Aihe: Varkaita perkele
1
-J
10.10.2003 21:10:46
Älkääpä jättäkö ikinä autoon mitään soittovermeitä. Havaitsin juuri, että autoni takapenkiltä oli lähtenyt Korgin AX1000G multiefektini. Joku oli päättänyt sen sitten nyysiä. Efekti ei tosin ollut edes esillä vaan muovipussissa ja päällä oli tyynyjä, ym. sälää. Nyt ottaa päähän, kun eipä ole uusiin efekteihin tällä opiskelijalla varaa.

Jos joku kuulee täällä Porin seudulla sellaista kaupiteltavan, otan mielelläni vihjeitä vastaan. Tuntomerkeiksi luettakoon se, että yksi potikan nuppi puuttuu. Hiljaista voi tosin olla..

Otettakoon tämä opetuksena. Masentaa.
Sisko tahtoisin näädän, mutta maailma on rotta!
Incarnation
10.10.2003 21:14:00
Vakuutus?
Puskaryssä = Pensasneuvostoliittolainen
-J
10.10.2003 21:15:59
Vakuutus?

TIedossa on. Rikosilmoituksen myötä olen yhteydessä vakuutusyhtiöön. Mietityttää vain, kun autossa ei ole minkäänlaisia murtojälkiä. Johtuen siitä, että vanhaan kotteroon mennään vaikka jäätelötikulla...
FenderBender
11.10.2003 11:41:02
Hirteen tuollaiset. Otan osaa.
Tärkeintä ei ole tekemäsi teos, vaan sen selitys. ***FenderBender***
Billsner
11.10.2003 12:13:23
Ei perkule, otan osaa.

Omaan autoonkin on kerran murtauduttu ja eikä siinäkään mitään murron jälkiä ollut ulkopuolella. Sisällä oli virtalukko hajotettu. Minä tyhmänä menin vain auton sisään ja rupesin räveltämään niitä osia mitä autosta oli revitty irti. Eipä saatu sitten sormenjälkiä niistä irto-osista...
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Adama
11.10.2003 13:04:24
Ellen väärin muista, niin kotivakuutus ei yleensä korvaa autossa olevaa irtaimistoa.

Eikun kotivakuutus juuri korvaa sen autossa olevan irtaimiston, auton vakuutus EI korvaa irtaimistoa.
Itselläni on omakohtaista kokemusta parin vuoden takaa kun auto lähti varkaan mukaan ja samalla meni nippu levyjä ja muuta sälää. Auton sain takaisin mutta irtaimisto meni. Jos kotivakuutus olisi ollut sillon voimassa olisin saanut korvauksen myös irtaimistosta. Nyt en saanut. ...kele.
Dream
11.10.2003 13:28:29
Joo ei sitä kannata paljo autoon jättää paljoo
kamaa, tunnen erään jolta vietiin autosta
poppi laitteet ja sen lisäks kasa levyjä sieltä
autosta. (tais olla vielä laina levyjä jotkut)
-J
11.10.2003 14:28:04
Juu, kyllä mä ainakin yritän saada sen menemään kotivakuutuksen piikkiin, jos vaikka saisi sieltä jotain. Muussa tapauksessa on hieman tylsää soitella Turhapuro-musiikkia pelkän wahwah-pedaalin kanssa (joka on tällä haavaa ainoa efektini).

Tai sitten marssin pankkiin, nostan opintolainan ja ostan räkillisen hienoja valoja ja nappuloita =D
Ukko
12.10.2003 11:35:49

Meikältä vietiin autosta kasa työkaluja. Idiootit jättivät tosin nyysimättä ne kalliimmat kamat. Rosvot tosin saatiin kiinni ja linnaa on tiedossa uusi kierros. No enään ei autoon jää mitään nyysittävää. Kaikki kulkee mukana asuntoon.
Fortune
12.10.2003 12:08:18
Minulla on autossa ainoastaan c-kasetteja, joilla on enemmän käyttö - kuin jälleenmyyntiarvoa.
FenderBender
12.10.2003 13:50:33
Noita muusikoilta varastuksia näyttää tapahtua useinkin, joten ehdotukseni on seuraavanlainen:
Jokaiselle muusikolle "License to kill".
Up the TärykalvoTerapia! ***FenderBender***
Leikari
13.10.2003 08:35:10
muistakaahan ottaa talteen laitteidenne sarjanumerot - jos sattuvat löytymään niin päätyvät helpommin/varmemmin oikealle omistajalle.
Definhel
13.10.2003 09:22:40
Jokaiselle muusikolle "License to kill".

Tai "Ticket to America".
Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti.
Squier
14.10.2003 18:30:03

korvaane vaikka ei murronjäläkiä oiskaan ainakin mulle korvas...mutta ei sulla tuota korgin ax 1000g takia kannata rueta vakuutus haloota nostaan koska yleensä on omavastuu 150einaria...sori jos joku oli jo sanonut-.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)