanotaanko että eron kyllä huomaa ;D
prodigal
04.07.2006 10:13:13
Apple-käyttäjien hassuun joukkoon liityin minäkin viime perjantaina. Kävin hakemassa Tectorilta semmosen karvalakki-macbookin.

Näin muutaman päivän käytön jälkeen olen kyllä hankintaan erittäin tyytyväinen. Tää nykyinen OSX on kyllä niin valovuosia edellä niitä kauheita OSn-käyttiksiä mitä olin macilla aikasemmin käyttänyt.

Ainoa valituksen aihe laitteesta on sen tuottama lämpö. Jokuhan täällä taisi asiasta mainitakin ja allekirjoitan kyllä nuo puheet siitä, ettei laitetta voi sylissä pitää. Hikoaa meinaa p*****n lisäks p****t tosi pahasti. Muuten kyllä iso harppaus käyttömukavuudessa PC:stä.

Laitteen webbikamera on muuten erinomaista laatua ja kaukosäädinkin positiivinen yllätys käytettävyydeltään! Laiskuus kunniaan :).

Olikos täällä muuten joku joka on tuommoiseen tavalliseen macbookkiin lisännyt muistia itse. Missä ne muistipaikat on ja miten niihin pääsee käsiksi? Kiitos!
.----------------- -- - . You can be the captain .. `--------------- --- -
Kassu
04.07.2006 12:58:55 (muokattu 04.07.2006 12:59:42)
Apple-käyttäjien hassuun joukkoon liityin minäkin viime perjantaina. Kävin hakemassa Tectorilta semmosen karvalakki-macbookin.

Näin muutaman päivän käytön jälkeen olen kyllä hankintaan erittäin tyytyväinen. Tää nykyinen OSX on kyllä niin valovuosia edellä niitä kauheita OSn-käyttiksiä mitä olin macilla aikasemmin käyttänyt.

Ainoa valituksen aihe laitteesta on sen tuottama lämpö. Jokuhan täällä taisi asiasta mainitakin ja allekirjoitan kyllä nuo puheet siitä, ettei laitetta voi sylissä pitää. Hikoaa meinaa p*****n lisäks p****t tosi pahasti. Muuten kyllä iso harppaus käyttömukavuudessa PC:stä.

Laitteen webbikamera on muuten erinomaista laatua ja kaukosäädinkin positiivinen yllätys käytettävyydeltään! Laiskuus kunniaan :).

Olikos täällä muuten joku joka on tuommoiseen tavalliseen macbookkiin lisännyt muistia itse. Missä ne muistipaikat on ja miten niihin pääsee käsiksi? Kiitos!

Muistia voi lisätä itse. Katso käyttöohjeesta. Helppo lisätä.

Ja lämmöntuotosta. Sulla pyörii koneessa 1,8 gigahertsin kellotaajuudella kaksiytiminen prosessori. Tottakai se tuottaa lämpöä. Pidä konetta pöydällä tai hommaa sille joku alusta.

Oletko käyttänyt PC-läppäriä jossa olisi yhtä tehokas mylly? Siskoni Acer on kuumempi kuin MBP:ni ja siinä ei edes tapahdu sisällä mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)