Aihe: Gretsch virveli
1 2
Syyhypunkki
11.06.2006 19:25:03
Sonormies: Mulla vähän samaa ongelmaa oli joskus myös yhden virvelin kanssa, ne kiinnitykset oli semmoset että matto pääs aina vähän löystymään kiinnikkeistä, sain sen sit ite onneks omalla patentilla pysymään hyvin=) En tiedä muuten sopisikohan tohon vanhaan gretschiin ton uutuussarjan osat,luulis että vois sopiakkin..kalliita kyllä on varmasti=)
-->
http://www.thomann.de/de/gretsch_snare_14x05_chrom_over_brass.htm

MJP: Ai sullakin samanlainen=) Toi mainitsemasi koneisto vois olla sit varmaan aika jees jos se sopis noihin reikiin, olis kiva saada kyl pian matto kiinni ja päästä testailemaan tota. mut ilmotteleppas kun oot kattonu meneekö se siihen=)
MJP
12.06.2006 14:37:49
Sonormies: Mulla vähän samaa ongelmaa oli joskus myös yhden virvelin kanssa, ne kiinnitykset oli semmoset että matto pääs aina vähän löystymään kiinnikkeistä, sain sen sit ite onneks omalla patentilla pysymään hyvin=) En tiedä muuten sopisikohan tohon vanhaan gretschiin ton uutuussarjan osat,luulis että vois sopiakkin..kalliita kyllä on varmasti=)
-->
http://www.thomann.de/de/gretsch_snare_14x05_chrom_over_brass.htm

MJP: Ai sullakin samanlainen=) Toi mainitsemasi koneisto vois olla sit varmaan aika jees jos se sopis noihin reikiin, olis kiva saada kyl pian matto kiinni ja päästä testailemaan tota. mut ilmotteleppas kun oot kattonu meneekö se siihen=)

Jees, ei oo Dunnett/Gibraltarista apua kun Gretschin koneisto tulee kiinni kahdella vierekkäisellä, eikä päällekkäisellä ruuvilla ja säädettävä "butt" puoli neljällä ruuvilla. Eli jostain vaan metsästämään MicroSensitive -koneistoa!

Toi Thomanillakin myynnissä oleva re-issue on 70-luvun rummusta jossa on taas Lighning -koneisto ja kulmikas badge.
Syyhypunkki
12.06.2006 18:52:03
MJP: Okeih,kiitos tiedoista.=) Mä jatkan etsintää, ei oikein viitti/pysty tilaamaan usasta siihen osia kun maksaa niin helvetisti..
vapauskauppias
12.06.2006 19:18:21
Kerkesitkö jo Jormalta kysäistä noista osista?
Syyhypunkki
12.06.2006 19:48:19
vapauskauppias: Juu, kerkesinhän mä. Hän kirjotti muunmuassa->

"...Gretschin messinkivirveli, jossa on microsensitive matonnostin,joka on erittäin usein rikki.Hieno nostin kunnossa olleessaan,mutta rikkoutuu helposti,jos ei pidä huolta.
Osia saa amerikasta isolla rahalla; kyseinen matonnostin nimittäin on kaikissa kalliimmiissa puuvirveleissä, joten kysyntää riittää entisöijillä.
Jos laitat kuvia ,niin voidaan vähän arvioida mitä sille kannattaisi tehdä.
Hyvä soitin se on joka tapauksessa. "
Syyhypunkki
12.06.2006 23:38:31
Sonormies: Kiitoksia kun laitoit tuon. =) ja tietenkin suurin kiitos kuuluu kirjoittaja, hollmi-5'lle. =)

Itse tossa just vähän aikaa sitten oman settini puhdistin, ainakin pintapuolisesti.
Täytyy seuraavalla kerralla putsata vähän paremminkin.
Syyhypunkki
24.02.2007 19:26:15
Pitipä vielä tulla kirjottaan tänne että virveli vaihtoi jonkun aikaa sitten omistajaansa.. 302.50 euroa siitä sain.
Sonormies
25.02.2007 10:49:15
Ihan hyvä raha. Toivottavasti käytät viisaasti eli rumpuvermeisiin...
"Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen
Syyhypunkki
24.04.2007 01:31:46
Eipä menny tällä kertaa rahat rumpuvermeisiin mutta ku tuo tuli kaupan päälle kun viimeks rumpukamoja ostin niin oli hyvä kauppa=)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)