J. Cool 10.10.2003 21:22:30 | |
---|
Stage-piano on metsästyksessä, kävin testaamassa tollasta ja vaikutti aika hyvältä peliltä. kertokaas kokemuksista? mihin hintaan pitäis saada uutena/käytettynä? ainaki fuzzy boner vois sanoo jotain kommenttia ko vehkeestä..ja muistaki vastaavista? johonkin 1700e alueelle tuo näyttäis kaupoissa osuvan. onko vastinetta rahoille vai irtooko tosta ilmaa? |
Olen tuota itsekin kaupassa testaillut. Hyvältä peliltä vaikuttaa, tosin tuntuu, että tuossa hinnassa on "ilmaa". Kurzweilin SP-sarjaa taitaa saada siihen tonnin kieppeille. I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
Fuzzy Boner 10.10.2003 21:32:10 | |
---|
Stage-piano on metsästyksessä, kävin testaamassa tollasta ja vaikutti aika hyvältä peliltä. kertokaas kokemuksista? mihin hintaan pitäis saada uutena/käytettynä? ainaki fuzzy boner vois sanoo jotain kommenttia ko vehkeestä..ja muistaki vastaavista? johonkin 1700e alueelle tuo näyttäis kaupoissa osuvan. onko vastinetta rahoille vai irtooko tosta ilmaa? Taisin soittaa keikan just ko.instrumentilla.. Vaikutti ihan jees. Soita mulle; niin katsotaan jos voin tehdä asialle jotain :) niin niin |
aoksman 12.10.2003 10:53:57 | |
---|
kyllähän tuo ihan näpäkkä peli on soittaa, ainakin mitä ite sillä oon soittanu, tosin jotenkin itsestäni tuntuu että päälle kaipaa jotain synaa kaveriksi.... ehkä ainut miinus sen tatsissa on että jotenkin ne koskettimet ei ehkä oo just mulle sopivimmat, että testaile ennenkun ostat, voihan vika olla mun tekniikassakin ;) |
J. Cool 14.10.2003 21:46:44 | |
---|
musta toi tatsi oli aika hyvä kun nopeasti kokeilin, esim rd700 on vähän turhan raskas/hidas mun makuun. kiehtois toi pikkukajariominaisuus, nauhotusominaisuudet ja noi 80 valmista sointukaavaa tarjoais aika mielekkään reeniympäristön... mut joo toi synailu taas sit kiinnostaa varmaan heti ku olis tän vehkeen hankkinu. ärrr. |
Fuzzy Boner 14.10.2003 22:05:30 | |
---|
mut joo toi synailu taas sit kiinnostaa varmaan heti ku olis tän vehkeen hankkinu. ärrr. Mut nehän onkin kaks eri asiaa.. Eli hommaa joku piano (esim just toi) ja sit myöhemmin kylkiäisiks joku mukava syna... Siitä se kamafriikkailu sit lähtee ;) Koht sun nikki muuttuu Jabbe II:seks. hoho Mitä pidempi varsi, sitä himmeempi lamppu |
Juho L 14.10.2003 22:43:33 | |
---|
Koht sun nikki muuttuu Jabbe II:seks. hoho Kova kohtalo. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Jabbe 14.10.2003 22:51:12 | |
---|
Koht sun nikki muuttuu Jabbe II:seks. Olen imarreltu. |
suuras 30.11.2003 02:19:30 | |
---|
Ostin Roland FP-5:n pari kuukautta sitten Helsingin musiikista, maksoi 1450 euroa. Kysyntä on kuulemma kovaa koko maailmassa ja Tanskan varastokin oli miinuksella... On ollut e r i t t ä i n hyvä. Hain nimenomaan flyygelin kosketusta ja ääntä mahdollisimman täydellisesti jäljittelevää digipianoa, josta löytyisi myös stage-pianon ominaisuuksia runsaasti. Vasarakoneistolla kosketus on saatu himoittavaksi. Jopa pianon omat kaiuttimet ovat erittäin hyvät, eivätkä mitkään matolaatikot. FP-5:lla on upeaa soittaa, soittipa sitten klassista musiikkia, jazzia tai lastenlauluja. Aivan kuin flyygelillä soittaisi, ja ne soundit... eihän niitä voi kirjaimin kuvailla. En ole Rolandin jälleenmyyjä. Suosittelen lämpimästi! hintahaarukka 1450-1800 euroa. |
mart-t 30.11.2003 14:30:25 | |
---|
Aivan kuin flyygelillä soittaisi, ja ne soundit... eihän niitä voi kirjaimin kuvailla. En ole Rolandin jälleenmyyjä. Suosittelen lämpimästi! Siitä saa sitten varmaan kannen myös auki? Kyllä musta tolla pääsee jo Rolandille töihin :) |
suuras 30.11.2003 23:06:26 | |
---|
|
mart-t 01.12.2003 18:46:04 | |
---|
www.roland.fi/rekrytointi/tyohakemuslomake.pdf -kö?? Mä en kyllä saanu tota auki, mut varmaan jotain tollasta mä tarkoitin :) Ethän sitte oikeesti hae sinne, jooko? Joulukin tulee ja ihmiset sekoaa. Lapsille ostetaan casioita, "että meidän tyttö/poika oppii soittamaan". Sitte ne haluaa tammikuussa palauttaa kaikki soittimet, kun "eihän sitä pimputusta ja kilkatusta jaksa kuunnella erkkikään". Ei käy kateeks edes pukkia, on se joulu sen verran sairasta aikaa. Että hyvää joulua vaan kaikille... |