Aihe: Humppatapahtuma Salon seudulla kesällä 2006
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13
manjaana
09.06.2006 18:20:21
Nyt on mukavasti pää auki! Elokuun alku johtaa.

Tässä vielä varmuudeksi tunnukset www.alkku.com:

tunnus: humpp
salasana: salo

Tämä voipi samalla olla jonkinlainen ilmoittautumissivu.

Tänne niitä nimiä vaan....

Nostin tään taas, ettei suorastaan unehu.. Nimiä mahtuis vielä vaikka kuinka...
maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko, torstai ei mittään..
isojussi
10.06.2006 10:49:57 (muokattu 10.06.2006 10:50:07)
4.8.06 Koululla suunnittelupäivä - mun opetuduuni siis jatkuu ainaskin vuoden vielä - ja 5.8.06 on hääkeikyä, notta taas jää miitit multa väliin.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
Ukko
10.06.2006 12:02:33

4.8.06 Koululla suunnittelupäivä - mun opetuduuni siis jatkuu ainaskin vuoden vielä - ja 5.8.06 on hääkeikyä, notta taas jää miitit multa väliin.

Keikalla silloin.
baron
10.06.2006 13:08:21

Keikalla silloin.

5.8 keikka mutta mä lasken sen 4.8 varaan.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
Anonymous-jazz
13.06.2006 03:38:08

Onks tää Humppamiitti tarkoituksella samaan aikaan kuin Mnetin varsinainen miitti ?

Voihan räkä... Meikä kun on jo maksanut Mnetin 4-6.8 miitin osallistumiseni jo ja olisihan toi Humppamiitti ihan yes mutta ei voi kloonata itseäni kahteen paikkaan samaan aikaan.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
isojussi
13.06.2006 10:05:32
Onks tää Humppamiitti tarkoituksella samaan aikaan kuin Mnetin varsinainen miitti ?

Ei kun mnetin miitti on tarkoituksella samaan aikaan, kuin humppamiitti. Tää pvm on lyöty lukkoon ensin.

Voihan räkä... Meikä kun on jo maksanut Mnetin 4-6.8 miitin osallistumiseni jo ja olisihan toi Humppamiitti ihan yes mutta ei voi kloonata itseäni kahteen paikkaan samaan aikaan.

No mä voin lohduttaa sua sillä , etten pääse kumpaankaan.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
ninmari
13.06.2006 18:24:11
Tää perui tulonsa.
En voinut kieltäytyä hyvästä keikkatarjouksesta..=(
Mutta ehkäpä ensi kerralla..
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
baron
14.06.2006 00:00:02

Tää perui tulonsa.
En voinut kieltäytyä hyvästä keikkatarjouksesta..=(
Mutta ehkäpä ensi kerralla..

Ja sviddut, mä tuun vaikka yksin.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
Anonymous-jazz
14.06.2006 03:24:46

TALU 169...........................
Anonymous-jazz
14.06.2006 03:25:04

Mun pituinen TALU
ÄM
14.06.2006 07:10:26

Ja sviddut, mä tuun vaikka yksin.

No äläs ny, kyllä mäkin oon tulossa.
Oishan se tietysti mahtava näky, kun Baroni piiskais yksin humppaa kiukulla vesisateessa, jossain ladon nurkalla.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
R.Syke
14.06.2006 07:49:06 (muokattu 14.06.2006 07:49:46)
Oishan se tietysti mahtava näky, kun Baroni piiskais yksin humppaa kiukulla vesisateessa, jossain ladon nurkalla.

Ja PB komppais ;) Manjaana tanssis ja me muut...irwittäs netissä.

Kyllä me ollaan rohkeita ;)
omarklah
14.06.2006 08:23:17

Mullakin on hääkeikka seuraavana iltana, mutta varmasti tuun teitin kaa humppaa rutkuttamaan-maan-maan...
Tää sit sanois tälleen...
manjaana
27.06.2006 21:45:06
Mullakin on hääkeikka seuraavana iltana, mutta varmasti tuun teitin kaa humppaa rutkuttamaan-maan-maan...

Tässäpä olis enää kuukaus ja rapiat aikaa tohon miittiin. Onko ne bunkkaamispaikat nyt ok vaiko auki vielä?? Jos kaikki ihan yes, niin annan tuon mein mökin sit sitä tarvitseville, tyhjänpanttina aivan pöljää sitä seisottaa...
baron
27.06.2006 21:46:28

Tässäpä olis enää kuukaus ja rapiat aikaa tohon miittiin. Onko ne bunkkaamispaikat nyt ok vaiko auki vielä?? Jos kaikki ihan yes, niin annan tuon mein mökin sit sitä tarvitseville, tyhjänpanttina aivan pöljää sitä seisottaa...

Tota, ei mulla ainakaan toistaiseksi oo mitään paikkaa.
Onks kulmilla 5 tähden hotelleja vai onks ainoa teidän mökki?
Mesa/Boogie
27.06.2006 22:59:43

Oli juttua ladon omistajan kanssa noista yöpymistiloista. Jäi kesken. Soitan sille huomenna. Yritän tällä viikolla laittaa valokuvia nettiin aiheesta.
ÄM
28.06.2006 14:03:36

Tota, ei mulla ainakaan toistaiseksi oo mitään paikkaa.
Onks kulmilla 5 tähden hotelleja vai onks ainoa teidän mökki?

Mitens kaukana se mökki muuten on sieltä ladolta, meinaan jotta onko "selvä kuski tarvitaan"-matkan päässä?

Mulla on kaikki kuviot kanssa ihan hukassa.

Kuulostellaan toki, mitä ladon omistaja sanoopi.

Mikäs on muuten nyt konsepti, että onko paikalla vaan meikäläisiä, vai onko tilaisuus avoin yleisölle, kuten Tampereella ja S-linnassa?
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
manjaana
28.06.2006 15:25:13
Mitens kaukana se mökki muuten on sieltä ladolta, meinaan jotta onko "selvä kuski tarvitaan"-matkan päässä?

Mulla on kaikki kuviot kanssa ihan hukassa.

Aateltiin hiukan, et sisko-Lellen kanssa ajetaan ja naatitaan vasta mökillä... :o)
baron
28.06.2006 15:33:33

Mikäs on muuten nyt konsepti, että onko paikalla vaan meikäläisiä, vai onko tilaisuus avoin yleisölle, kuten Tampereella ja S-linnassa?

Paineita?
Ei kukaan muu oo kriittinen kuin ne TM-palstalaiset, jotka ei oo paikalla!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)