Aihe: Soitinkorjaaja Tosa Erkki
1
Speed of light
06.06.2006 12:59:49 (muokattu 06.06.2006 13:00:58)
Eli onko kellään kokemuksia kyseisen kaverin soitinhuolloista?
Onko pätevä kaveri!?

Esdit1: Niin siis Tolsa Erkki :)
Aki
06.06.2006 13:16:17 (muokattu 06.06.2006 13:16:33)

On kokemusta. Hyvää työtä on tehnyt mun kepukoille aina. Olen käyttänyt Lottosta ja Oeschia vain kerran, oikeastaan vain testimielessä. Tolsan hinnat on halvemmat, ja työnjäljestä en ole löytänyt moittimista. Hän on vaihtanut nauhat pariin, ja hionut nauhat vähän useammastakin kitarastani.
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
Speed of light
06.06.2006 13:25:04
On kokemusta. Hyvää työtä on tehnyt mun kepukoille aina. Olen käyttänyt Lottosta ja Oeschia vain kerran, oikeastaan vain testimielessä. Tolsan hinnat on halvemmat, ja työnjäljestä en ole löytänyt moittimista. Hän on vaihtanut nauhat pariin, ja hionut nauhat vähän useammastakin kitarastani.

Ok. Kiitos tästä. Ajattelin vaan kysyä, kun ei ole mitään kokemusta kyseisestä kaverista. Oeschille meinasinkin ensin, mut olis ollu vasta elokuussa valmis. Niin ja nauhojen vaihtoon ja aktiivimikkien lisätilan sorvaukseen/asennukseen olen kepukkaa viemässä.
Ja kaveri tosiaan lupas tehdä melkein 100e halvemmalla, ku ruokangas, vai kuka se nyt siellä herttoniemessä korjaileekaan?
Aki
06.06.2006 13:47:20

vai kuka se nyt siellä herttoniemessä korjaileekaan?
Lottonen.

Toi on yksi erittäin hyvä syy viedä Tolsalle. Nauhojen vaihto ja satulan teko makso Lottosella yli 300€. Toki, hyvää työtähän hän teki, mutta olis kieltämättä riittänyt satasen halvempikin työ. Ja toi aikataulu on toinen asia, Oesh on hyvin tiiviisti buukattu.

Kerran aikataulujen takia lähetin kitaran nauhojen hiontaan Hämeenlinnaan. Siitä ei tullut kuin sanomista ja soittimen reissausta edestakas ja vihaisia puhelinsoittoja, vaikka henkilön piti olla osaava ja asiantunteva. Lottonenkin arvioi kyseisen työnjäljen huonoksi.
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
vipu5
08.06.2006 19:59:24

Jeps, Tolsa on munkin Landola-sähkökitaran pannut säätöihin... Osaa asiansa.
Hakusessa kohtuu hintaan hyvä phaserpedaali: (esim. EHX,MXR)
sieniesko
11.06.2006 10:53:02
Tolsa toimii käsittääkseni pikku-huopalahdessa. Ilmeisesti ottaa hieman kalliimman hinnan kun oech....
Härski
12.06.2006 00:57:08
Joo, rullasatulan vaitoi tavallisen satulan tilalle. Siistiä jälkeä, eikä ollut pahan hintainen.
Rämppy
12.06.2006 09:23:20
Paljon olen Tolsalla vuosien varrella asioinut. Yleisesti ottaen hyvää työtä ja hintataso ei ole ainakaan kovempi kuin muilla vastaavilla Helsingissä. Teki pitkään takuuhuoltoja Fender-maahantuojalle, joten F-tuotteiden tuntemusta on. Joskus kiireinen, joten aikataulut saattaa venyä. Mutta tällaistahan se välillä on kaikilla soitinkorjaajilla.
En sitten malttanut olla sanomatta.
rosberg
12.06.2006 13:59:20
lottosella nauharemppa ja satulan korotus 226€. kitara japsistrato ja nauhat yyberjumbot. mikä siellä maksaa 300€ vai onko mulla hyvä naamavippi / akilla vähän huonompi?
miksi?
JuSu
12.06.2006 15:18:06
mikä siellä maksaa 300€ vai onko mulla hyvä naamavippi / akilla vähän huonompi?

Ehkä ruusupuu- vs vaahteraotelauta? Villi arvaus vaan...

Tolsasta sen verran, että ainakin yhden kerran on ryssinyt homman oikein urakalla, kaverille piti floikka blokata ja säätää koko vehjes siinä samalla. Homma meni oikein kunnolla viduiksi, oisko ollut joku oppipoika sitten helpompia hommia tekemässä?

Itselleni teki stratoon kaulakulman säädön oikein hyvin.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Tim
12.06.2006 15:26:08

lottosella nauharemppa ja satulan korotus 226€. kitara japsistrato ja nauhat yyberjumbot. mikä siellä maksaa 300€ vai onko mulla hyvä naamavippi / akilla vähän huonompi?

Vähän heikko noita vertailla ilman tarkkoja tietoja. Vaahteraotelauta pitää kai lakata uusiks nauhoja vaihdettaessa. Reunalistallisessa kaulassa homma maksaa enemmän kun joutuu sen takia puljaan enemmän.
rosberg
15.06.2006 12:33:52
mulla siis ruusupuu lotto-koneessa ja seitsemän oikein.
miksi?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)